کد خبر : 188536 تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

دوشنبه عصر بارندگی ها تمام می‌شود و هوا سردتر خواهد شد

سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده است که بارندگی‌ها امروز هم ادامه خواهد داشت و به تدریج از عصر فردا میزان بارندگی در غرب کشور کمتر خواهد شد و دمای هوا نیز کاهش می‌یابد. عصر دوشنبه هوا سردتر می‌شود مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی امروز سامانه بارشی …

سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده است که بارندگی‌ها امروز هم ادامه خواهد داشت و به تدریج از عصر فردا میزان بارندگی در غرب کشور کمتر خواهد شد و دمای هوا نیز کاهش می‌یابد.

دوشنبه عصر بارندگی ها تمام می‌شود و هوا سردتر خواهد شد

عصر دوشنبه هوا سردتر می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی امروز سامانه بارشی فعال در کشور همچنان فعالیت خود را در نوار غربی، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی و شرقی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از جنوب و مرکز کشور به شکل بارش باران و در مناطق کوهستانی به شکل برف و در مناطق جنوبی با رعد و برق و در مناطق مستعد همراه با تگرگ ادامه خواهد داد.

احد وظیفه اعلام کرد: شدت این بارش‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، اسلام، شمال خوزستان، شمال و غرب فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین البرز، تهران، گیلان و مازندران خواهد بود.

به گفته وی از اواخر وقت فردا دوشنبه ضمن کاهش بارش از غرب، جنوب غرب، و دامنه‌های زاگرس مرکزی، دمای هوا در این مناطق به طور نسبی کاهش خواهد یافت. همچنین روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، خلیج فارس و دریای خزر مواج پیش‌بینی شده است.

هوای تهران امروز ابری، همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۱۲ و ۷ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 297 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php