کد خبر : 180078 تاریخ انتشار : شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

در دیدار اول چگونه لباس بپوشیم ؟

جلو آیینه نگاهی به خودتان می اندازید و بعد هم نگاهی به ساعت ،زمان ملاقات رسیده است و باید با فردی که هیچ تصوری از خواسته ها و علایقش ندارید رو به رو شوید و به گفت و گو بنشینید تا بتوانید برای یک عمر زندگی مشترک تصمیم بگیرید،پس باید …

جلو آیینه نگاهی به خودتان می اندازید و بعد هم نگاهی به ساعت ،زمان ملاقات رسیده است و باید با فردی که هیچ تصوری از خواسته ها و علایقش ندارید رو به رو شوید و به گفت و گو بنشینید تا بتوانید برای یک عمر زندگی مشترک تصمیم بگیرید،پس باید در اولین قدم برای این قرار ملاقات با لباسی هماهنگ با روحیاتتان حاضر شوید
در دیدار اول چگونه لباس بپوشیم ؟

در دیدار اول چگونه لباس بپوشیم ؟

 آدم ها هنگام ملاقات یکدیگر به اولین فاکتوری که توجه میکنند ظاهر و پوشش است خصوصا اگر آن فرد شخصی باشد که تصمیم به برقراری ارتباط برای ساختن آینده ای مشترک با شما را داشته باشد،پس انتخاب لباس برای شروع این رابطه از جزئیات مهم و تاثیرگذار بر زندگی شما می باشد.

لباس ها نشانه شخصیت افراد است
شاید دوست هنرمندی داشته باشید که به خاطر پوشیدن فرم خاصی لباس و علاقه به تناژهایی از رنگ ها در بین دوستانتان برجسته و تایز باشد و همه می دانند که این مسئله کاملا از روحیات و نگاه هنرمندانه اش نشات می گیرد ،پس لباس ها نشانی از روحیات و شخصیت ما دارند.
شما هم باید برای این قرار ملاقات مهم لباسی را انتخاب کنید که خود واقعیتان را منعکس کند و به راحتی بتوانید با شخصی که در آیینه مقابل شماایستاده است ارتباط برقرار کنید،مثلا دختر آرام و باهوش همیشه یا پسری پر انرژی و جسور یا یک کدبانوی همه فن حریف را …خودتان باشید.
بعضی ها اعتقاد دارند لباسی که برای خواستگار باید پوشید لباسی است رسمی و شیک درست مثل زمانی که به مجلسی دعوت شده اید که دیگر مدعوین برایتان غریبه هستند و شما باید به گونه ای در آن مهمانی ظاهر شوید که از همه لحاظ شیک و خاص به نظر برسید،اما شما قرار نیست با افراد آن محفل در مورد آینده ای مشترک و نگرش ها و خواسته هایتان صحبت کنید و به نتیجه برسید پس سخت نگیرید و خودتان باشید،البته این مسئله به معنای نامرتب بودن نیست.
نوع پوشش شما در همچین ملاقاتی به هوش و ذکاوتتان بر می گردد،انتخابی سخت و در عین حال آسان .
لباسی که هم زیبایی و آراستگی را به شما هدیه کند و هم نشانگر شخصیت واقعی شما باشد.

جسارت در لباس هایتان پنهان شده است

تا به حال دقت کرده اید زمانی که لباسی را دوست می دارید به تن میکنید احساس بهتری دارید ؟ یا وقتی برای کار بزرگی لباس رسمی و خاصی می پوشید قدرت و انرژی بیشتری دارید؟
درست است, لباس ها به ما جسارت و انرژی می دهند ،وقتی شما رنگی که چهره تان را جذاب و دلنشین میکند به تن میکنید ناخودآگاه لبخند بر لبانتان می نشیند و دلتان می خواهد همه شما را ببینند مخصوصا عزیزانتان ،پس لباس مورد علاقه تان را برای اولین دیدار بپوشید تا جسارت حرف زدن داشته باشید و در پس ذهنتان خودتان را قبول داشته باشید ،چرا که وقتی کسی خودش را با تمام کم و کاستی هایش قبول کند و دوست داشته باشد به راحتی می تواند روی دیگران تاثیر بگذارد و از آرزوها و خواسته هایش بگوید.

پوشش و اعتقادات
شما فردی هستید با اعتقادات خاصی در مورد پوشش و پیرو اصول و اعتقادات خودتان و خانواده تان هستید اما قرار است به ملاقات شخصی بروید که می دانید یا حدس می زنید تا حدی با شما در مورد مقوله حجاب و پوشش با شما اختلاف نظر دارد،حال باید با چه لباسی سر این قرار ملاقات حاضر شوید ؟
جواب این سوال روشن است با همان میزان و نوع پوششی که به آن عقیده دارید .اگر یادتان باشد یکی از اصول پوشش شما برای این قرار ملاقات این بود که خودتان باشید،خود واقعی …
شما باید به عقاید شخص مقابلتان احترام بگزارید اما نباید عقاید خودتان را هم فراموش کنید .وقتی شما همانگونه که همیشه بوده اید بر سر این قرار حاضر شوید می توانید از گذشته و داشته هایتان به روشنی صحبت کنید.
البته افرادی هم هستند که به اجبار یا بهتر است بگوییم به احترام خانواده هایشان نوع خاصی از پوشش را دارند،پیشنهاد میکنیم در مورد این موضوع که تصمیمی برای تغییر این پوشش بعد از ازدواج دارند یا نه حتما در این جلسه صحبت کنند و نظر و عقیده شان را بازگو کنند.

