کد خبر : 160998 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

دو ماه یارانه نقدی پرداخت نمی شود

شما می توانید اخبار داغ اقتصادی را از سایت میهن فال دنبال کنید. در این مطلب از مجله خبری به اخبار تازه از پرداخت یارانه ها می پردازیم چرا که دو ماه یارانه نقدی پرداخت نمی شود . .با ادامه این خبر با ما همراه باشید. دولت طی سال گذشته …

شما می توانید اخبار داغ اقتصادی را از سایت میهن فال دنبال کنید. در این مطلب از مجله خبری به اخبار تازه از پرداخت یارانه ها می پردازیم چرا که دو ماه یارانه نقدی پرداخت نمی شود . .با ادامه این خبر با ما همراه باشید.

دو ماه یارانه نقدی پرداخت نمی شود

دولت طی سال گذشته با کاهش شدید درآمدی برای پرداخت یارانه نقدی مواجه شد که به دنبال این امر شاهد مطرح شدن طرح های مختلف از سوی مجلس و مسئولان دولتی بودیم.

به گزارش میهن فال به نقل از خبرگذاری میزان ،به عنوان مثال قطع یارانه افراد ثروتمند با درآمد ۲٫۵ میلیون تومان به بالا یا پرداخت یارانه به صورت ۳۵ روز یکبار از جمله طرح های پیشنهادی بود که هیچ کدام اجرایی نشد اما گویا دولت به صورت چراغ خاموش به دنبال اجرایی کردن پرداخت یارانه به صورت ۳۵ روز یکباراست.در سال جاری به طور متوسط دولت بین ۳ تا چهار روز یارانه نقدی را با تاخیر پرداخت کرده است که ابوذر ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، گفت: تاخیر در واریز یارانه ها ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: دولت با مشکل مالی برای پرداخت یارانه نقدی مواجه است و به نظر می رسد تاخیر در واریز نقدی یارانه همچنان ادامه داشته باشد.

این نماینده مجلس گفت: در کنار تاخیر در واریز یارانه ها، حذف تدریجی برخی از افراد ثروتمند از لیست یارانه بگیران نیز دنبال خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تعداد حذف شدگان، اضافه کرد: حذف ۴۰۰ یا یک میلیون یارانه بگیر، عدد قابل توجهی نیست و باید بیشتر از این تعداد از لیست یارانه بگیران حذف شود.

ندیمی گفت: اعتبار حذف یک میلیون یارانه بگیر قابل توجه نیست و دردی را دوا نخواهد کرد.

گویا دولت می خواهد دو ماه یارانه نقدی را نپردازد
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، تأخیر دولت برای پرداخت یارانه ها را راهکاری برای پرداخت نشدن یارانه ها ماه های آتی در سال جاری دانست.

علیرضا خسروی با اشاره به تأخیر در پرداخت یارانه تیر ماه گفت: دولت با کمبود منابع مالی مواجه است، به این ترتیب می خواهد با تأخیر در پرداخت یارانه ها بتواند تا پایان سال یارانه یک یا دو ماه را پرداخت نکرده و کمبود منابع را جبران کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار اقتصادی ، مجله خبری بازدید 430 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php