کد خبر : 163484 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

راههایی ساده برای آرایش کردن سریع صبح

هنگامی که اسم صبح می آید ممکن است به یاد یک فنجان چای یا قهوه ی داغ افتاده و خوشحال شوید ولی ممکن است ترس از این که چگونه صبح آرایش کنید و به محل کار خود بروید لذت چای و قهوه را از یادتان ببرد. البته لازم بذکر می …

هنگامی که اسم صبح می آید ممکن است به یاد یک فنجان چای یا قهوه ی داغ افتاده و خوشحال شوید ولی ممکن است ترس از این که چگونه صبح آرایش کنید و به محل کار خود بروید لذت چای و قهوه را از یادتان ببرد. البته لازم بذکر می باشد که آرایش صبح نباید حتما کامل و هفت قلم باشد بهتر است کمی ملایم تر و کم رنگ تر باشد. اگر با این مطلب از سایت میهن فال همراه باشید راههایی ساده برای آرایش کردن سریع صبح را برای شما در نظر گرفته ایم و از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید.

راههایی ساده برای آرایش کردن سریع صبح

  • سعی کنید رژ لب رنگ دلخواه خود را همیشه آماده جلوی آینه قرار دهید و صبح که بیدار شدید پس از شستن صورت خود ، یک کرم مرطوب کننده رنگی به پوست صورت خود بمالید و رژ لب را بزنید ودیگر هیچ لوازم آرایشی استفاده نکنید ، این آرایش، یک آرایش کامل برای صبح شما به حساب می آید وشما را زیبا و جذاب خواهد کرد.
  • روش دیگر برای انجام یک آرایش سریع صبحگاهی این است که فقط یک کرم ضد آفتاب رنگی به پوست خود بزنید و سپس از یک رژگونه و یک سایه ای که رنگ آن نزدیک به رنگ رژ گونه ی شما باشد استفاده کنید و با همین آرایش که حتی ممکن است کم تر از ۳ دقیقه زمان ببرد می توانید براحتی از منزل خارج شوید.
  • یک روش دیگر این است که ابتدا کرم ضد آفتاب رنگی خود را روی پوست صورتتان بزنید و سپس به کمک یک خط چشم مدادی خط چشم بکشید و یک خط لب نیز روی لب هایتان بکشید و با همین آرایش از منزل خارج شوید.
  • اگر از کرم های برنز کننده و تیره استفاده می کنید و اهل آرایش برنزه هستید فقط کافی است که کرم برنز کننده خود را روی پوستتان بزنید و سپس از یک رژلب براق یا یک برق لب رنگی استفاده کنید و با همین آرایش منزل را ترک کنید.
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش ، اسلاید بازدید 241 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php