کد خبر : 162384 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

دستور تهیه ساندویچ نان تست

در بخش آشپزی از سایت میهن فال دستور تهیه ساندویچ نان تست را برای شما در نظر گرفته ایم که امیدواریم در منزل آماده کنید و در کنار اعضای خانواده میل کنید. با این آموزش همراه ما باشید.   وقتی از محل کاربه منزل می روید در راه چند عدد …

در بخش آشپزی از سایت میهن فال دستور تهیه ساندویچ نان تست را برای شما در نظر گرفته ایم که امیدواریم در منزل آماده کنید و در کنار اعضای خانواده میل کنید. با این آموزش همراه ما باشید.

دستور تهیه ساندویچ نان تست

 

وقتی از محل کاربه منزل می روید در راه چند عدد نان تست و یک بسته پنیر ورقه ای بگیرید تا بتوانید در خانه یک شام سریع و خوشمزه درست کنید. این ساندویچ های خوشمزه را می توانید برای صبحانه هم درست کنید.

مواد لازم ساندویچ نان تست:

۱ عدد گوجه‌فرنگی
۴ عدد نان تست
۴ عدد پنیر ورقه‌ای
۲ عدد سیر رنده شده
به میزان لازم روغن‌زیتون یا کره
۱/۲ پیمانه ریحان
به میزان لازم نمک و فلفل

طرز تهیه ساندویچ نان تست:

۱. ابتدا برگ‌های ریحان را خوب بشویید سپس در سبدی بریزید تا آب آنها گرفته شود. حالا با یک چاقوی تیز آنها را ریز خردکنید. در یک‌کاسه کوچک سیرهای رنده شده، ریحان خردشده، مقداری نمک و فلفل و دو قاشق سوپ‌خوری روغن‌ زیتون یا کره را بریزید و خوب باهم مخلوط‌کنید سپس آن را کنار بگذارید.

۲. یک تابه نچسب را روی حرارت بگذارید و مقداری روغن یا کره داخل آن بریزید. حرارت را بسیار کم کنید. نان های تست را با چاقو از وسط نصف کنید.یک قاشق سوپ‌خوری از مواد را روی نان بمالید. یک ورق پنیر هم روی مواد بگذارید. حالا نان ها را داخل تابه قرار دهید. در تابه را هم بگذارید و به مدت ۵تا۴ دقیقه صبر کنید تا نان ها برشته‌ و پنیر کمی آب شود.

۳. در این زمان گوجه‌فرنگی را به‌صورت ورقه ای برش دهید. هرکدام از ورقه ها را هم از وسط نصف کنید. وقتی نان ها آماده شدند، آنها را از تابه بیرون آورید، روی هرکدام یک تا دو تکه گوجه‌فرنگی قرار دهید و سپس کمی از مخلوط ریحان روی آنها بریزید و سرو کنید.

به جای ریحان می توانید از جعفری، نعنا یا هر سبزی معطر دیگری که دوست دارید استفاده کنید.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آشپزی و خانه داری ، آموزش انواع غذاها بازدید 342 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php