کد خبر : 57241 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲

شخصیت شناسی از روی پیتزای مورد علاقه

پیتزاخورها افرادی خوش بین و کمی شکمو هستند و آنچنان با علاقه بر سر میز غذا می نشینند که دیگران را به اشتها می اندازند. جالب اینکه بعضی ها می گویند نوع پیتزای انتخابی شما می تواند بیانگر ویژگی های شخصیتی تان باشد و رازهای درون تان را افشا کند! …

پیتزاخورها افرادی خوش بین و کمی شکمو هستند و آنچنان با علاقه بر سر میز غذا می نشینند که دیگران را به اشتها می اندازند.

شخصیت شناسی از روی پیتزای مورد علاقه

جالب اینکه بعضی ها می گویند نوع پیتزای انتخابی شما می تواند بیانگر ویژگی های شخصیتی تان باشد و رازهای درون تان را افشا کند! البته بعضی ها می گویند این موضوع جنبه علمی ندارد و بیشتر سرگرم کننده است.

اگر تنها حق انتخاب یک نوع پیزا را داشته باشید، کدام را انتخاب می کنید؟

پیتزا مارگاریتا؛ آرام و صبور

پنیر, گوجه و ریحان؛ به همین سادگی! این انتخاب ساده می تواند نشانه شخصیت آرام و صبور شما باشد. افرادی که از طعم پیتزای مارگاریتا لذت می برند دنبال حاشیه نیستند, حسابگرند و احتمالا دست به ولخرجی نمی زنند, گاهی رفتارهای وسواس گونه دارند, دوستدار طبیعتند, خیلی دیر عصبانی می شوند و هنگام عصبانیت قادر به کنترل رفتارهایشان هستند.

پیتزا کالزونه؛ راحت طلب

بعضی ها با پیتزا مشکل دارند و کش آمدن پنیر, سرازیر شدن مواد از روی نان و… برایشان دردسر ساز است. به همین دلیل پیتزاهای نیمه لقمه ای و لقمه ای انتخاب اولشان است چون خوردن شان سخت نیست! این افراد اختمالا در گروه تنبل ها و راحت طلب ها قرار می گیرند و ترجیح می دهند بدون زحمت به خواسته هایشان برسند. همچنین در تصمیم های مهم و انجام کارهایشان عجولانه رفتار می کنند, دوستان زیادی دارند اما تعداد دوستان صمیمی شان بسیار کم است, دنبال میانبرها هستند و اگر قرار باشد چیزی را با تلاش زیاد به دست بیاورند معمولا بی خیال آن می شوند.

پیتزا هاوایی؛ اهل ماجراجویی

افرادی که اهل امتحان کردن طعم های مختلف هستند روحیه ماجراجویی دارند. برای مثال سفارش پیتزایی که آناناس دارد, فقط از یک فرد خطر پذیر بر می آید! این افراد احتمالا خیلی زود احساساتی می شوند, عاشق کارهای هیجان انگیز هستند, از سفر لذت می برند, در هر شرایطی مستقل رفتار می کنند, تحمل نصیحت را ندارند و خیلی زود خودشان را با شرایط سخت وفق می دهند.

پیتزای چهار فصل؛ تنوع طلب

سفارش پیتزایی که چهار طعم متفاوت دارد نشان دهنده شخصیت تنوع طلبی افراد است. پس احتمالا طرفداران پیتزای چهارفصل اهل شغل های ثابت؛ مانند کارمند بانک یا اداره های دولتی نیستند, همیشه چند فعالیت را همزمان انجام می دهند, خلاق, مهربان, عجول, خوش بین و البته دمدمی مزاجند و در تصمیم گیری ها با تردید عمل می کنند.

پیتزا پولو؛ کم حرف

افرادی که از طعم مرغ کبابی در پیتزا لذت می برند به احتمال زیاد خونگرم و تودارند, کم حرف و محتاطند, به سلامت اهمیت می دهند و چکاپ های پزشکی منظم برایشان اهمیت دارد, شخصیت آرامی دارند اما عصبانیت شان غیرقابل کنترل است.

پیتزا فونگی؛ اهل تفریح

ویژگی ها شخصیتی افرادی که طرفدار پیتزای فونگی هستند مشابه دوستداران پیتزای مارگاریتاست؛ با این تفاوت که رفتارهای وسواسی آنها احتمالا کمتر است. آنها احتمالا عاشق بیرون رفتن و پیک نیک هستند, از هر فرصتی برای تفریح استفاده می کنند و رابطه خوبی با تجمل گرایی ندارند, سخت گیر نیستند اما با بدقولی کنار نمی آیند.

پیتزا پپرونی و سالامی؛ نامنظم و کم اراده

متخصصان تغذیه همیشه درباره ضررهای سوسیس و کالباس هشدار می دهند. بنابراین افرادی که بدون توجه به هشدارها سراغ این محصولات غذایی مضر می روند ممکن است افراد کم اراده و گاهی بی اراده ای باشند که قدرت نه گفتن را ندارند, خیلی زود عصبانی می شوند, رفتارهای پرخاشگرانه دارند, برخلاف ظاهرشان از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند.

پیتزا مارینارا؛ واقع بین

افرادی که طعم ماهی و میگو را در پیتزا می پسندند احتمالا اجتماعی, واقع بین و مسوولیت پذیرند, انرژی بالایی دارند, از پس مشکلات برمی آیند, مهربان و فداکارند, رفتارشان سنجیده و منطقی است, معمولا ریسک پذیری پایینی دارند, پیش از انجام هرکاری خوب به آن فکر کرده و تحت هر شرایطی به قولشان عمل می کنند.

پیتزا گوشت؛ جاه طلب

علاقه مندان به گوشت قرمز, پیتزای گوشت را ترجیح می دهند, مغرور و جاه طلبند و دوست دارند صاحب بالاترین مقام ها و موقعیت ها در زندگی باشند. آنها همچنین از اضافه وزن رنج می برند, از اعتماد به نفس زیادی برخوردارند, از بودن در جمع لذت می برند, تحمل زورگویی را ندارند و هنگام عصبانیت پرخاشگر می شوند.

پیتزا سبزیجات؛ قابل اعتماد

فقط افرادی که قصد کاهش وزن دارند, پیتزای سبزیجات سفارش می دهند. شاید اما عاشقان این پیتزا شخصیتی آرام, مهربان و دوست داشتنی داشته باشند, اگرچه ممکن است با گذشت, درونگرا و کم حرف باشند و گاهی بسیار مرموز رفتار کنند اما مهم ترین ویژگی آنها آینده نگری است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 639 بار
دیدگاهتان را بنویسید

تنها در تاریخ 22 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

نیلو جون شما باید قسمت گوشتی رو بخونی قربونت ………
منم مخلوط میخورم………………………………..الان یعنی چیم

نیلو در تاریخ 23 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

توام باید همه رو بخونی……خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!
علی هزار بار گفتم مطلبت جامع باشه……!

نیلو در تاریخ 22 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

من قارچ ومرغ میخورم…………….الان ینی چیم؟

css.php