کد خبر : 54430 تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳

سربازان متاهل بخوانند

رئیس کمیسیون فرهنگی با اعلام احتمال کاهش ۳ ماه از خدمت سربازان متاهل ضمن اشاره به مخالفت ضمنی برخی از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح با این پیشنهاد از استعلام نظر مقام معظم رهبری پیرامون این موضوع خبر داد. به گزارش میهن فال به نقل از جهان، احمد سالک در …

رئیس کمیسیون فرهنگی با اعلام احتمال کاهش ۳ ماه از خدمت سربازان متاهل ضمن اشاره به مخالفت ضمنی برخی از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح با این پیشنهاد از استعلام نظر مقام معظم رهبری پیرامون این موضوع خبر داد.

سربازان متاهل بخوانند

به گزارش میهن فال به نقل از جهان، احمد سالک در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به خبر احتمال کاهش مدت زمان خدمت سربازی برای سربازان متاهل در قالب طرح پیشنهادی جامع جمعیت و تعالی خانواده از سوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این موضوع یک پیشنهاد از سوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است که در صورت تصویب و اجرایی شدن آن خدمت سربازان متاهل به مدت ۳ ماه کسر می‌شود.

وی با اعلام مخالفت ضمنی برخی از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح با این پیشنهاد افزود: این پیشنهاد در حضور برخی از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح در کمیسیون فرهنگی مطرح شد که آقایان معتقد بودند اجرایی شدن این موضوع به جذب نیرو و برخی موارد دیگر ضربه می‌زند.

رئیس کمیسیون فرهنگی ادامه داد: لذا با توجه به نظر مسئولان ستادکل نیروهای مسلح قرار بر آن شد که پیرامون این مساله از مقام معظم رهبری استعلامی صورت گیرد.

سالک با تاکید بر آنکه تا امروز هنوز هیچ استعلامی از مقام معظم رهبری پیرامون این مساله صورت نگرفته است، گفت: نظر مقام معظم رهبری برای ما حجت است و به محض روشن شدن پاسخ مقام معظم رهبری، اطلاع رسانی پیرامون آن انجام می‌شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 367 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php