کد خبر : 265638 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

شناخت و دانلود آهنگ های ایرانی

شناخت و دانلود آهنگ های ایرانی پیدایش موسیقی شناختن مبدأ و منشأ موسیقی اهمیتِ بسیار دارد؛ زیرا کشف این نکته به شناسایی ماهیت موسیقی کمک بسیاری می‌کند، و به همین دلیل است که تاکنون دانشمندان و فلاسفه در این باره فرضیات متعددی ارائه کرده‌اند، که از میان آن‌ها هربرت اسپنسر، …

شناخت و دانلود آهنگ های ایرانی

شناخت و دانلود آهنگ های ایرانی

پیدایش موسیقی

شناختن مبدأ و منشأ موسیقی اهمیتِ بسیار دارد؛ زیرا کشف این نکته به شناسایی ماهیت موسیقی کمک بسیاری می‌کند، و به همین دلیل است که تاکنون دانشمندان و فلاسفه در این باره فرضیات متعددی ارائه کرده‌اند، که از میان آن‌ها هربرت اسپنسر، فریدریش نیچه، زیگموند فون هاوزگر، و یوهان گوتفرید فون هردر را باید نام برد.

موسیقی در آغاز همان سخن گفتن بود که در آن هر صدائی کشش خاصی می‌یافت . زیر و بم شدن ناپایدار اصوات بعدها اندک اندک به وضع ثابتی گرائید. تحقیقات علمی صحت این نظریه را به ثبوت رسانیده‌اند. بعدها پرسش دیگری پیش آمد که پرندگان چرا نغمه پردازی می‌کنند؟ برای دلربائی نغمه سرائی مرغان را جزء به مغازله که به خاطر تکثیر نسل انجام می‌گیرد به چیز دیگر تعبیر نمی‌توان کرد . انسان‌ها هم فقط به خاطر نیایش خدایان سرود نمی‌خواندند بلکه عشق و علاقه‌ای هم که به یکدیگر و جنس مخالف داشتند آنان را به اینکار تحریص و تشویق می‌کرد؛ و اما جلب مهر و محبت جنس مخالف ترانه سر دادن تنها منحصر به انسان‌های اعصار اولیه نیست ترانه‌های ملی قرون وسطی نیز همچون ترانه‌ها و سرودهای ملی و محلی کنونی همه و همه آوازهای عشقی هستند.

موزیک پاپ ایرانی

 موسیقی پاپ ایرانی، در سدهٔ ۱۹ میلادی و در دوران پادشاهی قاجاریان زاده شد، و پس از نوآوری پدیدهٔ رادیو، گسترش یافت.

بازار موسیقی ایران، پیش از دههٔ ۵۰ میلادی، در دست خوانندگان موسیقی کلاسیک ایرانی بود. موسیقی پاپ ایرانی، با روی ‌کارآمدن و درخشش هنرمندانی مانند ویگن، که «سلطان» پاپ و جاز ایران شناخته می‌شد، و به‌ کارگیری سازها و شیوه‌های موسیقی غربی، دگرگون شد.

در سال ۱۳۷۷، برای نخستین بار پس از انقلاب ۱۳۵۷، جشنوارهٔ موسیقی پاپ برگزار شد. پس از آن، خوانندگان پاپ جوان ‌تر، این جریان را پیش بردند. به دنبال گسترش فناوری‌ های نوین و دسترسی همگانی به اینترنت، گروه ها و خوانندگان مختلفی موزیک ها و کارهای خود را به گوش همگان می رسانند.

شناخت و دانلود آهنگ های ایرانی

نحوه دریافت آثار خوانندگان

سایت دانلود آهنگ ساز موزیک از سال 1398 مشغول به فعالیت شده است ،این سایت در زمینه های فراوانی فعالیت میکند از جمله فعالیت های این سایت قرار دادن آهنگ جدید و دانلود سریال و دانلود فیلم می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : دنیای موسیقی ، ریپوتاژ ، مجله خبری بازدید 627 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php