کد خبر : 267796 تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

سریال دل، روایتی دیگر به سبک منوچهر هادی

سریال دل، روایتی دیگر به سبک منوچهر هادی فصل سوم سریال دل این هفته ۱۸ تیر ماه ۹۹ منتشر می‌شود. سریالی که در طول مدت پخش توانسته بود مخاطبان را با خود همراه کند و حالا در پایان فصل دوم با یک غافلگیری و وقفه کوتاه، پخش آن قرار است …

سریال دل، روایتی دیگر به سبک منوچهر هادی

فصل سوم سریال دل این هفته ۱۸ تیر ماه ۹۹ منتشر می‌شود. سریالی که در طول مدت پخش توانسته بود مخاطبان را با خود همراه کند و حالا در پایان فصل دوم با یک غافلگیری و وقفه کوتاه، پخش آن قرار است از چهارشنبه این هفته سر گرفته شود.

اگرچه که بسیاری از طولانی بودن سریال دل شکایت دارد اما واقعیت این است که سریال دل با کنار گذاشتن خط قرمزها و البته ایجاد یک تعلیق از ابتدای داستان توانسته ۲۸ قسمت مخاطب را با خود همراه کند. اساس داستان دل عاشقانه است. عاشقانه ای که تاکنون به وصال ختم نشده و هیچ‌کدام از عشاق فیلم نتوانسته‌اند به معشوق خود برسند. در این بین ماجرای یک تجاوز کار را پیچیده کرده است و همچنان ابعاد تازه­ای از داستان برای مخاطب رو می‌شود.

سریال دل، روایتی دیگر به سبک منوچهر هادی

نمایش یک زندگی پرزرق و برق در سریال دل

منوچهر ‌هادی کارگردان سریال دل است. کسی که پیش از این سریال عاشقانه را برای شبکه نمایش خانگی ساخته بود. سریالی که ستاره‌های سینما در آن بازی کرده بودند و استقبال خوبی از آن صورت گرفت. حالا سریال دل هم با ترکیب بازیگران جذاب، کار دوم منوچهر‌ هادی در سریال سازی شبکه خانگی است.
حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، سعید راد، نسرین مقانلو، افسانه بایگان، کوروش تهامی، لیلا زارع، بیژن امکانیان و بهرام افشاری از بازیگران سریال ایرانی دل هستند. بازیگرانی که هم تجربه سینما دارند و هم تلویزیون و به همین جهت ترکیب جذابی برای مخاطب هستند.
منوچهر ‌هادی در سال‌های اخیر بیشتر سعی کرده تا فیلم و سریال‌هایی که می‌سازد پرمخاطب باشد. به همین دلیل هم در سینما سراغ کارهایی رفته که در گیشه موفق باشند و البته در سریال سازی هم همین متد را دنبال می‌کند. آینه بغل و رحمان ۱۴۰۰ دو فیلم سینمایی اخیر منوچهر ‌هادی بودند که توانستند موفقیت زیادی در گیشه کسب کنند. او در سریال سازی سعی می­کند تا یک فضای لاکچری بر خانواده ها حاکم باشد. در همین زمینه هم انتقادهای زیادی به او مطرح می‌شود اما به هر حال زندگی شیک و پرزرق و برق همیشه پای ثابت فیلم­ها و سریال­های منوچهر هادی بوده.

سریال دل، روایتی دیگر به سبک منوچهر هادی

 ترکیبی درست در انتخاب بازیگران سریال دل

ترکیب بازیگران سریال دل، ترکیب خوبی است. حامد بهداد برای اولین بار است که بازی در یک سریال نمایش خانگی را پذیرفته است. ساره بیات که در سریال عاشقانه با منوچهر‌هادی همکاری داشته اینجا جز نقش‌های اصلی است و بار اصلی قصه روی دوش اوست. حضور سعید راد به عنوان یک بازیگر پیشکسوت همراه با بیژن امکانیان باعث شده تا دل یک ترکیب خوب بازیگران را داشته باشد.
یکتا ناصر هم بعد از ازدواج با منوچهر‌ هادی یکی از شخصیت‌های همیشگی در فیلم و سریال‌های اوست. یکتا ناصر در این سریال نقش آوا را دارد. کسی که در پایان فصل دو پرده از اهداف و کارهایش برداشته می‌شود. نسرین مقانلو و افسانه بایگان هم به خوبی از پس نقش­هایشان بر آمده اند. کورورش تهامی هم که بیشتر آن را با نقش­های مثبت به یاد دارند در این سریال کاملا چند وجهی ظاهر شده است.

سریال دل، روایتی دیگر به سبک منوچهر هادی

۱۲ قسمت تا پایان سریال دل باقی مانده

چهارشنبه‌ها برای سریال دل است. این را مدت‌هاست مخاطبانی که این سریال را از طریق پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال دنبال می‌کنند می‌دانند. طبق گفته‌های کارگردان سریال دل قرار است ۴۰ قسمت باشد. تا کنون ۲۸ قسمت از این سریال پخش شده و ادامه آن هفته آینده شروع می‌شود.
منوچهر‌هادی بارها در صفحه اینستاگرام خود درباره فیلم و اتفاقاتی که در آینده قرار است بیفتد حرف‌هایی زده. البته حرف‌هایی که بیشتر مخاطب را کنجکاو می‌کند. او یکی از کارگردان‌هایی است که از ابتدای پخش فیلم و سریال‌هایش سعی می‌کند با مخاطب از طریق اینستاگرام در ارتباط باشد، حرف­های آن­ها را بشنود و در صورتیکه انتقاد به کار داشته باشد به آن پاسخ دهد.

نماوا فرصتی برای دسترسی نامحدود به فیلم ها و سریال ها

خیلی جاها حرف از آرش و رستاست. حرف از ماجراهایی که هنوز برای مخاطب گنگ است. ماجرا این است که دو فصل از این سریال تمام شده و بسیاری فرصت دیدن این فصل را نداشته اند. حالا نماوا فرصتی فراهم کرده تا کسانی که علاقمند دیدن این سریال هستند به راحتی و با هزینه کم آن را تماشا و یا دانلود کنند. برای دیدن دو فصل قبل و البته دیدن ادامه فصل جدید هر کس به یک اشتراک نماوا نیاز دارد. نماوا این فرصت را ایجاد کرده که هر کس با ۶۰ درصد تخفیف و با ۳۰ هزار تومان اشتراک را خریداری و یا تمدید کند. خرید اشتراک از نماوا با کد NAMAN60  چند حسن دارد. اول اینکه شما می‌توانید بدون محدودیت به همه فیلم‌ها و سریال‌های موجود در نماوا دسترسی داشته باشید. دوم اینکه اگر تا به حال بیننده دل نبوده اید می‌توانید با سی هزار تومان به ۲۸ قسمت قبلی دسترسی داشته باشید و بعد هم از هفته آینده فصل جدید را ببینید. حسن بعدی خرید اشتراک از نماوا این است که این اشتراک با ۶۰ درصد تخفیف به شما عرضه می‌شود و همین باعث می‌شود تا شما این فرصت را همیشه نداشته باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : اخبار سینما ، مجله خبری بازدید 562 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php