کد خبر : 82972 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰

شمع حادثه آفرید +تصاویر

آتش سوزی اتاق خواب منزل مسکونی در یاخچی آباد یک مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش میهن فاب به نقل از جام جم، ساعت 11:56 دقیقه شب گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 و ابراز نگرانی و ترس از مشاهده شعله های آتش که از منزل مسکونی در خیابان …

آتش سوزی اتاق خواب منزل مسکونی در یاخچی آباد یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش میهن فاب به نقل از جام جم، ساعت 11:56 دقیقه شب گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 و ابراز نگرانی و ترس از مشاهده شعله های آتش که از منزل مسکونی در خیابان یاخچی آباد پشت شرکت واحد به بیرون زبانه می کشید ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه 82 را به محل حادثه اعزام کرد.

عباس زارعی معاون منطقه هفت عملیات آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این خصوص اظهار کرد: در محل حادثه یک مجتمع پنج طبقه که دارای 25 واحد مسکونی بود مشاهده می شد که یکی از واحدهای طبقه سوم مجتمع از قسمت اتاق خواب دچار آتش سوزی شده وبنا بر اظهار شاهدان نیز فردی در آن محبوس شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از بازدید و بررسی و قطع جریان برق و گاز با سه دستگاه خاموش کننده دستی پودر و گاز اقدام به مهار و خاموش کردن آتش سوزی کرده و همزمان اقدام به خارج کردن فرد مصدوم که مردی 56 ساله و دارای معلولیت جسمانی بود، کردند.

زارعی خاطر نشان کرد: آتش نشانان به سرعت مصدوم را که از قسمت دست و صورت دچار سوختگی شدید شده بود تحویل امدادگران اورژانس دادند و با یک رشته لوله آبدهی اقدام به لکه گیری و پس از تخلیه کامل دود و دادن تذکرات ایمنی به مالک به ماموریت خود پایان دادند.

معاون منطقه هفت عملیات علت این حادثه را افتادن شمع روشن بر روی مواد قابل اشتعال و در نتیجه شعله ور شدن و آتش سوزی اعلام کرد.

شمع حادثه آفرید +تصاویر

شمع حادثه آفرید +تصاویر

شمع حادثه آفرید +تصاویر

شمع حادثه آفرید +تصاویر

شمع حادثه آفرید +تصاویر

شمع حادثه آفرید +تصاویر

شمع حادثه آفرید +تصاویر

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 431 بار
دیدگاهتان را بنویسید

عاطفه در تاریخ 11 فروردین 1393 گفته : پاسخ دهید

اخییییی دلم گرفت بخدااا

css.php