کد خبر : 206025 تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

راز زیبایی و جوانی کتایون ریاحی و مونیکا بلوچی

راز زیبایی و جوانی کتایون ریاحی و مونیکا بلوچی عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای آن دسته از خانمهایی که دوست دارند همیشه جوان و زیبا بمانند در نظر گرفته ایم و امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرند. با ما همراه باشید. سال‌ها به سرعت می‌گذرند، اما …

راز زیبایی و جوانی کتایون ریاحی و مونیکا بلوچی عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای آن دسته از خانمهایی که دوست دارند همیشه جوان و زیبا بمانند در نظر گرفته ایم و امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرند. با ما همراه باشید.

راز زیبایی و جوانی کتایون ریاحی و مونیکا بلوچی

سال‌ها به سرعت می‌گذرند، اما انگار برخی‌ها تکان نمی‌خورند و روی قالی کرمان را حسابی کم کرده‌اند. به طور مثال می‌توان به مونیکا بلوچی اشاره کرد که در ۵۱ سالگی همچنان زیباست و به عنوان یکی از نمادهای زیبایی همچنان مطرح است. البته در کشور خودمان نیز هستند بازیگرانی که با وجود گذر عمر همچنان زیبا و آراسته به نظر می‌رسند، همانند کتایون ریاحی. در این گزارش، برآنیم که دلایل این ماجرا را بررسی کنیم.

میهن فال همواره درصدد است، از شگفت‌زده‌شدنِ صرف و مرعوب عجایب دنیای مد شدن فاصله بگیرد تا بلکه بتواند در این فاصله، دلایل و عوامل شکل‌گیری پدیده‌ها را بررسی کند. از این رو، این گزارش، نگاهی است به دو نمونه قابل بررسی خارجی و ایرانی در پی یافتنی پاسخی برای یک سوال مهم: امثال مونیکا بلوچی و کتایون ریاحی چه نکاتی را رعایت می‌کنند که در دهه ششم زندگی‌شان هم همچنان در اوج هستند.

مونیکا بلوچی

یکی از مزیت‌های این بازیگر زیبا لب‌های طبیعی و زیبایش است. او جنبه طبیعی لب‌های خود را حفظ می‌کند و احتیاجی به دادن حجم به آن ندارد. همیشه یا یک رژ کم رنگ و براق یا یک رژ سرخ به لب‌هایش می‌زند. کلا این ستاره زیبا هیچ‌گاه در آرایش زیاده‌روی نمی‌کند. موهایش را نیز بیشتر اوقات به سادگی براشینگ می‌کند و از مدل‌های عجیب و غریب دوری می‌ورزد. مونیکا برای این که چشم‌های بادامیش را زیباتر سازد، از یک سایه دودی تیره استفاده می‌کند و یک خط چشم نازک مشکی یا قهوه‌ای می‌کشد که نگاه او را گیراتر سازد. او به خاطر پوست صافش احتیاجی به استفاده بیش از اندازه از کرم پودر ندارد.

راز زیبایی و جوانی کتایون ریاحی و مونیکا بلوچی

شاید انصاف نباشد که از رازهای جوانی و زیبایی ستارگان خارجی صحبت کنیم و ستارگان خودمان را به فراموشی بسپاریم. به همین منظور قصد ما بر این است که اشاره‌ای کنیم به هنرمندی هم سن و سال بلوچی، یعنی بازیگر نقش زلیخا در یوسف پیامبر. بله، کتایون ریاحی!

باورکنید، کتایون ریاحی ۵۵ ساله است

در هنگام دیدن سریال یوسف پیامبر نکته‌ای تحسین برانگیز وجود داشت و آن انتخاب او در نقش زلیخا بود! این ستاره محبوب به خاطر داشتن چهره‌ای شاداب به خوبی از پس جوانی و زیبایی سحرانگیز زلیخا برآمد. البته این اولین باری نبود که او در نقش دختری بیست و چند ساله بازی می‌کرد. بی شک بازی او را به همراه حسین یاری در سریال «شب دهم » در نقش شاهزاده خانم قجری را هم فراموش نخواهیم کرد.

راز زیبایی و جوانی کتایون ریاحی و مونیکا بلوچی

آنچه که بیش از هر چیز در چهره او جلب توجه می‌کند، نگاه گیرا، لبخند مهربان و پوست صافش است. اگر نگاهی به عکس‌های او بیندازیم، متوجه خواهیم شد که او هیچ‌گاه در آرایش دچار افراط نمی‌شود. موهایش را بیشتر اوقات در بالا جمع می‌کند و از پوشیدن رنگ‌های روشن و تجربه استایل‌های متفاوت‌ ترسی به دل راه نمی‌دهد.

زیبایی چهره کتایون ریاحی دلایل دیگری نیز دارد که از قلب مهربان و اخلاق خوبش سرچشمه می‌گیرد. او به انجام تلاش‌های بشردوستانه معروف است و همه از او به خوبی یاد می‌کنند. در کنار تمامی این عوامل ورزش، مسافرت و نوشتن را نیز اضافه کنید. احتیاج به گفتن نیست که یک زندگی آرام و به دور از اضطراب تا چه حد می‌تواند در آرامش روح و زیبایی صورت تاثیرگذار باشد.

راز زیبایی و جوانی کتایون ریاحی و مونیکا بلوچی

این دو بازیگر زیبا، بدون شک عمل‌های زیبایی انجام داده‌اند؛ اما بی انصافی خواهد بود که رمز زیبایی و جذابیت آنها را که در دهه ششم عمر خود به سر می‌برند، تنها یک شاهکار جراحی دانست و نقش ورزش، تغذیه مناسب، سلیقه عالی در آرایش و انتخاب لباس و البته خوش شانسی‌های ژنتیکی را نادیده گرفت.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سبک زندگی ، مد و زیبایی بازدید 1,369 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php