کد خبر : 86715 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲

دستگیری قاتل فراری با ثبت نام یارانه!

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری قاتل متواری که اقدام به ثبت نام در سیستم هدفمندی یارانه‌ها کرده بود، خبر داد. به گزارش میهن فال به نقل از ایسنا، سرداریحیی شرفی در تشریح این خبر با بیان اینکه در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر نزاع و …

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری قاتل متواری که اقدام به ثبت نام در سیستم هدفمندی یارانه‌ها کرده بود، خبر داد.

دستگیری قاتل فراری با ثبت نام یارانه!

به گزارش میهن فال به نقل از ایسنا، سرداریحیی شرفی در تشریح این خبر با بیان اینکه در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر نزاع و درگیری در شهرستان مهاباد، متهم به قتل که دوست مقتول نیز بود قبل از حضور ماموران پلیس از صحنه متواری شده بود گفت: متهم با جابجایی مکانی خود در شهرستانهای مرزی جنوب شرقی کشور، به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد اما سرانجام متهم در حالی که اقدام به ثبت نام در سیستم هدفمندی یارانه در یکی از شهرهای جنوبی کشور کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان شناسایی شد.

شرفی اضافه کرد: متهم در یکی از شهرهای جنوبی کشور اقدام به اخذ شناسنامه‌ای دیگر برای خود کرده بود که در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد و متهم در بازجویی‌های به عمل آمده، اختلاف حساب با مقتول را علت و مسبب این قتل عنوان داشت که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت رسیدگی تحویل مقامات قضایی شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 472 بار
دیدگاهتان را بنویسید

نیلو در تاریخ 4 اردیبهشت 1393 گفته : پاسخ دهید

خخخخخخخخخخخخخخ!

css.php