کد خبر : 203467 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۰۵

شیک ترین مدلهای زیورآلات فانتزی

شیک ترین مدلهای زیورآلات فانتزی را برای خانمهای جوان در این مطلب از سایت میهن فال در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرند. سنگ‌های نیمه‌قیمتی، مرواریدهای رنگی و آویزهای بسیار فانتزی؛ این زیورآلات تابستانی و بهاری تاثیر خوبی بر ظاهر شما در فصل گرما خواهند گذاشت. …

شیک ترین مدلهای زیورآلات فانتزی را برای خانمهای جوان در این مطلب از سایت میهن فال در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرند.

سنگ‌های نیمه‌قیمتی، مرواریدهای رنگی و آویزهای بسیار فانتزی؛ این زیورآلات تابستانی و بهاری تاثیر خوبی بر ظاهر شما در فصل گرما خواهند گذاشت. زیورآلات بهاری و تابستانی که مدل‌هایی بوهم و فانتزی هستند در جذاب ساختن ظاهر شما بی‌رقیب هستند. گوشواره‌های مرواریدی، گردنبندهای صدف‌گون و دستبندهای گرافیکی می‌توانند به راحتی به یک ظاهر ساده رنگ و جلا بخشند. در ادامه به شما خواهیم گفت که در این بهار و تابستان چه مدل‌هایی از زیورآلات را بیشتر خواهید دید.

زیورآلات فانتزی
استفاده از زیورآلات فانتزی به دلیل ظاهر متفاوت و رنگ‌های تندی که دارند، شاید کمی سخت باشد. با این وجود این زیورآلات به پوست‌های برنزه خیلی می‌آید و از طرف دیگر رنگ و رویی به افراد رنگ پریده می‌دهد و لباس‌های تابستانی را از سادگی درمی‌آورد.
با این وجود در استفاده از این مدل زیورآلات باید نکته‌ای را در نظر بگیرید و آن نحوه ست کردن گوشواره و گردنبند از یک طرف، و ترکیب دستبند و انگشتر از طرف دیگر است. بهتر است که هم زمان با هم از گوشواره و گردنبند فانتزی یا دستبند و انگشترهای عجیب و غریب استفاده نکنید.

گوشواره‌های سرتاسری
این مدل گوشواره‌ها که سرتاسر گوش را می‌پوشاند، جزو زیورآلاتی است که در طول فصل گرما طرفداران زیادی دارد. این گوشواره‌ها مدل‌های متفاوتی دارد و با مروارید، میخ، سنگ‌های پرزرق و برق تزئین می‌شود که به راحتی می‌توان آن را با مدل موهای تابستانی خود شامل مدل موی دم اسبی، بافت، نیمه شینیون و … ست کرد.

زیورآلات سنتی
یکی از لوازم ضروری یک کمد شیک و بوهم زیورآلات سنتی است. این زیورآلات که از پر، منگوله یا از تزئینات سنتی مربوط به کشورهای مختلف درست می‌شود به تمامی استایل‌ها می‌آید.
اگر خواهان یک ظاهر خیلی شیک هستید این مدل زیورآلات را با پیراهنی بلند و دکلته به خود بیاویزید.
اگر خواهان یک ظاهر راک هستید آن را با تی‌شرت و جین خود هماهنگ کنید.
و اگر می‌خواهید در یک میهمانی شب ظاهر کژوال‌تری داشته باشید، آن را با یک کت و شلوار بپوشید.
در عکسهای زیر به چند نمونه از جواهرات فانتزی‌ای که در بهار و تابستان ۲۰۱۶ غوغا خواهند کرد، نگاهی می‌اندازیم.

شیک ترین مدلهای زیورآلات فانتزی

شیک ترین مدلهای زیورآلات فانتزی شیک ترین مدلهای زیورآلات فانتزی شیک ترین مدلهای زیورآلات فانتزی شیک ترین مدلهای زیورآلات فانتزی شیک ترین مدلهای زیورآلات فانتزی

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : تزیین لباس ، لباس و مد بازدید 382 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php