کد خبر : 267302 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۴۱

رئیس جمهور چین: باید آماده جنگ شویم

رئیس جمهور چین: باید آماده جنگ شویم با تشدید اقدامات خصمانه واشنگتن علیه پکن، رئیس جمهور چین اعلام کرد: باید به دنبال شیوه هایی برای آموزش و کسب آمادگی برای جنگ باشیم. به گزارش میهن فال به نقل از مهر، «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین در خصوص روابط جاری …

رئیس جمهور چین: باید آماده جنگ شویم

رئیس جمهور چین: باید آماده جنگ شویم

با تشدید اقدامات خصمانه واشنگتن علیه پکن، رئیس جمهور چین اعلام کرد: باید به دنبال شیوه هایی برای آموزش و کسب آمادگی برای جنگ باشیم.

به گزارش میهن فال به نقل از مهر، «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین در خصوص روابط جاری میان پکن و واشنگتن اعلام کرد که کشورش با فروکش کردن ویروس کرونا باید آماده جنگ شود.

رئیس جمهور چین به دنبال هشدار وزیر دفاع این کشور در خصوص مقابله پکن و واشنگتن در این باره اعلام کرد: هنگامیکه تلاش ها برای کنترل فراگیری کرونا در حال عادی شدن است، باید به دنبال روشهایی برای آموزش و کسب آمادگی برای جنگ باشیم.

«شی جین پینگ» در این باره افزود: ما بایدسرعت کسب آمادگی ها برای نبرد مسلحانه را بالا برده، آموزش های نظامی رزم واقعی را به انجام رسانده و به صورت جامعی توانائی های ارتشمان را برای اجرای مأموریت های نظامی ارتقاء دهیم.

گفتنی است، با تشدید اقدامات خصمانه واشنگتن علیه پکن، ژنرال «وی فنگ» وزیر دفاع چین ساعاتی پیش با تاکید بر اینکه تقابل راهبردی میان کشورش و آمریکا وارد دوره پر مخاطره ای شده است، نسبت به پیامدهای خطرناک اقدامات آمریکا هشدار داده بود.

وی اعلام کرده بود از زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا، آمریکا راهبرد خود علیه پکن را تقویت کرده است.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : اخبار بین المللی ، اخبار روز ، مجله خبری بازدید 654 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php