کد خبر : 24120 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵

روش های آماده سازی زن برای رابطه زناشویی +۱۸

دوست دارم همین ابتدا این توضیح را بدهم که مردان همیشه در روابطشان با جنس مخالف دنبال ارضاء حس قدرت جویی خودشان هستند و این به لحاظ تاریخی و اجتماعی اثبات شده است که مردان بنا به ساختار فیزیولوژیکیشان موجوداتی خشن هستند، اما زنان برعکس بنا به ساختار روانی، فیزیولوژیک …

روش های آماده سازی زن برای رابطه زناشویی +۱۸

دوست دارم همین ابتدا این توضیح را بدهم که مردان همیشه در روابطشان با جنس مخالف دنبال ارضاء حس قدرت جویی خودشان هستند و این به لحاظ تاریخی و اجتماعی اثبات شده است که مردان بنا به ساختار فیزیولوژیکیشان موجوداتی خشن هستند، اما زنان برعکس بنا به ساختار روانی، فیزیولوژیک و فکریشان موجوداتی هستند که نیاز به تامین امنیت و احساس آرامش هستند، لذا 20 تحریک کننده جنسی زیر عمدتاً در همین راستا عمل می‌کنند و با دادن احساس امنیتی پایدار موجب این می‌شوند که زن از حالت تدافعی در رابطه جنسی بیرون بی آید و به نقطه ای برسد که مطلوب اکثر مردان تلقی می‌شود و این همان جایی است که هم مرد با احساس فرمان فرمایی رابطه جنسی به لذت جنسی می‌رسد و هم زن با احساس امنیت در رابطه جنسی به اوج نقطه لذت جنسی‌اش نزدیک می‌شود.

این مثال را هم قبل از خواندن مقاله بشنوید که استاد بزرگ روانشناسی می‌گفته‌اند که : « در خانه باید مرد پادشاه و زن نخست وزیر باشد » البته از نوع انگلیسی ( یه وقت فکر نکنید من انگلیسیم، منظورم اینه که مرد باید حس فرمان فرمایی اش تأمین شود )، اگر رابطه این گونه باشد و بر اساس درک و تأمین نیازهای متقابل باشد می‌شود به پایداری و محکم بودن آن مطمئن بود. ( برای درک درست این جمله، مقاله سرد کننده های جنسی مردان را بخوانید تا خدای ناکرده تلقی استبدادی از این جمله نداشته باشید . )

برای رسیدن به درکی متقابل از نیازهای جنس مخالفتان می‌توانید ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.

 ۲۰ تحریک کننده جنسی زنان :

این مردان تحریک کننده، زنان را از موجوداتی ترسو و متنفر از رابطه جنسی به قهرمانان داستان‌های عشقی تبدیل می‌کنند، آیا دوست دارید همسرتان را به یکی از این قهرمانان تبدیل کنید ؟ اگه دوست دارید سعی کنید جزء این 20 مرد باشید تا ببینید که هیچ زنی توان رد کردن و پس زدن جنسی شما را ندارد !!!

۱- مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی می‌کنند ( آقایونی که به سرعت می‌روند سراغ شورت خانمشان و عمل دخول را شروع می‌کنند و فوری و باعجله می‌خواهند کار را تمام کنند به این نکته دقت کنند که اگر شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله‌ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند. )

۲- مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت می‌کنند ( آقایونی که نمی‌خواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه جنسی به زن احساس محبوبیت و امنیت می‌دهد، احساسی که همسرتان را به وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد. )

۳- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند ( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان می‌زنید می‌تواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می‌آید و او را شعله‌ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید! )

۴- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان می‌دهند اورا دوست دارند و به او عشق می‌ورزند ( این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومندترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید. )

۵- مردهایی که لباس‌های همسرشان را به آرامی در می‌آوردند ( قابل توجه آقایونی که تا شهوتی می‌شوند فوری و با عجله شروع می‌کنند به کندن لباس‌های خانمشون و حتی گاهی تمایل دارن که معشوقه لخت کرده روی تخت آماده و منتظر خوابیده باشه ! رفقا این را برای بار آخر میگوم، زنان در پروسه جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و این کار می‌تواند یکی از آمادگی‌های لازم را به آن‌ها بدهد . )

