کد خبر : 42750 تاریخ انتشار : جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

سرقت های زنانه با نام مریم حیدرزاده!

کارآگاهان پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ زنی را که با مسموم‌کردن مالباختگان از آنها سرقت می‌کرد را دستگیر کردند. به گزارش میهن فال به نقل از ایسنا، در اسفندماه سال 91 مردی با هویت مشخص با مراجعه به کلانتری 140 باغ‌فیض به مأموران اعلام کرد که دو روز پیش خانم حدود 30 ساله‌ …

کارآگاهان پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ زنی را که با مسموم‌کردن مالباختگان از آنها سرقت می‌کرد را دستگیر کردند.

به گزارش میهن فال به نقل از ایسنا، در اسفندماه سال 91 مردی با هویت مشخص با مراجعه به کلانتری 140 باغ‌فیض به مأموران اعلام کرد که دو روز پیش خانم حدود 30 ساله‌ برای نظافت به خانه آورده شد اما به بهانه دادن آبمیوه مرا بیهوش کرد و زمانی که به هوش آمدم متوجه شدم که کیف‌دستی حاوی پول و مدارک شناسایی‌ام سرقت شده که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “سرقت به شیوه بیهوشی” و به دستور بازپرس شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

سرقت های زنانه با نام مریم حیدرزاده!

مالباخته پس از حضور در پایگاه دوم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 19:00 بیست و هشتم اسفند سال 91 هنگام برگشت به منزل و مقابل شیرینی‌فروشی در منطقه مرزداران با ماشین ایستاده بودم که خانم حدود 30 ساله‌ای تقاضای کمک کرد و شروع به گریه و زاری کرد و عنوان داشت که بچه یتیم دارد و حاضر است تا در خانه هم کار کند؛ بنده نیز از روی ناآگاهی و دلسوزی ایشان را به خانه بردم، زمانی که به خانه رسیدم، این خانم شروع به کار کرد و من نیز در حال استراحت بودم تا این که پس از گذشت حدود 30 دقیقه، این خانم لیوان آبمیوه‌ای تهیه و برایم آورد که به محض خوردن مقداری از آن بیهوش شدم.

پس از گذشت دو روز زمانی که به هوش آمدم، متوجه شدم که کیف‌دستی حاوی سه میلیون تومان وجه نقد، گوشی تلفن‌همراه و گذرنامه‌ام به سرقت رفته است.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان پایگاه دوم آگاهی با بررسی پرونده‌های مشابه موفق به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگان شدند که به همین شیوه و توسط خانم حدود 30 ساله‌ای مورد سرقت قرار گرفته بودند.

یکی از این مالباختگان نیز در اظهارات مشابهی به کارآگاهان گفت: خانم جوانی در چهاردهم تیرماه امسال به بهانه مسیر مستقیم سوار خودروی اینجانب شد و پس از مدت کوتاهی، تمایل به دوستی داشت، پس از مقداری چرخیدن در خیابان‌ها و صحبت‌کردن،این خانم درخواست نوشیدنی کرد و من نیز دو آبمیوه خریدم اما پس از نوشیدن مقداری از آبمیوه، ظرف چند دقیقه بیهوش شدم؛ فردای آن روز زمانی که بیدار شدم، متوجه شدم که چند سکه طلا و سرویس طلای خواهرم به ارزش تقریبی 20 میلیون تومان سرقت شده و توسط مردم به بیمارستان منتقل شده‌ام.

مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض 14 شهریورماه امسال در ساعت 22:00 حین گشت‌زنی در بلوار میرزایی متوجه تجمع تعدادی از شهروندان شدند که قصد داشتند تا مانع از فرار خانم جوانی شوند که بنا به گفته یکی از همسایگان، این زن از منزلش سرقت کرده بود. با حضور مأموران، زن جوان که قصد فرار داشت، دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

در بازرسی از اموال همراه متهمه، مأموران کلانتری 140 موفق به کشف تعدادی مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر از جمله یک گذرنامه شدند که با بررسی سوابق موجود در سیستم پلیس مشخص شد که گذرنامه دارای سابقه سرقت بوده و پرونده سرقت آن در پایگاه دوم آگاهی در حال رسیدگی است.

