کد خبر : 204073 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

روش پاک کردن اکلیل از روی پوست و لباس

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که روی پوست یا لباس تان اکلیل چسپیده باشد و ندانید چطور آن را به راحتی پاک کنید. در این مطلب روش تمیز کردن اکلیل را برای شما در نظر گرفته ایم. با ما همراه باشید با روش پاک کردن اکلیل از روی …

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که روی پوست یا لباس تان اکلیل چسپیده باشد و ندانید چطور آن را به راحتی پاک کنید. در این مطلب روش تمیز کردن اکلیل را برای شما در نظر گرفته ایم. با ما همراه باشید با روش پاک کردن اکلیل از روی پوست و لباس

روش پاک کردن اکلیل از روی پوست و لباس

اکلیل‎ها در حین زیبایی آزاردهنده هم هستند، مخصوصا اگز نخواهید که به لباس و تن‎تان بچسبند. بعضی وقت‌ها پاک کردنشان غیرممکن می‎شود. با اینکه پاک کردنش سخت است ولی اگر بدانید که چطور آن را پاک کنید، دیگر غیر ممکن نیست.

روی پوست

یک تکه چسب نواری ببرید و قسمت چسبناک چسب را روی اکلیل‎های پوست‎تان بچسبانید. چسب را بکنید. خواهید دید که اکلیل‎ها براحتی جدا می‎شوند. چسب را دور بریزید و اگر لازم بود دوباره این کار را انجام دهید.

 

روی موها

موهای‎تان را خیس کنید. به موهای‎تان کمی نرم‎کننده بزنید. این کار باعث سرخردن اکلیل‎ها می‎شود. موهای‌تان را آب بکشید. موهای‌تان را با شامپو بشویید و یک بار دیگر نرم‎کننده بزنید. با این کار تمامی اکلیل‎ها از روی موها محو خواهند شد.

 

روی لباس

کمی شوینده دست روی قسمت اکلیل‎دار لباس‎تان بریزید. آن را با یک برس به آرامی بمالید. خواهید دید که بقیه اکلیل‎ها هم جدا می‎شوند. لباس‎تان را بشویید و قبل از اینکه در خشک‎کن بیندازید نگاهی کنید تا اکلیل دائمی رویش نباشد. اگر چیزی مانده بود بیشتر شوینده دست رویش بزنید. بعد از اینکه لباس‎تان از ماشین در آمد، بدون اکلیل خواهد بود.

3.5/5 - (43 امتیاز)
دسته بندی : آموزش ، متفرقه بازدید 29,810 بار
دیدگاهتان را بنویسید

Mobina در تاریخ 13 فروردین 1399 گفته : پاسخ دهید

سلام ببخشید اکلیل چسبانده شده را باید چگونه پاک کنیم؟

css.php