۶- مردهایی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند ( زن‌ها در پروسه آمادگی برای رابطه جنسی نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده دخول و عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته‌هایتان اضافه کنید. )

۷- مردهایی که با موهای همسرشان بازی می‌کنند ( فکر نمی‌کنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که در هنگام معاشقه از چنگ زدن دست‌های معشوقش در موهای سرش لذت نبرد ! )

۸- مردهایی که از معاشقه رابطه جنسی با همسرشان لذت می‌برند ( خیلی ساده است هنگامی که معاشقه بکنید و احساساتتان را به بیرون تراوش کنید این خود مهم‌ترین جذب کننده برای همسرتان است. )

۹- مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می‌دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می‌کنند ( یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، می‌تواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود، باور نمی‌کنید، فردا صبح امتحان کنید ! )

۱۰- مردانی که می‌دانند چگونه بدن زنانه و موئث همسرشان را ارضاء کنند.

۱۱- مردهایی که میدانند چگونه همسرشان را به لحاظ جنسی فریبا و دلنشین کنند.

۱۲- مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده می‌کنند. ( کارهایی مانند خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … می‌توانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند. )

۱۳- مردهایی که به همسرشان احساس زیبا بودن می‌دهند. (اینجا یک راز را بهتون میگم ، هنگامی که یک زن احساس بکند که برای شما زیبا است ، مثله توپ میترکه ! ازمن گفتن )

۱۴- مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت می‌برند. ( زبان عشق لمس کردن است، دست‌های شما زایده‌هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستنده های قوی‌اند که نیروی جنسی شما را منتقل می‌کنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید. )

۱۵- مردهایی که عاشق در آغوش گرفتن همسرشان هستند.

۱۶- مردهایی که دست‌های همسر خود را در دست می‌گیرند و آن را نوازش می‌کنند.

۱۷- مردهایی که پس از گذشت سالیان همچنان مانند روزهای اول آشنایی‌شان با همسر خود رفتار می‌کنند. ( آهان این نکته ماله کهنه کاراست، رفقا با تجربه دقت کنند که اگه اجازه ندهید همسرتان برایتان عادی شود و نگاهتان همان نگاه اول باشد، این طوفان عشقی تبدیل به امواجی پایدار خواهد شد که ضامن پایداری رابطه‌تان در تمام زندگی باقی مانده خواهد شد. )

۱۸- مردهایی که به همسرشان نشان می‌دهند که او تنها زن زندگی آن‌هاست و به او احساس و باور «خاص بودن» می‌دهند.

۱۹- مردهایی که همسرشان را دوست دارند و به او عشق می‌ورزند.

۲۰- مردهایی که چنین باور دارند عشق همسرشان تحمل تمامی سختی‌های زندگی را برای آن‌ها سهل و آسان و حتی از بین می‌برند

3.1/5 - (15 امتیاز)
دسته بندی : ازدواج ، روابط عاشقانه ، سبک زندگی بازدید 20,394 بار
دیدگاهتان را بنویسید

م.م در تاریخ 12 اردیبهشت 1399 گفته : پاسخ دهید

بنده در اکثر سایت و مقالاتی که راجع به موارد زناشویی خوندم اکثرا مخاطب آقایون بودند که باید چه کارهایی را برای موفقیت آمیز بودن رابطه و ارضای جنسی همسرش انجام دهد که بعضی از اقایون این موارد را رعایت می کنند و در حقیقت از خودشون مایه میذارند، ولی روی حرفم با خانومها هم هست که آیا مگر فقط آقایون لذت میبرند، خانم ها هم باید اقداماتی را برای لذت بخشی به رابطه انجام دهند.
همچنین در مقالات و سایت ها به این مساله توجه شود.

