کد خبر : 267305 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۵۰

ریاست مجلس شورای اسلامی باید متعهد و متخصص باشد

ریاست مجلس شورای اسلامی باید متعهد و متخصص باشد اردبیل- رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: از مهم‌ترین مسائل و ویژگی‌ها در هر مسئولیتی تعهد و مسئولیت‌پذیری است که ریاست مجلس شورای اسلامی بر این مبنا باید متعهد و متخصص باشد. به گزارش میهن فال و نقل از مهر،حجت الاسلام …

ریاست مجلس شورای اسلامی باید متعهد و متخصص باشد

ریاست مجلس شورای اسلامی باید متعهد و متخصص باشد

اردبیل- رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: از مهم‌ترین مسائل و ویژگی‌ها در هر مسئولیتی تعهد و مسئولیت‌پذیری است که ریاست مجلس شورای اسلامی بر این مبنا باید متعهد و متخصص باشد.

به گزارش میهن فال و نقل از مهر،حجت الاسلام سید کاظم موسوی: ریاست مجلس از هر لحاظی باید در تراز اول قرار گیرد به طوری که هم از نظر مسئولیت‌های قبلی و رزومه‌کاری و هم از نظر ظاهر علمی و اجتماعی در حد قابل قبول باشد.

وی افزود: از مهم‌ترین مسائل و ویژگی‌ها در هر مسئولیتی تعهد و مسئولیت‌پذیری است که ریاست مجلس شورای اسلامی بر این مبنا باید متعهد و متخصص باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل اظهار کرد: درصد قابل توجهی از اهالی استان به ویژه محلات ۱۳ گانه اردبیل با مشکلات معیشتی روبرو هستند که باید فکری برای برچیدن بساط فقر و محرومیت از منطقه به ویژه استان اردبیل تدبیر شود.

موسوی تصریح کرد: نمایندگانی که برای نایب رئیسی و یا هر جایگاه دیگری در مجلس تلاش می‌کنند در صورتی موفق خواهند بود که به‌خاطر محرومان، خشنودی شهدا، اعتلای انقلاب اسلامی و حل مشکلات منطقه باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رئیس مجلس باید نسبت به مردم پاسخگو بوده و با داشتن تخصص و تعهد قابل توجه، برای خدمت در راه خدا، نظام و مردم در کرسی ریاست مجلس قرار گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : اخبار استانها ، اخبار روز ، مجله خبری بازدید 625 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php