کد خبر : 153599 تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

دلیل محرومیت سنگین نیمار

روزنامه “آس” اسپانیا به دلیل محرومیت سنگین کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل پاسخ داده و تاکید کرده که علت اصلی محرومیت سنگین نیمار، دشنام دادن و ناسزا گفتن او به داور بازی بوده است. دیدار تیم ملی فوتبال برزیل برابر کلمبیا در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا برای سلسائو بسیار گران تمام …

روزنامه “آس” اسپانیا به دلیل محرومیت سنگین کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل پاسخ داده و تاکید کرده که علت اصلی محرومیت سنگین نیمار، دشنام دادن و ناسزا گفتن او به داور بازی بوده است.

دلیل محرومیت سنگین نیمار

دیدار تیم ملی فوتبال برزیل برابر کلمبیا در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا برای سلسائو بسیار گران تمام شد چرا که از یک سو این تیم بازی را واگذار کرد و از طرف دیگر نیمار کاپیتان این تیم با کارت قرمز داور مواجه و چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا کوپا آمه‌ریکا رسما برای این ستاره سرشناس به پایان برسد.

دلیل این محرومیت سنگین برای نیمار چه بود؟ چرا کمیته انضباطی رقابت های کوپا آمه‌ریکا در ابتدا نیمار را دو جلسه از همراهی تیمش محروم کرد و بعد این محرومیت را به یک جلسه کاهش و در نهایت به چهار جلسه افزایش داد؟

روزنامه “آس” اسپانیا به این سوال پاسخ داده است. این روزنامه اسپانیایی که طرفدار رئال مادرید است نوشت که نیمار چون به داور بازی دشنام و ناسزا گفته است با چنین محرومیت سنگینی مواجه شده است.

در خبر این روزنامه اسپانیایی آمده است: “وقتی بازی بین برزیل و کلمبیا به پایان رسید نیمار در تونل ورزشگاه منتظر داور ماند. او وقتی داور را دید شروع به دشنام دادن و ناسزا گفتن به او کرد. داوید لوئیز تلاش کرد تا نیمار را آرام کند اما او بسیار عصبانی بود”.

تیم ملی فوتبال برزیل در دیدار نخست خود برابر پرو با ۲ گلی که نیمار به ثمر رساند به پیروزی رسید اما در دیدار دوم خود بازی را واگذار کرد تا کار این تیم برای صعود سخت شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 383 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php