ناشناس در تاریخ 1 تیر 1399 گفته : پاسخ دهید

عالی بود

اژدر در تاریخ 14 آبان 1398 گفته : پاسخ دهید

یه چیزم من یادتون بدهم، برای تسریع در آمادگی زن، با انگشتتون ماهیچه مقعدش یا به قول خودمون سوراخ کونشو بمالید.

کامی در تاریخ 31 شهریور 1398 گفته : پاسخ دهید

سلام بیست مورد خوب بود اگر مرد وزن به همدیگر خیانت نکنند قلبی همدیگر دوست داشته باشند هرچه بخواهند بدست میاد حتی یک نزدیکی عالی موفق باشید.

وحيد در تاریخ 2 شهریور 1398 گفته : پاسخ دهید

سلام من نه سال که ازدواج کردم داریم تو شهریور وارد دهه اول میشیم.بهترین زن دنیا همسرم شده و عاشق همیم.زن و مردهای محترم کینه و کدورتهای قبلی رو بگذارین کنار و از زندگی و از همسرتون لذت ببرید و با هم خوشبخت باشین.
خیلی ممنون از اون بیست نوشته هاتون خیلی راهنماییم کرد.خدا نگهدارتان باشد.

ناشناس در تاریخ 2 خرداد 1398 گفته : پاسخ دهید

سلام.مطالب فوق العاده هستش.
خودم چندین وچند مورد از بیست مورد بالا رو انجام میدم.واقعا عالی وتاثیر گزار هستش.

علی در تاریخ 28 مرداد 1397 گفته : پاسخ دهید

منم با جمشید موافقم یعنی هر کاری بگی میکنم ولی بازم نه تنها اماده نمیشه بد رفتاریم میکنه شانس ما اینه دیگه

جمشیید جم در تاریخ 28 فروردین 1397 گفته : پاسخ دهید

اصلا ول شکن بابا خر ما از کرگی دم نداشت

عاطفه در تاریخ 12 بهمن 1396 گفته : پاسخ دهید

فرار ازبستر دلایل زیادی داره. شایعترینش بخاطر خودخواهی مرد دربستر و حین رابطه زناشوییه که مرد فقط به فکر انزال و ارضا خودشه و به خواسته های زن بی توجهی میکنه متاسفانه بیشتر مردان انتظار دارن که همسرشون مث یه پ…ن استار رفتار کنه و تن به هرجور رابطه ای بده
امیدوارم شما از اون مردان نباشین.

جمشیید جم در تاریخ 28 فروردین 1397 گفته : پاسخ دهید

سلام یه چیزو من بگم 48 سالمه گرم و پر انرژی بودم مثل شاخ شمشاد متاسفانه همسرم خیلی غروردداره 22 سال ازدواج کردیم هیچگاه نشده یه کاری بکنه که من دلگرم بشم خیلی پرتوقع گاهی اوقات سر همین مسئله شده هفته ها رابطه نداشتیم ایشون نظرشون بر اینه که مرد باید همیشه پیش قدم بشه و برای ما خانوما کسر شئن بخواهیم پیش قدم بشیم واقعا میگم الان خیلی سرد و بی روح شدم از بس نامهربونی دیدم ولا هم خوشتیبم هم خوشگلم هم راز معاشقه رو به بهترین شکلی که بخواد رفتم وای خدا بعضی از این زنها چقدر خود خواه هستن

حسام در تاریخ 21 آبان 1396 گفته : پاسخ دهید

باسلام خیلی جالب بود اطلاعاتم در این مورد بیشتر شد

داوود در تاریخ 8 شهریور 1396 گفته : پاسخ دهید

منم همین جورم ، گرم و پرانرژی

اژدر در تاریخ 10 مرداد 1396 گفته : پاسخ دهید

والا من دیگه زنه از دستم میره تو پذیرایی میخوابه با هر زبانی دیشب در میان میاد فقط نمیدونم چیکار بکنم

ناشناس در تاریخ 4 اردیبهشت 1396 گفته : پاسخ دهید

سلام.من یه مردم.واقعا بعضی از زنها اصلا دنبال این نیستند که رضایت شوهرشون رو بدست بیارن از طرفی توقع دارندشوهر همیشه به صراط مستقیم باشه وهیچ خطایی نکنه.آخه مگه ازدواج غیر از اینه که زن و مرد هردوشون جنبه های ناقص جسمی و روحیشون تکمیل بشه؟خب با این حال وظیفه هردو طرف هست که به همدیگه توجه بکنن.

