کد خبر : 84417 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳

رشته ورزشی اصلی نقی بازیگر سریال پایتخت

به گزارش میهن فال به نقل از قدس، «بهرام مشتاقی» عضو شورای فنی کشتی فرنگی که در مجموعه «پایتخت 3» نقش سرمربی تیم کشتی پیشکسوتان را برعهده داشت، در گفت‌وگو با فارس گفت:خیلی اتفاقی به پروژه «پایتخت 3» پیوستم. روز 27 اسفندماه مشغول خرید بودم که آقای نجف‌زاده دستیار آقای …

به گزارش میهن فال به نقل از قدس، «بهرام مشتاقی» عضو شورای فنی کشتی فرنگی که در مجموعه «پایتخت 3» نقش سرمربی تیم کشتی پیشکسوتان را برعهده داشت، در گفت‌وگو با فارس گفت:خیلی اتفاقی به پروژه «پایتخت 3» پیوستم. روز 27 اسفندماه مشغول خرید بودم که آقای نجف‌زاده دستیار آقای سیروس مقدم با من تماس گرفت و گفت که سری به آنها بزنم.

رشته ورزشی اصلی نقی بازیگر سریال پایتخت

وی ادامه داد: آن روز بحث بازی کردن من مساله نبود و فقط قرار بود به آنها در بحث مسائل تکنیکی کمک کنم. گفتند خودت را به خانه کشتی برسان تا با هم صحبت کنیم. در حقیقت جامعه هنری از جامعه ورزشی یاری خواست و چون مردم هم این گروه را پسندیده‌اند و دوست دارند، من هم به آنها پیوستم.

در حقیقت من وظیفه خودم دانستم که از طرف جامعه ورزشی به آنها کمک کنم. بعد پیشنهاد شد که نقش سرمربی را هم خودم ایفا کنم. ابتدا تست‌هایی انجام شد و تمرین کردیم. دفعه دوم و سوم آقای مقدم رضایت خود را اعلام کردند.

رشته ورزشی اصلی نقی بازیگر سریال پایتخت

مشتاقی اظهار داشت: من از قبل و سال‌های پیش با آقای خمسه دوست بودم و البته نقش‌هایی که آقای تنابنده ایفا کرده بودند را هم دوست داشتم. در نهایت قسمت این بود که با آنها همکاری کنم و تا 8 و 9 فروردین ماه هم به طول انجامید.

وی درباره صحنه‌های مربوط به کشتی‌گیری نقی (محسن تنابنده) نیز توضیح داد: آقای تنابنده از قبل بوکس کار می‌کردند و بدن آماده‌ای داشتند. او خیلی هم خوب یاد می‌گرفت و در هر کشتی حدود 80 درصد یعنی 3 دقیقه و نیم کشتی می‌گرفت. من فکر نمی‌کردم که صحنه‌های مربوط به کشتی تا این حد طبیعی از کار دربیاید و آقای تنابنده به انداره یک قهرمان واقعا زحمت کشید.

وی افزود: من درود به تنابنده فرستادم که این همه فشار را تحمل کرد آن هم با آن هیجان و با آن کفش‌های لژدار. صحنه‌ای که نقی متوجه شد به کشتی جهانی راه یافته و تا خانه کشتی دوید تا خود را به تمرینات برساند و از فنس‌ها بالا پرید و روی تشک ملق زد، همه نتیجه آمادگی بدنی بالایی بود که داشت. او خیلی ورزیده است و فکر کنم اگر کمی کار کند بتواند واقعا مدال بگیرد. او در این سریال از جان مایه گذاشت.

مشتاقی درباره بازخوردهایی که از این سریال گرفته نیز گفت: خوشبختانه صحنه‌ها خیلی خوب و طبیعی از کار درآمده که مرهون زحمات و خونسردی و دقت آقای مقدم است. وقتی صحنه‌های مربوط به پیروزی نقی و اهتزاز پرچم کشورمان را می‌دیدم اشک در چشمانم حلقه زده بود و فکر می‌کنم دل چندین میلیون ایرانی شاد شد.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : سینما بازدید 829 بار
دیدگاهتان را بنویسید

نیلو در تاریخ 4 اردیبهشت 1393 گفته : پاسخ دهید

فدایی داری دادا……….!یدونه باشی……….!

css.php