کد خبر : 262600 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

عجیب ترین قوانین کشورها

عجیب ترین قوانین کشورها صدها مقصد گردشگری در دنیا وجود دارد که هرکدام بخاطر دلایلی مانند تفریحات، جاهای دیدنی، بناهای تاریخی و غیره گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا به این مقاصد سفر می کنند. هر کشور و هر شهر قوانین خاص خود را دارد که برخی از آن ها …

عجیب ترین قوانین کشورها

صدها مقصد گردشگری در دنیا وجود دارد که هرکدام بخاطر دلایلی مانند تفریحات، جاهای دیدنی، بناهای تاریخی و غیره گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا به این مقاصد سفر می کنند. هر کشور و هر شهر قوانین خاص خود را دارد که برخی از آن ها از نظر خود، کاملاً منطقی و از نظر مردمان دیگر بخصوص گردشگران، کاملاً عجیب و غریب هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از این قوانین بیشتر آشنا شوید.

گردشگرانی که قصد دارند به کشور ایتالیا سفر کرده و از محبوب ترین جاهای تاریخی و رستوران های بی نظیرش بازدید کنند خوب است بداننددر شهر روآتای ایتالیا، قانونی وجود دارد که افراد غیرمسیحی می بایست فاصله حداقل ۲۰ متری از کلیسا داشته باشند و همچنین جالب است بدانید در فاصله ۱۵ متری کلیسا بزرگراهی وجود دارد که پلیس مجبور بود گذرنامه مردم را چک کند تا از مسیحی بودن یا نبودنشان اطلاع پیدا کند که این موضوع باعث به دردسر انداخته شدن پلیس شده بود.

عجیب ترین قوانین کشورها

سنگاپور یکی از مقاصد گردشگری محبوب و پرطرفدار در دنیا است که دارای بهترین هتل ها و جاهای دیدنی می باشد. یکی از قوانین عجیبی که در سنگاپور وجود دارد جویدن آدامس است. گردشگران تور لحظه آخری که به سنگاپور سفر می کنند همواره می بایست نسبت به نجویدن آدامس بخصوص در مکان های عمومی اقدام کنند چرا که در صورت مشاهده، جریمه های سنگینی به همراه دارد.

عجیب ترین قوانین کشورها

تایلند که معروف به سواحل و معابدش است، دارای قوانین عجیب و خاص خود می باشد. یکی از قوانین تایلند این است که مردم بخصوص گردشگران تور لحظه آخری واقعی می بایست به سلطنت و مذهب تایلند احترام بگذارند. اما یکی از احترام هایی که می بایست گذاشت، احترام به سرود ملی تایلند است چرا که همه روزه یکبار در صبح و یکبار در بعد از ظهر، سرود ملی تایلند پخش می شود و همه مردم و گردشگران می بایست از جای خود بلند شده و ادای احترام بگذارند.

عجیب ترین قوانین کشورها

همانطور که گفتیم، جویدن آدامس در کشور سنگاپور ممنوع است و مجازات های سنگینی هم به همراه دارد. این قانون در تایلند هم برقرار بوده و گردشگران تور ارزان لحظه آخری در صورت جویدن آدامس بخصوص در مکان های عمومی، با جریمه ۵۰۰ دلاری روبرو می شوند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : گردشگری بازدید 593 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php