شیوا در تاریخ 30 اسفند 1395 گفته : پاسخ دهید

باید بگم شوهر من یه مرد واقعی رمانتیک به تمام معناست چون همه اصول رو رعایت میکنه بهم عشق میورزه البته منم براش جبران میکنم..خیلی بیشترازون بهش عشق میورزم..ماعاشق همیم هیچوقت از همدیگه سیر نمیشیم

A.Remdani در تاریخ 16 مهر 1395 گفته : پاسخ دهید

خوب بود…

ساناز در تاریخ 15 آبان 1395 گفته : پاسخ دهید

باید بگم شوهر من یه مرد واقعی رمانتیک به تمام معناست چون همه اصول رو رعایت میکنه از یه ساعت قبلش فقط بهم عشق میورزه و میبوسه البته منم براش جبران میکنم..خیلی بیشترازون بهش عشق میورزم..ماعاشق همیم هیچوقت از همدیگه سیر نمیشیم

بهنام در تاریخ 21 اسفند 1395 گفته : پاسخ دهید

دمتون گرم فقط یه نکته فراموش شده اگه یه مرد همه این موارد رو داشته باشه بازم به جنس مخالف بستگی داره شعله ور کردن احساس اقایون به شریک جنسی برمیگرده

شیوا در تاریخ 30 اسفند 1395 گفته : پاسخ دهید

دمتون گرم فقط یه نکته فراموش شده اگه یه مرد همه این موارد رو داشته باشه بازم به جنس مخالف بستگی داره شعله ور کردن احساس اقایون به شریک جنسی برمیگرده

حسن در تاریخ 30 اردیبهشت 1395 گفته : پاسخ دهید

اقای مسعود عکس و بیوگرافی خودت واسه چیه پایان این موضوع

مهدی در تاریخ 12 اسفند 1394 گفته : پاسخ دهید

با حرف آقا حمید موافقم
آقایونم نیاز دارن به آماده سازی …………خانوما چکار باید بکنن

حسین در تاریخ 6 آبان 1394 گفته : پاسخ دهید

سلامم ن نامزد دارم و محرمیم همه اینک آرا رو کردم و ارضاش کردمخ خیلیه همدیگرو دوستدداریم

سارا در تاریخ 27 تیر 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام ممنون از مطالبتون.بسیار عالی بود.
متاسفانه من در حال حاضر نامزد کردم و باکره هستم و در عقد موقت.
ما با هم رابطه برقرار کردیم اما همسرم در چند مورد ضعف داره.
ایشون هیچ گونه حرف احساسی و عاشقانه با من نمیزنه.حتی در رابطه.مواردی که گفته شد رو رعایت نمیکنه.من رو هم ارضا و راضی نمیکنه.و من مدام از ایشون سرد میشم و باعث میشه دیر به دیر ایشون رو ببینم.ای کاش میشد این مطالب رو بخونه و دست از خودخواهیش بکشه.ایشون خیلی خشنه و تنها خودش رو ارضا میکنه,,,,متاسفانه:-(T_T

نسترن در تاریخ 21 شهریور 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام..ممنون.جالب بود
سارا جون مال تو ک خوبه.تازه نامزدی! من ۲ ساله عروسی کردم ولی شوهرم هیچ حرف عاشقانه ای نمی زنه، نه در رابطه ن در هیچ کجای دیگه! ته ته حرفای عاشقانش ی کلمه “عزیزم” ساده و معمولیه ک اونم خیلی به ندرت وکمه!من در اوایل عقد و حتی بعد عرسی هم این کارهاش خ اذیتم می کرد و چ شبایی ک اون خوابیده بود و من تا نصفه شب گریه کردم ولی ن اصلا فهمید و ن با تذکراتی ک من دادم رفتارش عوض شد!منم بی خیالش شدم..الان ب کارای خودم می رسم و فکرمو درگیر این چیزا نمی کنم..الان ک ک فک می کنم می بینم رابطه ما ب جز اون رابطه خاص، خ معمولیه و اصلا مث زن و شوهرای دیگه نیس!الان ک ب اون موقع ها فک می کنم دپرس می شم و خوشحال می شم ک دیگه اونقد تحت فشار نیستم…

