کد خبر : 1818 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۵

شارژ سیم کارت های ایرانسل بدون واردکردن کد رمز

ایرانسل با هدف تسهیل فرآیند شارژ سیم کارت‌های اعتباری خود، سرویس اینترنتی شارژ مستقیم با رقم دلخواه و بدون نیاز به وارد کردن کد رمز شارژ را راه اندازی کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با راه‌اندازی این سرویس جدید، تمامی مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با مراجعه به …

ایرانسل با هدف تسهیل فرآیند شارژ سیم کارت‌های اعتباری خود، سرویس اینترنتی شارژ مستقیم با رقم دلخواه و بدون نیاز به وارد کردن کد رمز شارژ را راه اندازی کرد.

شارژ سیم کارت های ایرانسل بدون واردکردن کد رمز

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با راه‌اندازی این سرویس جدید، تمامی مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir و ورود به بخش شارژ الکترونیکی سرویس کنترل حساب اینترنتی(e-Care)، بهای شارژ موردنظر خود را از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله یکی از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت و مستقیما اعتبار سیم کارت خود و یا دوستان و آشنایان خویش را افزایش دهند.

براساس این گزارش، در این روش، مبلغ شارژ به طور مستقیم از حساب بانکی مشترک کسر شده و به اعتبار سیم کارت موردنظر وی افزوده می‌شود.

مشترکین برای ورود به سرویس کنترل حساب اینترنتی می‌بایست نام کاربری یا همان شماره سیم‌کارت، رمز ورود و شماره KIT مندرج بر روی سیم‌کارت خود را وارد کنند. رمز عبور سرویس کنترل حساب اینترنتی ایرانسل با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ویژه ۱۳۰ قابل دریافت است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 404 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس در تاریخ 23 اسفند 1398 گفته : پاسخ دهید

کارت سیم

css.php