کد خبر : 268358 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۹

زندگینامه شخصی مهدی جهانی + عکس ها و هواداران

مهدی جهانی خواننده ، آهنگساز ، ترانه سرا سبک پاپ ایرانی است که تا کنون آهنگ های متفاوت با سبک های غمگین و شاد و لایت بسیار زیادی منتشر کرده است . معروف ترین آهنگ های مهدی جهانی میتوان به آهنگ ” مدیونم به تو ” و ” عشقت که …

مهدی جهانی خواننده ، آهنگساز ، ترانه سرا سبک پاپ ایرانی است که تا کنون آهنگ های متفاوت با سبک های غمگین و شاد و لایت بسیار زیادی منتشر کرده است .

معروف ترین آهنگ های مهدی جهانی میتوان به آهنگ ” مدیونم به تو ” و ” عشقت که باشه ” این دو ترانه پر طرفدار ترین آهنگ های مهدی جهانی هستند و از این آهنگ ها به بعد این خواننده بر سر زبان ها افتاد و بسیار به محبوبیت رسید .

این خواننده کنسرت های متعددی در برج میلاد سالن همایش های بین المللی تهران و سایر شهر ها و شهرستان های ایران برگزار کرده است و با استقبال بسیار زیاد هواداران مواجه شده است .

زندگینامه شخصی مهدی جهانی + عکس ها و هواداران

زندگینامه شخصی مهدی جهانی

بیوگرافی کوتاه :

مهدی جهانی در رشته موسیقی فارغ التحصیل با مدرک فوق لیسانس است و در کنار خوانندگی آهنگسازی و ترانه سرایی برای خود و دیگر خوانندگان انجام میدهد .

او از طرف پدری اصالت شیرازی دارد و از طرف مادری شمالی .

پدر مهدی جهانی مدیر و موسس رادیو ورزش و از گزارشگر های قدیمی فوتبال است . برادر مهدی جهانی هم راه پدر رو رفته و حالا یکی از برنامه سازان رادیویی میباشد …

از زبان مهدی جهانی :

از زمان کودکی که با پدرم به استودیو رادیو برای ظبط برنامه هایش میرفتم آهنگسازی هایی که در اون استودیو انجام میشود نظر بنده رو خیلی جلب کرد و به این فکر افتادم که به کلاس های گیتار برم و به صورت تخصصی اینکارو انجام بدم .

از سال 1386 فعالیت حرفه ای را در زمینه موسیقی با خرید سیستم صوتی توسط پدرم شروع کردم و سپس از طریق راهنمایی هایی از طرف یکی از دوستانش برنامه های آهنگسازی رو یاد گرفتم و کتاب های این حوزه فوق العاده پر پیچ و خم را مطالعه کردم .

زندگینامه شخصی مهدی جهانی + عکس ها و هواداران

آلبوم مهدی جهانی از زبان او :

در زمان دانشجویی اوج فعالیت بنده در عرصه موسیقی بود و در سال 1388 آلبوم دنیای خواب رو ظبط کردم و در اخر سال 91 مجوز انتشار گرفتم . البته ناگفته نمونه که آلبوم کتاب سرنوشت اولین آلبوم بنده بود و بدلیل بی برنامگی شرکت پخش در انتشار آلبوم و جذب مردم شکست خورد و بسیار ضرر های زیادی را متحمل شدم .

ممنوع الکار شدن :

مهدی جهانی به مدت 6 ماه به دلیل انتشار ویدیو کلیپ های بدون مجوز در فضای مجازی ممنوع الکار شد و بعد از این مدت فعالیت خود را آغاز کرد .

بهترین اشخاص هنرمند از نظر مهدی جهانی :

در عرصه موسیقی و خوانندگی من آهنگ های اشوان و آهنگ های امیرعباس گلاب را دنبال میکنم و به شدت از موزیک هاشون لذت میبرم .

در عرصه سینما و شخصیت های هنرمند بسیار طرفدار رضا عطاران هستم و کارهای این بازیگر را بسیار دوست دارم

ازدواج :

در مورد ازدواج و عکس های همسر این خواننده تا کنون در فضای مجازی بسیار شایعاتی منتشر شده ک هیچ کدام صحت ندارد و مهدی جهانی مجرد است .

.

آهنگ های مهدی جهانی :

برای دانلود بهترین آهنگ های قدیمی و جدید مهدی جهانی و آرشیو بهترین آهنگ های جدید ایرانی میتوانید از سایت دانلود آهنگ فارس ترانه دانلود کرده و لذت ببرید …

 

زندگینامه شخصی مهدی جهانی + عکس ها و هواداران

5/5 - (6 امتیاز)
دسته بندی : بیوگرافی ، بیوگرافی و سینما بازدید 512 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php