نسترن در تاریخ 21 شهریور 1394 گفته : پاسخ دهید

خیلی پیش اومده مثلا بهش گفتم تو رابطه دوس دارم چشات بازو به حالت خمار باشه ولی اون همچین چشاشو باز نگه می داره ک یا من خندم میگیره همه حس و حالم می پره یا اصلا بهش توجهی نمی کنم و اونم فک می کنه چقد تحریک شدم و کلی و دارم حالشو می برم در حالی ک اصلا اینطور نیست!!!:(

شهرام در تاریخ 17 تیر 1395 گفته :

لطفا بخونید
سلام و ممنون از مطلب زیباتون که کمک می کنه به انسجام و گرمی زوجین.
روی صحبتم با خانم های محترم، نسرین خانم و سارا خانمه.
باید عرض کنم که حتما این موضوعاتی که شما عزیزان راجع به همسرانتون طرح فرمودید، حتما حکمتی درش هست که خدا خواسته این وصلت صورت بگیره . . . .
من 17 ساله که از ازدواجم میگذره و با تمام طبع گرمی که دارم و خدا شاهده که عشق بازی های گرمی که با خانمم دارم و بارها و بارها اونو به اوج می رسونم، اما اون نمیخواد و نتونسته حتی واسه لحظه ای خودشو گرم نشون بده و اونطور که باید به منم لذت بده!!!
نسرین خانم درست اشاره کردن، باید ذهن رو روی کارهای دیگه ی زندگی معطوف کرد تا ازین ضجر عاطفی آسیب ندید.
به نظر من این یه جور امتحانه

شیوا در تاریخ 30 اسفند 1395 گفته :

ازین ضجر عاطفی آسیب ندید.
به نظر من این یه جور امتحانه

عاطفه در تاریخ 12 بهمن 1396 گفته :

عزیزم فکر نمیکنی ایراد از خودته که فضا رو براش آماده نکردی و خیلی راحت عقب نشینی کردی؟ باهاش صحبت کن و رک بهش بگو چی ازش میخوای و هشدار بده که داره جایگاهش رو ازدست میده.

امید در تاریخ 9 تیر 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام وقت بخیر.
نکات خوبی بودن ولی همونجوری که زنو شوهر تو همه زندکی شریکن باید تو همینم شریک باشن

پرقدرت در تاریخ 7 تیر 1394 گفته : پاسخ دهید

جالب بود ولی دلیل نمیشه این همه پاچه خواری برای خانوما بکنیم قبول دارن خوب ندارن مرده همین جوره تازه خیلی خوش باشن که از روز اول خلقت تا حالا تیپی عوض کردن وگرنه که که …………… آره بازم دمت گرم پرچمت بالاست مردا

jinjer در تاریخ 30 خرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

خوب بود ولی نکات تکراریش زیاد بود

alireza در تاریخ 29 خرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام : چرا در عشق ورزی زن وشوهری همیشه مردها محکوم هستند .حداقل به خانم توصیه نمایید که اولا توقع شان را کمتر نمایند .دوما خانم ها همواره ثابت شده که سرمایه شوهرشان را می خواهند نه شوهر شان چرا ؟؟؟؟؟.سوما چه عیب ی دارد خانم ها حداقل خودشان آماده برای عشق ورزی با شوهرشان را بنمایند که هرگز این کار نمی کنند.در ضمن لازمه زن وشوهر در هر زمینه شرط لازم وکافی همدیگر ند نه شرط ونه لازم.یعنی باید هردو همدیگر آماده نمایند وپس از عشق ورزی با همدیگر خانم ها همیشه اعتراض می کنند بجای تشکر وقدر دانی .

