کد خبر : 192866 تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

درآمد ماهیانه ۱۰ میلیون تومان با این شغل

درآمد ماهیانه ۱۰ میلیون تومان با این شغل آگهی های کار یابی همواهر از سوی کارجویان مورد بررسی از لحاظ ساعت کاری و میزان درامد قرار میگیرند . در میان مشاغل آگهی‌شده این هفته برای یکی از شغل‌ها تا ۱۰ میلیون تومان درآمد ماهانه در نظر گرفته شده است.یکی از …

درآمد ماهیانه ۱۰ میلیون تومان با این شغل

درآمد ماهیانه ۱۰ میلیون تومان با این شغل

آگهی های کار یابی همواهر از سوی کارجویان مورد بررسی از لحاظ ساعت کاری و میزان درامد قرار میگیرند . در میان مشاغل آگهی‌شده این هفته برای یکی از شغل‌ها تا ۱۰ میلیون تومان درآمد ماهانه در نظر گرفته شده است.یکی از عجیب‌ترین مشاغل آگهی‌شده چند روز اخیر بازاریاب فعال و باانگیزه در زمینه خرید و فروش ملک با درآمد ماهانه ۱۰ میلیون تومان است که آموزش رایگان مسائل حقوقی، پیش‌زمینه ورود به آن است. این در حالی است که مشاوره املاک و مشاوره در زمینه صنعت ساختمان با درآمد چهار و هفت میلیون تومان رتبه دوم پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده را به خود اختصاص داده‌ است.

فروشنده آقا یا خانم با درآمد پنج میلیون تومان در ماه و در برخی آگهی‌ها از دو تا ۲٫۵ میلیون تومان و همچنین فروش کارت اشتراک، با درآمد سه میلیون تومان همراه با آموزش حرفه‌ای رایگان، بیمه و پورسانت یکی دیگر از مشاغل آگهی‌‌شده پردرآمد چند روز اخیر است.

پیک موتوری و راننده با وانت طرح‌دار به ترتیب با درآمد روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان، راننده خودروهای سنگین پخش بار در شهرستان و حومه با درآمد ماهانه دو میلیون تومان و همچنین نگهدار کودک و سالمند با درآمد بالای دو میلیون تومان در ماه نیز جزو پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده این هفته محسوب می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 292 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php