کد خبر : 192617 تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

دیدار محمدرضا گلزار و شاهرخ خان +عکس

دعوت گلزار به منزل شاهرخ خان در بمبئی سوپر استار سینمای ایران که برای بازی در فیلمی سینمایی در کنار دیار میرزا ،به بمبئی سفر کرده است مهمان شاهرخ خان شد !  محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران که برای حضور در پروژه ى سینمایى ” سلام بمبئی ” به هندوستان …

دعوت گلزار به منزل شاهرخ خان در بمبئی

سوپر استار سینمای ایران که برای بازی در فیلمی سینمایی در کنار دیار میرزا ،به بمبئی سفر کرده است مهمان شاهرخ خان شد !  محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران که برای حضور در پروژه ى سینمایى ” سلام بمبئی ” به هندوستان سفر کرده، مهمان شاهرخ خان، مطرح ترین بازیگر سینمای بالیوود و پردرآمدترین بازیگر سینماى جهان بود. شاهرخ خان با دعوت از گلزار به منزل شخصی خود در شهر بمبئی، ضمن استقبال از وی، ورود او را به سینمای بالیوود خوش آمد گفت.

محمدرضا گلزار نیز با تمجید از جایگاه مردمی این بازیگر مسلمان در جهان، کتاب “گنجینه آثار ایران” را به شاهرخ خان تقدیم و ضمن ابراز تعصب همیشگی ملى و ایرانى خود ، از وى برای دیدار از کشور و سینمای ایران دعوت بعمل آورد.

دیدار محمدرضا گلزار و شاهرخ خان +عکس

سلام بمبئی، نام فیلمی است که محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران با همراهى ستارگان بالیوود بعنوان اولین تجربه مشترک سینماى ایران و هند ، هفته گذشته کلید خورده است.

دیدار محمدرضا گلزار و شاهرخ خان +عکس

دیدار محمدرضا گلزار و شاهرخ خان +عکس

دیدار محمدرضا گلزار و شاهرخ خان +عکس

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر ، تصاویر بازدید 768 بار
دیدگاهتان را بنویسید

محمد در تاریخ 23 بهمن 1394 گفته : پاسخ دهید

انشااله محمدرضا گلزار رو مجبور نکنن مثل خودشون فیلمهای خالی بندی بازی کنه

css.php