عاطفه در تاریخ 12 بهمن 1396 گفته : پاسخ دهید

همسرداری یک هنره و متاسفانه اغلب مردهای ایرانی بی هنرن خداروشکر من یه مرد هنرمند دارم.

هادی در تاریخ 4 دی 1393 گفته : پاسخ دهید

زنا دوس دارن مرداشون تو همه چی عاشقشون باشه بعدش همه جوره کنارششونن اینم از خصلتیه که خدا به خانوما داده همینه که میتونه مردو عاشق زن کونه

سام در تاریخ 26 آذر 1393 گفته : پاسخ دهید

slam ale bod vale kanomha por ro mishan

الهه در تاریخ 5 دی 1393 گفته : پاسخ دهید

پرو خودتی بیتربیت وظیفته

مجتبی در تاریخ 28 دی 1393 گفته : پاسخ دهید

خانوم مثله اینکه شما همچین بدتم نمیادا

میثم در تاریخ 20 اسفند 1393 گفته :

خب حتما خوشش میاد. چرا با طعنه می گی. اونم حق داره لذت ببره.

حمید در تاریخ 29 مهر 1393 گفته : پاسخ دهید

ممنون از نکات جالبتون
ولی چرا همش به مردها یاد میدید بعضی از خانوما مثل چوب خشک میمونن چاره اونا رو هم اگه میدونید بنویسید
شاید هم بعد از گذشت سالها باز خجالت میکشن
خدا به داد ما مردها برسه

MASOOD در تاریخ 22 شهریور 1393 گفته : پاسخ دهید

بد نبود با علیرضا موافقم

علیرضا در تاریخ 9 شهریور 1393 گفته : پاسخ دهید

مرسی خوب بود فقط نکات تکراریش زیاد بود

فاطمه در تاریخ 8 خرداد 1393 گفته : پاسخ دهید

خیلی عالی بود امیدوارم به درده اقایون بخوره…. ایام به کام

sia در تاریخ 14 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

Salam
Taze fahmidam che ra dosam daran ….mersi

محمد در تاریخ 26 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام لطفاعکس بفرستید.

ستاره رحمتي در تاریخ 11 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

خب من متوجه نمیشم. چرا نشر نمیکنید ؟

ستاره رحمتي در تاریخ 11 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

با سلام.با تشکر فراوو ن از سایت خوبتون و اطلاع رسانی خوبتون.بازم اگر تونستین این نکته هاتون رو بیشتر کنید تا مردای ایرانی هم دست از س..س سنتیشون بردارن. خیلی خوشم اومد از نوشته هاتون .

مجید در تاریخ 10 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

فقط میتونم با نزدیک شدن به حضرت حق تعالی واهل بیت علیه السلام زندگی پایدار خواهد بود. حتی در سرای آخرت

محمدرضا در تاریخ 28 آبان 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام. از نوشته تون بسیار لذت بردم . ومیتونم بگم به جرعت من یکی از مردهائی هستم که تقریبا ء تمام این 20 گزینه را اجراءمیکنم. با تشگر از شما

ستاره رحمتي در تاریخ 11 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

باریکلا به تو پسر خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووب!!!

کوروش در تاریخ 20 اسفند 1392 گفته : پاسخ دهید

خانومها که سنتی ترن فکر میکنن مردا همیشه باید پا پ
یش بذارن

علی در تاریخ 28 بهمن 1396 گفته : پاسخ دهید

سلام اگر مردی با رعایت کامل خونسردی حفظ نکند هیچ از عشق ولذت زناشویی نمی دانی چونکه مردها باید باید آنقدر با آرامش وهر چند دقیقه چنانکه انگاریم یک شیشه بسیار ظریف است که با کوچکترین بی حرمتی وبی اعتنایی میشکند با تمام لطافت ونرمی رعایت کند بهترین لذت را زن در اختیار شوهرش قرار میدهد

ریارضوان در تاریخ 25 تیر 1399 گفته : پاسخ دهید

بله درسته مردهابایدزن شان رابمکندتازن ارام بگیرد
ریارضوان هستم ازتهران

css.php