چه رنگی باشید ؟
چه رنگی را بیشتر دوست دارید ؟رنگ های شاد یا تیره ؟ شاید هم رنگ های روشن .
خب در انتخاب رنگ لباس هم باید گریزی به”اصل خود بودن”بزنیم ،اگر رنگ های شاد را بیشتر میپسندید و همیشه از این تم رنگی در پوشش و تیپ هایتان استفاده می کنید ،امروز هم شاد بپوشید و به حرف های دیگران توجه نکنید “این چه رنگیست که پوشیدی ؟ مگه داری می ری عروسی ؟ نپوش می گن طرف جلفه !!! “
درست است که رنگ های تیره برای همچین جلسه ای جلوه خوشایند تری دارند اما قرار به تظاهرو شیک بودن نیست،وقتی شما در طول سال به جز مواقع خاص از رنگ های تیره استفاده نمی کنید چه لزومی به پوشیدن این رنگ هاست،یا برعکس وقتی شما بیشتر تیپ هایتان را با مشکی و سرمه ای و سبز تیره ست میکنید به پوشیدن لباس رنگ روشن حتی فکر هم نکنید چون قرار است خودتان باشید با سلیقه واقعی تان و این پوشش از علایق درونی شما سرچشمه میگیرد.

در دیدار اول چگونه لباس بپوشیم ؟

کفشهایتان را فراموش نکنید
اولین قرار ملاقات معنی نگاه های خجالت زده و سرهای به زیر افکنده را می دهداینجاست که کفش ها بیشتر از هرزمانی مورد توجه و در مرکز توجه قرار میگیرند،پس باید کفشی بپوشید که در کنار زیبایی احساس راحتی داشته باشید،
پس کفش های نو را برای این ملاقات فراموش کنید چرا که قرار است پاهایتان چند ساعتی در خدمت کفش ها باشند و متاسفانه کفش های جدید خاطره خوبی از خودشان در اولین استفاده در ذهنمان برجا نگذاشته اند،پس به سراغ کفش های چند ماه قبلتان بروید و مواظب باشید که تناسب بین کفش و لباستان را رعایت کنید.
اگر کفش های مجلسی و چرمی پاهایتان را اذیت می کند خودتان را به سختی نیاندازید چرا که شما باید چند ساعتی با خیال آسوده و جسمی بگذارانید و طرف مقابلتان را بشناسید تا بزرگترین و درست ترین تصمیم زندگیتان را بگیرید ، پس اجازه ندهید کفش هایتان در کیفیت شناخت و تصمیمتان تاثیر بگذارد،البته تمیزی و برق کفش هایتان را فراموش نکنید که نکته به ظاهر ساده می تواند اتفاقات خوب و بزرگی را در زندگی شما رقم بزند.

دستها و ناخن های مهربان
نگاهی به دستهایتان بیندازید،ناخن هایتان زیبایی و سلامت را منعکس میکند یا بی اهمیتی شما را نسبت به ظاهرتان ؟
حالا که قرار است لباس جسارت بپوشید و کفش های تمییز و راحتتان را به پا کنید و به ملاقات شخصی بروید تا زندگی آینده تان را با او شریک شوید ،به ناخن هایتان هم توجه کنید چرا که در نگاه های خجالت زده رو به پایین قبل از کفش ها ،دست ها و ناخن ها خودنمایی می کنند.
دست ها هم مثل لباس هایتان روحیه شما را بازگو میکنند،همان دست هایی که برای ابراز عشق و بروز خشم و کمک رسانی و انجام کارهای بزرگ از آنها استفاده می کنید حالا در این ملاقات سرنوشت ساز می توانند احساسات شما را با حرکات و ظاهرشان نشان دهند.
پس بعد از انتخاب لباس مناسب به ناخن ها و دستهایتان برسید چرا که دستها نقش کلیدی در زبان بدن شما دارند.

لوازم آرایش دوست شما یا ….
لوازم آرایش از قبیل وسایلی هستند که همیشه و همه جا در زیباتر نشان دادن یک دختر خانم از همه چیز و همه کس پیشی میگیرند،اما برای این قرار ملاقات تا چه حد می توان روی کمک آنها حساب باز کرد ؟
در این مقوله هم باید به “اصل خود واقعی بودن “ برگردیم و بیندیشیم لوازم آرایش تا حدی که شما را کمی زیباتر جلوه دهند می توانند در این ملاقات همراه خوبی محسوب شوند در غیر این صورت نه تنها جسارت و اعتماد به نفس به شما نمی دهند بلکه خود واقعیتان را پنهان میکنند و پس ذهنتان را با ترسی بی دلیل از رویارویی با واقعیت پر می کنند.

یادتان نرود که این قرار ملاقات به منظور رسیدن به آینده ای مشترک و ساختن خانواده ای گرم و صمیمی تدارک دیده شده است پس با صداقت سر این قرار ملاقات حاضر شوید تا هر آنچه از آن به دست می آورید خیر و نیکی باشد

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید بازدید 372 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php