کد خبر : 7367 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۳

در اولین دیدار با خواستگارتان چه بپوشید؟

اولین دیدار با کسی که قرار است شریک شما در زندگی آینده تان شود شاید مهمترین قرار باشد. پس باید برای ان آماده باشید، اما چگونه؟ ما توصیه هایی برای شما داریم که می تواند تمام اضطراب های شما را از بین ببرد. به هر حال ازدواج مهمترین اتفاق زندگی …

در اولین دیدار با خواستگارتان چه بپوشید؟

اولین دیدار با کسی که قرار است شریک شما در زندگی آینده تان شود شاید مهمترین قرار باشد. پس باید برای ان آماده باشید، اما چگونه؟ ما توصیه هایی برای شما داریم که می تواند تمام اضطراب های شما را از بین ببرد.

به هر حال ازدواج مهمترین اتفاق زندگی شماست، معلوم است که نقطه شروع چنین اتفاقی چقدر اهمیت دارد. قرار اول شما با خواستگار یا همسر آینده تان اتفاقی شیرین  در عین حال بسیار دلهره آور و اضطراب آور است. قطعاً اینکه چه لباس هایی در چنین قراری بپوشید خیلی مهم است. ما نکته های بسیار همی را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهیم.

لباس های شما مهم است، چون…

باید به لباس پوشیدن خود اهمیت بدهید، مردان تنها به چهره همسران آینده خود اکتفا نمی کنند، حتی در بسیاری موارد نوع و شیوه لباس پوشیدن شما از چهره تان مهم تر است. خوش پوشی به معنای این نیست که گرانترین لباس های ممکن را تهیه کنید و بپوشید بلکه به این معناست که در انتخاب لباس ها و هماهنگی بین آنها سلیقه به خرج دهید.

شما باید به این نتکته توجه کنید که وقار، منظم بودن و حتی نوع شخصیت انسان ها را        می توان از روی لباس پوشیدن آنها حدث زد و برای همین شما باید بتوانید با لباس پوشیدن خودتان تاثیر مثبتی روی طرف مقابل بگذارید.

خوش پوشی یعنی …

اطلاع داشتن از آخرین اخبار دنیای مد و پوشاک اصلاً بد نیست، اما مهمترین نکته این است که خودتان را به مد روز نسپارید. هیچ تضمینی وجود ندارد که لباس های مد روز حتماً شما را خوش پوش کند. واقعیت این است که داشتن استیل در لباس پوشیدن و خوش استیل بودن و خوش لباس بودن بعنی اینکه که بدانید چه چیزهایی به شما می آید و چه چیزهایی نه؟

شما قطعاً در گذر زمان با نگاه کردن به آینه و شنیدن صحبت های دیگران تا حدود زیادی متوجه این موضوع شده اید که چه رنگ و چه مدل لباس هایی به شما می آید. قطعاً در نگاه اول تناسب لباس پوشیدن شما و هماهنگی لباس هایی که انتخاب کرده اید مهمتر از مارک لباس های شماست، حتی لازم نیست برای قرار اول حتماً لباس های تازه بخرید، قطعاً در کمد لباس هایتان بهترین ها در انتظار شما هستند، فقط کافی است بدانید چه چیزهایی متناسب با شما هستند و به هم و کنار هم می آیند.

مهمترین چیز این است که تمیز باشید

اولین نکته در لباس پوشیدن انتخاب لباس های تمیز است. یک انسان با لباس های ارزان قیمت و قدیمی اما تمیز بسیار بهتر از انسانی با لباس های گرانقیمت و نو اما کثیف، روی طرف مقابل تاثیر می گذارد.

در مورد خانم ها حتی لکه ها ی کوچک روی لباس ها ( مثلاً لکه های ناشی از زدن عطر به لباس ) اهمیت زیادی دارد زیرا می تواند نشان دهنده بی توجهی یا شلخته بودن آنان باشد. در این روز های گرم باید دقت کنید لباس هایی بپوشید که عرق کردن شما را نشان ندهد. لک یا خط عرق به خصوص در قسمت زیر بغل لباس ها می تواند تاثیر نامناسبی روی فرد مقابل شما بگذارد.

فکر نکنید که هر لباس تیره ای در چنین شرایطی انتخاب مناسبی است زیرا بسیاری از لباس های تیره هم اثر تعریق را به وضوح نشان می دهد. پوشیدن لباس های تنگ و چسبان در این روز های گرم را هم فراموش کنید.

کفش های مورد اطمینانتان را بپوشید

کفش یکی از مهمترین بخش های « خوش پوشی »چه در زنان و چه در مردان است. اهمیت کفش ها در قرار اول حتی مهتر از سایر موارد است، می دانید چرا؟ چون در قرار اول بیشترین نگاه به سمت زمین است و طبیعی است کسانی که بیشتر به پایین نگاه می کنند بیشتر از هر بخش دیگری به کفش های طرف مقابل دقت می کنند.

برای مردان کفش زنان یکی از مهمترین نشانه های خوش پوشی به شمار می رود، اما فکر نکنید که به این دلیل باید کفش هایی تنگ با پاشنه بسیار بلند بپوشید، اولین اصل در انتخاب کفش راحتی شماست. شاید شما چند ساعت در یک محل باشید و برای همین اگر کفش تان اذیت تان کند ناراحتی تان می تواند تمام آنچه را که می خواهید به آن برسید را از بین ببرد.

حتماً کفشی بپوشید که قبل از آن به پا کرده اید، زیرا یک کفش نو ممکن است در ابتدا قالب پای شما به نظر برسد اما پس از چند دقیقه به کابوس شما بدل می شود. البته یادتان باشد که یک کفش کثیف یا مستعمل می تواند تاثیر بسیار منفی ای روی ذهنن طرف مقابل بگذارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : ازدواج بازدید 428 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php