کد خبر : 162163 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

زمان آغاز رفتارهای جنسی در کودکان

مغز مهم ترین ارگان جنسی است و تمام انسان ها با مهم ترین ارگان جنسی به دنیا می آیند. دکتر مرقاتی خویی در این زمینه  به مربیان کودک گفت:  مغز مهم ترین ارگان جنسی است و تمام انسان ها با مهم ترین ارگان جنسی به دنیا می آیند. خداوند انسان …

زمان آغاز رفتارهای جنسی در کودکان

مغز مهم ترین ارگان جنسی است و تمام انسان ها با مهم ترین ارگان جنسی به دنیا می آیند.

دکتر مرقاتی خویی در این زمینه  به مربیان کودک گفت:  مغز مهم ترین ارگان جنسی است و تمام انسان ها با مهم ترین ارگان جنسی به دنیا می آیند. خداوند انسان را موجودی جنسی آفریده است و از زمانی که مغزش شروع به کار می کند تا زمانی که کار می کند، جنسی است. از آنجایی که مغز یک بار و به طور کامل در دوران جنینی شکل می گیرد ؛ بنابراین باید از صفر سالگی برنامه تربیتی برای آن داشته باشیم.

ایشان تاکید کرد: هر بچه ای اول از مغز دستور می گیرد و بعد از تجربه جنسی و رفتار بزرگسالان مدیریت کردن رفتار را می آموزد. رفتارهای جنسی کودکان از همان آغاز شکل می گیرد و پدر و مادر و مربی مسئول هستند که به رشد ابعاد بیولوژیکی اش جهت دهند.

  رفتارهای جنسی کودکان از همان آغاز کودکی شکل می گیرد

این سکسولوژیست با طرح سئوال “آیا بچه ای که در آغوش شما می آید و پوست شما را لمس می کند؛ دچار انحراف شده است؟” گفت: واکنش محیطی و مهم تر از همه حضور مادر، تماس پوستی و چشمی باعث می شود که سنسورهای جنسی به مغز بچه پیام دهد که همه چیز خوب است و حس لذت فراهم شود. باید مسیر لذت بچه تکمیل شود و این ارتباط نورونی برقرار و کامل شود.

وی با اشاره به ابراز محبت کودکان به مربیان کودک گفت: مربی باید یادش باشد که مادر بچه نیست و نباید اجازه دهند که این رابطه ادامه پیدا کند. آنها باید قادر به تمام کردن این ارتباط باشند. آنچه ما را دچار نگرانی می کند تکرار یک رفتار است.

او همچنین بر لزوم آموزش حریم خصوصی و فرق آشنا و غریبه به کودکان از سه سالگی به بعد تاکید کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، دانستنیهای جنسی بازدید 390 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php