کد خبر : 43697 تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸

شکست واترپلو ایران مقابل ژاپن

ورزش  دیگر ورزشها – سایت رسمی فدراسیون شنا نوشت: تیم ملی جوانان ایران در دیدار پایانی سومین دوره ی واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا مغلوب حریف سرسخت خود شد و با کسب عنوان نایب قهرمانی سهمیه ی رقابت های جهانی را به دست آورد. ورزشکاران جوان ایران که پیش از این جواز …

شکست واترپلو ایران مقابل ژاپن

ورزش  دیگر ورزشها – سایت رسمی فدراسیون شنا نوشت:

تیم ملی جوانان ایران در دیدار پایانی سومین دوره ی واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا مغلوب حریف سرسخت خود شد و با کسب عنوان نایب قهرمانی سهمیه ی رقابت های جهانی را به دست آورد.
ورزشکاران جوان ایران که پیش از این جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کرده بودند دقایقی پیش در دیدار فینال به مصاف تیم پرقدرت ژاپن رفتند و در یک بازی نفس گیر 12 بر 3 بازی را به حریف خود واگذار کرد و به عنوان دومی رضایت دادند.

تیم ملی جوانان ایران در این دوره از بازی ها با شش پیروزی متوالی گام به مرحله ی نهایی گذاشت و با نشان دادن نمایشی درخور توجه موفق شد عنوان دومی و جواز حضور در رقابت های جهانی را به دست آورد.

در بازی مرحله ی رده بندی نیز تیم قزاقستان با نتیجه ی 5 بر 4 بر حریف قدرتمند خود چین غلبه کرد تا به همراه ایران و ژاپن سومین نماینده ی قاره ی آسیا در رقابت های جهانی لقب گیرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی بازدید 216 بار
دیدگاهتان را بنویسید

احسان در تاریخ 9 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

ما توی ورزشهای گروهی به شکست عادت کردیم طبیعییه

css.php