متهمه که خود را به نام “مریم حیدرزاده” معرفی کرده بود، منکر هرگونه سرقت شد و مدعی شد که گذرنامه متعلق به فردی است که تا چندی پیش با وی ارتباط دوستانه داشته و مدارکش به صورت امانت نزد او باقی مانده است.

با انتقال متهم به پایگاه دوم‌آگاهی، کارآگاهان موفق به شناسایی هویت واقعی متهمه به نام “زهرا . ح” شدند که دارای سوابق متعدد دستگیری است. همزمان با شناسایی هویت واقعی متهمه، از مالباختگانی که به شیوه بیهوشی مورد سرقت قرار گرفته بودند نیز برای شناسایی متهم دعوت شد و آنها نیز بلافاصله پس از مواجهه حضوری با متهمه، وی را به عنوان سارق اموال خود مورد شناسایی قرار دادند.

“زهرا” که پس از شناسایی هویت واقعی و مالباختگان چاره‌ای جز اعتراف نداشت، به ناچار لب به اعتراف گشود و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ” حدود 9 سال پیش توسط همسرم به مصرف هروئین اعتیاد پیدا کردم، از آن زمان و با وجود متارکه از همسرم، همچنان به مصرف مواد اعتیاد دارم و تمامی پول و طلاهای بدست آمده در سرقت‌ها را نیز صرف خرید موادمخدر کرده‌ام.

سرهنگ کارآگاه میرزکی، رییس پایگاه دوم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر رسیدگی به پرونده در مراحل اولیه است و متهمه برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفته است.

وی از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست تا برای شناسایی متهمه و پیگیری شکایات خود به پایگاه دوم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ واقع در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 533 بار
دیدگاهتان را بنویسید

نیلو در تاریخ 6 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

احسان با اسید ریختن موافقی؟خخخخخخخخخخخخخ!
خوشگل خانوم جان مادرت بگو کی هستی…..جان نیلو…..

احسان در تاریخ 6 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

بچه ها خوشکل نیاز داره یکم از خوشکلیش کم کنیم

shadi در تاریخ 5 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

baba das brdar degh dadi ma ro

خوشگل در تاریخ 5 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

بله اصلا درستشم همینه
حالا همه با هم تکرار کنید تا واسه همه قشنگ جا بیفته کی از همه خوشگلتره؟ من من من من
خوشگل خوشگلا کیه؟ من من من من

shadi در تاریخ 5 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

slm azizam ..merc…ye chiz begam yeho bia intori bishtar hal mide ta moadabane

الینا در تاریخ 5 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

باشه عزیزم

تینا در تاریخ 5 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام عزیزم! ما خوبیم!! تو خوبی؟؟!!! 😉
خوشگل الان این وسط چه ربطی داشت؟؟؟؟!!!!! باشه بابا، کی از همه خوشگلتره؟؟!! تو تو تو تو!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا راضی شدی؟؟؟!!!! جون من بیخیال شو دیگهههههههههههههههه!!!!!!!!

الینا در تاریخ 5 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

خوبم مرسی تینا جون

خوشگل در تاریخ 5 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

کی از همه خوشگلتره؟ من من من من

الینا در تاریخ 5 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام به همگی !!!!! حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تینا در تاریخ 5 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

نچ نچ نچ نچ!!!!!!!!

shadi در تاریخ 5 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

na kojaye in shabih maryam has!!!!!!!!!!!!che adam haiy darim…………..jalal khalegh bad migan ensaniat morde!namorde ke ba in kara ke mikonan adam mitarse komak kone……….taraf mashinesh vasat jade kharab mishe bazi ha migan komak konim bazi ha migan naghshe has mikhad ghulemun bezane………hala ma chikar konim

نگار در تاریخ 5 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

حالا چرا مریم حیدر زاده که همه میشناسنش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

css.php