کد خبر : 19035 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷

عرضه آی‌فون 5S به تاخیر افتاد

عرضه آی‌فون 5S شرکت اپل به دلیل مشکلی که در ابزار جدید اسکن اثرانگشت این گوشی به وجود آمده، تا بعد از ماه ژوئن به تاخیر افتاد. براساس گزارش تلگراف،‌ منبعی آگاه در تایوان اعلام کرد شرکت اپل در تلاش برای یافتن ماده پوششی است که با حسگرهای اثرانگشت در …

عرضه آی‌فون 5S شرکت اپل به دلیل مشکلی که در ابزار جدید اسکن اثرانگشت این گوشی به وجود آمده، تا بعد از ماه ژوئن به تاخیر افتاد.

عرضه آی‌فون 5S به تاخیر افتاد

براساس گزارش تلگراف،‌ منبعی آگاه در تایوان اعلام کرد شرکت اپل در تلاش برای یافتن ماده پوششی است که با حسگرهای اثرانگشت در گوشی آی‌فون 5S درگیر نشده و کار آنها را مختل نکند،‌از این رو عرضه این گوشی به احتمال زیاد با تاخیر مواجه خواهد شد.

علاوه بر‌این،‌این منبع تایوانی اعلام کرد اپل درحال ساخت مدلی ارزان‌قیمت‌تر ویژه مشتریان کم درآمد خود در بازارهایی مانند چین و هند است. هردوی این گوشی‌ها از نمایشگری 4 اینچی برخوردار است اما نسخه ارزان تر به احتمال زیاد از ابزار اسکنر اثر انگشت که جایگزین سیستم رمزعبور در گوشی‌های قبلی اپل خواهد شد، برخوردار نخواهد بود.

معرفی تکنولوژی اسکن اثرانگشت در گوشی‌های اپل از سال گذشته که این شرکت توانست شرکت بیومتریک AuthenTec را در اختیار بگیرد، قابل پیش‌بینی بود. سرمایه‌گذاران و عرضه‌کننده‌ها به واسطه حضور پررنگ شرکت‌های رقیب،‌مانند سامسونگ در بازار جهانی توانایی تخمین میزان تقاضا برای این گوشی جدید را ندارند. کاهش میزان فروش محصولات اپل در بازارهای جهانی بیانگر این حقیقت است که ارزش سهام این شرکت و شرکت‌های وابسته‌اش ظاهرا رو به سقوط گذاشته‌است. یکی از عرضه‌کننده‌های اپل در ژاپن می‌گوید دست‌اندرکاران بازار این شرکت را به‌خاطر محصولات گران‌قیمت و غیر‌قابل دسترسی‌اش که منجر به کاهش فروش و محبوبیت آنها شده، به شوخی شرکت سیب سمی می‌نامند.

هرسال پیش از عرضه محصولات جدید اپل، شایعات و حدس و گمان‌های فراوانی منتشر می‌شوند،‌اما امسال موضوعیت اصلی این شایعات ارتباطی با ویژگی‌های محصول جدید ندارد، بلکه درباره میزان تقاضای خرید برای محصول جدید اپل با وجود گرایش مصرف‌کنندگان به انتخاب جایگزین‌ها،‌ به ویژه گوشی‌های شرکت سامسونگ که اکنون بزرگترین فروشنده موبایل در جهان شناخته می‌شود، بوده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ، موبایل بازدید 337 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php