کد خبر : 167041 تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

دردسرهای واژه جیگر برای مبینا نصیری

در این مطلب از سایت میهن فال همراه ما باشید با تازه های تلویزیون و مطلب : دردسرهای واژه جیگر برای مبینا نصیری مبینا نصیری که پیشتر در یک برنامه زنده خطاب به مجری مرد مقابلش در خصوص یکی از پیامکهای مردم ابتدا سکوت و وقتی با اصرار این مجری مواجه …

در این مطلب از سایت میهن فال همراه ما باشید با تازه های تلویزیون و مطلب : دردسرهای واژه جیگر برای مبینا نصیری

دردسرهای واژه جیگر برای مبینا نصیری

مبینا نصیری که پیشتر در یک برنامه زنده خطاب به مجری مرد مقابلش در خصوص یکی از پیامکهای مردم ابتدا سکوت و وقتی با اصرار این مجری مواجه شد به او گفت : نوشته اند جگر! که این دیالوگ حواشی فراوانی به دنبال داشت.

به گزارش میهن فال به نقل از پارسینه: مبینا نصیری که پیشتر در یک برنامه زنده خطاب به مجری مرد مقابلش در خصوص یکی از پیامکهای مردم ابتدا سکوت و وقتی با اصرار این مجری مواجه شد به او گفت : نوشته اند جگر! که این دیالوگ حواشی فراوانی به دنبال داشت نوشت:

مدت هاست حرفی نزدم و سکوت کردم…. اما ظاهرا از این سکوت ره به جایی نتوان برد…حرف ها زده شد… کنایه ها شنیدم…. حتی از برخی همکاران همیشه حق به جانب که اتفاقا تلویزیون رو ملک پدری شون می دونن تهمت ها و توهین هایی شنیدم که دلم که نه وجودم رو زخمی کرد.

دو سال پیش حوالی مهر در دومین روز از حضورم در برنامه امروز هنوز تموم نشده حاضر شدم..نویسنده مطلبی به من داد برای خوندن که اتفاقا پیامک بیننده های برنامه هم نبود و حاصل تراوشات ذهنی نویسنده برنامه بود..در پایان یک جمله، کلمه ای نوشته شده بود و قرار بود که من بدون گفتن عبارت دقیق با اون کلمه شوخی کنم و البته اشاره ای هم به شخصیت عروسکی کلاه قرمزی داشت..

همکار بنده اما بدون اطلاع از سناریو و در حالیکه اصلا حق دخالت در ایتم من رو نداشت چیزهایی گفت و من برای اینکه بهشون بگم دست بردار و بذار کارم رو انجام بدم ناچار شدم غیر مستقیم اشاره کنم بلکه ایشون از دخالت در کار من منصرف بشه… .

کامران نجف زاده و خبر بیست و سی اما علیرغم انتظاری که میرفت غیرحرفه ای عمل کردند و بدون اطمینان از واقعیت ماجرا به انچه روی انتن دیده بودند بسنده کردند و با سالها ابروی کاری من بازی کردند و موجبات توهین های سرشاری رو به من فراهم کردند.

فردای اون روز مدیر شبکه نویسنده رو اخراج کرد و من دو سال تمام خونه نشین شدم…البته هستند کسانی که حرفهایی بسیار تندتر و اشتباهاتی بسیار زشت تر انجام دادند اما از اونجاییکه من نه پدرم فلانیه و نه عموم بهمانی رها شدم و اونها اما در کمال ارامش به کارشون ادامه میدن.. ..من مبینا نصیری هستم..مجری که تنها و بدون کمک احدی دونه دونه پله های گویندگی و اجرا رو بالا اومدم و از اجرای ایتم بسیار کوچیکی در رادیو صدای اشنا کارم رو شروع کردم..بارها برای رادیو تست فرستادم اما حتی صدام شنیده نشد..با زحمت و استخون خورد کردن تازه داشتم پا میگرفتم که به لطف دوستان سالها به عقب پرت شدم…. .

من مبینا نصیری هستم،… دختری که نه به کسی باج داد و نه التماس کرد..پشت صحنه ای ندارم و ایمان دارم خداوند بهترین روزی دهنده هاست…من هر شب انتن زنده تلویزیونی ندارم….،من خانواده گردن کلفتی ندارم که اگر هر اتفاقی برام افتاد مثل خیلی ها ظرف یک هفته مشکلم رو حل کنند…. من دختر جانبازی هستم که نه دنبال بالا بردن درصد جانبازیش بود نه حتی دنبال نشونه و مدرکی ازش….من اینجا هستم در کنار شما و زیر سایه مرتضی علی….

در انتها باید بگم ناظر پخش اون برنامه بلافاصله بعد از اون بخش به داخل استودیو امد و اون برگه گرفت و نه تنها دید که نوشته نویسنده بوده بلکه اون رو ضمیمه گزارشش کرد … تمامی همکاران من در داخل استودیو هم گواه این مدعا و شاهد این ماجرا هستند…، دوستانی هم که تمایل دارند از صحت این ماجرا با خبر بشند با حراست تلویزیون تماس بگیرند….

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 574 بار
دیدگاهتان را بنویسید

رز. در تاریخ 2 شهریور 1394 گفته : پاسخ دهید

کاملا مقصر خودشه بابا!!! داره لاپوشونی میکنه؛ و دیگران رو مقصر جلوه میده.
کی میگه؛ هرچی از دهنت بیرون اومد رو به زبون بیاری!!!؟؟؟
بعضی در مقابل یه مرد دست و پاشونو گم میکنند. خخخ

ddd در تاریخ 2 شهریور 1394 گفته : پاسخ دهید

الان میخوای بگی خیلی خوبی و جلو مردا دست و پاتو گم نمی کنی؟
نکنه انتظار داری با این حرفات تو همین نظرا خواستگارم پیدا کنی؟ جمع کن این بساطو اینقدر راجع به مردم مسلمون کشورت قضاوت الکی نکن خوب بود همین اتفاق برای خواهرت میوفتاد بعد مردم راجع به اون قضاوت الکی کنن؟
تو که حتی طاقت انتقاد از خودتم نداری

رز. در تاریخ 3 شهریور 1394 گفته : پاسخ دهید

کاملا مشخصه حق با منه؛گه اینجور نبود که صداوسیما این زن رو ممنوع الفعالیت نمیکرد! حالا تو چرا اینقدر به خاطر این زنه حرص میخوری؟! خخخ
تو که اینقدر دم از قضاوت میزنی؛ چرا راجع به من قضاوت نادرست میکنی؟!
جهت اطلاع شما،من خیلی وقته ازدواج کردم؛ یه پسر هم دارم. راستی خواهر هم ندارم.
من اتفاقا خیلی انتقادپذیرمممممم،ولی انتقاد سازنده.
نه انتقادی از روی حرص و لج باشه.
لطفا آرامش خودتو حفظ کن

css.php