کد خبر : 4021 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۶

دستگیری عامل اغفال دختران و پسران در اینترنت

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کرمان از دستگیری کاربر یکی از شبکه های اجتماعی که اقدام به درخواست های غیراخلاقی در این محیط می کرد، خبرداد. سرهنگ اسماعیلی درتشریح این خبر گفت: در پی گشت زنی های سایبری و رصد فضای مجازی توسط ماموران فتا مشخص شدکه فردی …

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کرمان از دستگیری کاربر یکی از شبکه های اجتماعی که اقدام به درخواست های غیراخلاقی در این محیط می کرد، خبرداد.

سرهنگ اسماعیلی درتشریح این خبر گفت: در پی گشت زنی های سایبری و رصد فضای مجازی توسط ماموران فتا مشخص شدکه فردی در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به درخواست های غیراخلاقی و اخاذی از این طریق از طعمه های خود می کند.

وی افزود: ماموران فتا پس از بررسی شکایت خانم جوانی مبنی بر این که فردی ناشناس ضمن تماس با شماره تلفن وی درخواست های غیراخلاقی از او دارد و با این کار آرامش روانی وی را سلب کرده است،بلافاصله وارد عمل شدند.

دستگیری عامل اغفال دختران و پسران در اینترنت

اسماعیلی با بیان اینکه باانجام یکسری تحقیقات و عملیات متهم شناسایی و دستگیر شد، گفت: در اسناد و مدارک بدست آمده مشخص شد متهم در شبکه اجتماعی با هدف اغفال دختران و پسران جوان، درخواست های غیراخلاقی و اخاذی اقدام به این کار کرده و تاکنون مرتکب جرایم زیادی در این خصوص شده است.

رییس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات کرمان در خاتمه از تحویل متهم به دادسرا برای سیر مراحل قانونی پرونده اش و بررسی اتهامات دیگرش خبر داد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 428 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php