کد خبر : 169246 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

ساخت سریال پایتخت ۵ در چابهار

به گفته علیرضا خمسه احتمال اینکه سریال پایتخت ۵ در منطقه زیبای پابهار ساخته شود وجود دارد. با جزئیات خبر ساخت سریال پایتخت ۵ در چابهار همراه ما باشید. علیرضا خمسه در مراسم جُنگ شادی جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار در جمع شرکت‌کنندگان این جُنگ در محل جایگاه میلاد …

به گفته علیرضا خمسه احتمال اینکه سریال پایتخت ۵ در منطقه زیبای پابهار ساخته شود وجود دارد. با جزئیات خبر ساخت سریال پایتخت ۵ در چابهار همراه ما باشید.

ساخت سریال پایتخت ۵ در چابهار

علیرضا خمسه در مراسم جُنگ شادی جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار در جمع شرکت‌کنندگان این جُنگ در محل جایگاه میلاد با اشاره به اینکه یک سری از سریال «پایتخت» در منطقه آزاد قشم تولید شده است، گفت: به احتمال زیاد سری بعدی سریال «پایتخت» در چابهار تولید خواهد شد.

وی موقعیت چابهار را به لحاظ شرایط آب و هوایی آن بسیار خوب توصیف کرد و افزود: چابهار با دارا بودن آب و هوایی بهاری در چهار فصل می‌توان از آن به عنوان بهشت ایران یاد کرد.

خمسه گفت: چابهار با مردمانی خونگرم و میهمان نواز ۱۰ سال پیش شاهد تولید برنامه تلویزیونی «سیاحت نامه» یکی از برنامه‌های پربیننده سیمای برون مرزی و درون مرزی بود.

همچنین برنامه‌های هنری جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار با اجرای خوب گروه‌های مختلف از کشور و استان سیستان و بلوچستان با استقبال بیش از پیش مواجه شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 420 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php