کد خبر : 152509 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

رونالدو:باید در پلی استیشن هم اول باشم

ستاره پرتغالی رئال مادرید می‌گوید که دوست دارد حتی در بازی‌های پلی استیشن نیز نفر اول باشد و کسی بالاتر از او قرار نگیرد. رونالدو:در پلی‌استیشن هم باید اول باشم کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید به شهرت جهانی دست پیدا کرده است و الان کمتر کسی در جهان وجود …

ستاره پرتغالی رئال مادرید می‌گوید که دوست دارد حتی در بازی‌های پلی استیشن نیز نفر اول باشد و کسی بالاتر از او قرار نگیرد.

رونالدو:باید در پلی استیشن هم اول باشم

رونالدو:در پلی‌استیشن هم باید اول باشم
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید به شهرت جهانی دست پیدا کرده است و الان کمتر کسی در جهان وجود دارد که با نام رونالدو آشنا نباشد. یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه بازی‌های پلی استیشن بازی را به اسم رونالدو و هوگو ساخته است که بدون شک در بین کودکان استقبال زیادی از آن خواهد شد. رونالدو بعد از معرفی این پلی استیشن گفت: من همواره تلاش کرده‌ام تا بهترین باشم. شماره یک بودن در همه چیز هدف نخست من است. حتی در پلی استیشن نیز می خواهم نفر اول باشم.

او ادامه داد: امیدوارم که این پلی استیشن نیز با اقبال گسترده‌ای روبرو شود و به پرفروش ترین و محبوب‌ترین بازی کامپیوتری تبدیل شود. بسیار خوشحالم که در کنار شخصیت بزرگی همچون هوگو قرار گرفته‌ام. این شخصیت کارتونی من را به دوران کودکی بازمی گرداند و خاطرات زیادی با او دارم. من بسیار بلند پرواز هستم و حتی در پلی استیشن نیز دوست ندارم کسی بالاتر از من باشد. رونالدو در فصلی که گذشت نتوانست عملکرد خوبی با رئال مادرید داشته باشد و قهرمانی در هیچ جامی را به دست نیاورد. او شانس کمی برای کسب توپ طلا در سال ۲۰۱۵ دارد و به احتمال زیاد رقابت را به مسی واگذار خواهد کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : ورزشکاران بازدید 672 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php