کد خبر : 40157 تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲

دل تبلت Venue را معرفی کرد

  دل تبلت Venue را معرفی کرد: صفحه‌ی نمایش 8 اینچی، ویندوز 8.1 ویندوز 8.1 تا کمتر از یک ماه دیگر رسما منتشر خواهد شد، در همین راستا رفته رفته تبلت ها و ابزارهای مبتنی بر این سیستم عامل از راه می‌رسند. اگر نام Venue برای شما نیز کمی آشنا …

 

دل تبلت Venue را معرفی کرد

دل تبلت Venue را معرفی کرد: صفحه‌ی نمایش 8 اینچی، ویندوز 8.1

ویندوز 8.1 تا کمتر از یک ماه دیگر رسما منتشر خواهد شد، در همین راستا رفته رفته تبلت ها و ابزارهای مبتنی بر این سیستم عامل از راه می‌رسند.

اگر نام Venue برای شما نیز کمی آشنا است، باید اشاره کرد که دل در سال 2010 یک تلفن هوشمند با این نام به بازار عرضه کرد که تجربه‌ی چندان موفقی نبود.

این تبلت دارای صفحه‌ی نمایش 8 اینچی بوده و بر پایه‌ی ویندوز 8.1 مایکروسافت کار می‌کند و پردازنده‌ی چهارهسته‌ای سری Bay Trail اینتل نیز قلب تپنده‌ی آن خواهد بود. متاسفانه اطلاعات دقیق‌تری از مشخصات فنی این تبلت ارائه نشده است.

شایعات فراوانی در مورد رزولوشن صفحه نمایش Venue وجود دارد، بطوریکه اخبار منتشر شده توسط CNet‌ و Verge گواه بر این موضوع است. بر اساس اخبار منتشر شده توسط Verge، برخی معتقدند این تبلت با رزولوشن تصویر Full HD تولید خواهد شد در حالی که گروه مقابل رزولوشن آن را در بهترین حالت 1280 در 800 عنوان می‌کنند.

مطمئنا برای اطلاع از مشخصات دقیق آن باید تا زمان عرضه صبر کنیم، اما در صورتی که این تبلت با رزولوشن تصویر Full HD عرضه شود، قیمت آن بیشتر از 200 دلار خواهد بود که اینتل در کنفرانس معرفی پردازنده‌های Bay Trail وعده آن‌ها را داده بود.

همچنین اخباری نیز در مورد عرضه‌ی تبلت 7.1 اینچی Iconia A1 توسط ایسر وجود دارد، هرچند این تبلت بر پایه‌ی Android عرضه خواهد شد، اما نقطه‌ی مشترک آن با Venue در استفاده از پردازنده‌های Bay Trail اینتل است. باید منتظر بود و پس از عرضه‌ی این محصولات در مورد آن‌ها قضاوت کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار تکنولوژی بازدید 415 بار
دیدگاهتان را بنویسید

Delaram در تاریخ 23 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

Salam khub bud albat apple chiz dgari

css.php