کد خبر : 256073 تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

سوژه برنامه ماه عسل «احسان علیخانی» تکراری از آب درآمد + عکس

یکی از مهمان برنامه جمعه شب «ماه عسل»، سال گذشته در برنامه «هزار داستان» حضور پیدا کرده بود. برنامه «ماه عسل» در اولین شب از برنامه‎های رسمی امسال خود (جمعه ۲۸ اردیبهشت) به سراغ مادر فداکار سنگ‌شکنی رفت که سال گذشته در برنامه «هزارداستان»، ویژه برنامه افطار شبکه نسیم شرکت …

سوژه برنامه ماه عسل «احسان علیخانی» تکراری از آب درآمد + عکس

یکی از مهمان برنامه جمعه شب «ماه عسل»، سال گذشته در برنامه «هزار داستان» حضور پیدا کرده بود.

برنامه «ماه عسل» در اولین شب از برنامه‎های رسمی امسال خود (جمعه ۲۸ اردیبهشت) به سراغ مادر فداکار سنگ‌شکنی رفت که سال گذشته در برنامه «هزارداستان»، ویژه برنامه افطار شبکه نسیم شرکت کرده بود.

اگرچه که این مهمان به همراه دو مادر دیگر در برنامه شرکت کرد ولی به نوعی تکرار سوژه بود. برنامه «هزارداستان» که سری سوم آن در ماه رمضان ٩٧ هر شب ساعت ٢١ از شبکه نسیم پخش می‌شود، سال گذشته در یکی از برنامه‌های خود از مریم نصیری‌زاده، مادر سنگ شکن رامهرمزی دعوت کرد تا در گفت‌وگو با شقایق دهقان (بازیگر سینما و تلویزیون) از رنج‌های بزرگ کردن بچه‌هایش از راه سنگ شکنی بگوید.

سوژه برنامه ماه عسل «احسان علیخانی» تکراری از آب درآمد + عکس

در برنامه امشب «ماه عسل»، سه مادر از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و فارس به عنوان مادران شایسته مهمان احسان علیخانی شده بودند که مریم نصیری‌زاده یکی از آنان بود.

چند وقت اخیر رقابت بر سر دعوت از مهمانانی با داستان‌های خاص در بین برنامه‌های تلویزیونی بالا گرفته است و به‌تازگی رضا رشیدپور هم به صورت غیرمستقیم بابت جلوگیری از حضور مهمانانی در برنامه «حالا خورشید» از تهیه کنندگان برنامه «ماه عسل» گلایه کرده بود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : تصاویر ، جالب و دیدنی بازدید 515 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php