کد خبر : 1631 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۵

دختر کلینتون امشب عروسی می کند

چلسی کلینتون، تنها فرزند بیل کلینتون رئیس جمهوری سابق آمریکا و همسرش هیلاری کلینتون، وزیر خارجه این کشور، امشب سی ویکم جولای در نیویورک ازدواج می کند. مارک مزوینسکیبه گزارش ۳۰a30 داماد خانواده کلینتون که مدتها دوست چلسی بود، مارک مزوینسکی، نام دارد که در یک بانک سرمایه گذاری کار …

دختر کلینتون امشب عروسی می کند

چلسی کلینتون، تنها فرزند بیل کلینتون رئیس جمهوری سابق آمریکا و همسرش هیلاری کلینتون، وزیر خارجه این کشور، امشب سی ویکم جولای در نیویورک ازدواج می کند.
مارک مزوینسکیبه گزارش ۳۰a30 داماد خانواده کلینتون که مدتها دوست چلسی بود، مارک مزوینسکی، نام دارد که در یک بانک سرمایه گذاری کار می کند.
گفته می شود چلسی کلینتون به پدر خود گفته بود باید تا هنگام مراسم عروسی هفت کیلو لاغر شود و بیل کلینتون بدون هیچگونه تردیدی این دستور را اجرا کرده است.
بیل کلینتون گفت از این ازدواج بسیار خوشحال است و عروسی چلسی او را به یاد روزی که دخترش متولد شده بود و نیز اولین روز مدرسه او می اندازد.
هنگامی که بیل کلینتون در سال ۱۹۹۳، به عنوان رئیس جمهوری آمریکا وارد کاخ سفید شد، چلسی کلینتون تنها دوازده سال داشت و از آن موقع تا کنون مردم آمریکا کوچکترین حرکات او را تحت نظر داشته و مطالب در باره او را با علاقه در رسانه ها دنبال می کنند.


برای بسیاری از آمریکایی ها این ازدواج از نظر اهمیت و جالب بودن مانند ازدواج در خانواده های سلطنتی اروپاست.
در مورد میهمانان و ترتیبات عروسی کمتر خبری درز شده است. ولی گفته می شود بین سه تا پنج میلیون دلار خرج این عروسی شده است.
محل عروسی یک کاخ ییلاقی در منطقه راینبک در دره هودسن است و هم اکنون پرواز هواپیما و هلیکوپتر بر فراز این محل ممنوع شده است.
گفته می شود اوپرا وینفری، مجری سرشناس یک برنامه تلویزیونی در آمریکا و استیون اسپیلبرگ، کارگردان سینما از جمله ۵۰۰ مدعو جشن عروسی چلسی کلینتون هستند.
باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا به گمانه زنی ها در باره شرکت خود در این مراسم پایان داد و در یک برنامه تلویزیونی گفت کارت دعوتی دریافت نکرده است

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 208 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php