کد خبر : 162784 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

رازهای زیبایی / ویژه خانمها

همه انسانها زیبایی و زیبا بودن را دوست دارند و در این راستا هر گونه تلاش مفیدی را انجام می دهند. در این مطلب از سایت میهن فال رازهای زیبایی / ویژه خانمها را برای شما در نظر گرفته ایم و از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه …

همه انسانها زیبایی و زیبا بودن را دوست دارند و در این راستا هر گونه تلاش مفیدی را انجام می دهند. در این مطلب از سایت میهن فال رازهای زیبایی / ویژه خانمها را برای شما در نظر گرفته ایم و از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید. امیدواریم این مطلب را بپسندید.

رازهای زیبایی / ویژه خانمها

  • یکی از اسرار زیبایی مرطوب کننده ها می باشند که ممکن است تا کنون از قدرت مرطوب کننده ها در زمینه ی زیبایی با خبر نشده باشید هرگز قدرت مرطب کننده ها را دست کم نگیرید ، پوست شما از هر نوعی که باشد نیاز به مرطوب کننده دارد حتی اگر پوست شما چرب باشد باید بدانید که فقط روغن اضافی دارد و باز هم نیازمند مرطوب کننده می باشد ومرطب کننده ها از شکستگی و چین و چروک خوردن پوست جلوگیری می کنند یادتان باشد همیشه و در هر فصلی و با هر نوع پوستی استفاده از مرطوب کننده ها را فراموش نکنید.
  • راز دیگر زیبایی شما کرم های ضد آفتاب می باشند که علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های مخرب و زیان بار آفتاب از سرطان پوست نیز جلوگیری می کنند و باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی پوست شما می شوند که همین امر مهم ترین گزینه ی زیبایی به حساب می آید.
  • راز دیگر زیبایی شما انتخاب عاقلانه ی پاک کننده ی پوست شما می باشد سعی کنید حتما با راهنمایی یک متخصص پوست و با توجه به نوع پوستتان یک پاک کننده ی مناسب برای پوست خود انتخاب کنید و پوستتان را هر روز با ان بشویید زیرا پاک کننده ها باعث جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست و همچنین باعث جلوگیری از تجمع چربی می شوند.
  • راز بعدی انتخاب ابزار مناسب برای نظافت پوستتان می باشد زیرا ابزار شما نباید به پوستتان آسیب برساند مثلا از لیف یا کیسه هایی که لطیف و نرم باشند استفاده کنید تا علاوه بر تمیز کردن پوستتان باعث جلوگیری از آسیب رساندن به پوستتان شود.
  • راز دیگر این است که اطلاعات خود را در زمینه ی زیبایی و پوست و مو به روز کنید و همیشه در حال تغییر باشید و اگر می خواهید جزو زیباترین افراد شوید باید حداقل هر ۲ سال یک بار سبک آرایش و موی خود را تغییر دهید و سبک های جدید تر و به روز تر را انتخاب کنید.
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، پوست و مو بازدید 251 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php