کد خبر : 100400 تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶

دختر مجردی که باکره نیست برای ازدواج چکار کند

دختر مجردی که باکره نیست برای ازدواج چکار کند دختر خانمی در دوران مجردی، با پسری دوست می شود و بعد از مدتی اغفال شده و با او هم بستر می شود و از حالت باکره گی خارج می شود. پسر هم او را رها کرده و حاضر به ازدواج …

دختر مجردی که باکره نیست برای ازدواج چکار کند

دختر مجردی که باکره نیست برای ازدواج چکار کند

دختر خانمی در دوران مجردی، با پسری دوست می شود و بعد از مدتی اغفال شده و با او هم بستر می شود و از حالت باکره گی خارج می شود. پسر هم او را رها کرده و حاضر به ازدواج با او نمی شود. دختر هم پشیمان شده و توبه می کند. بعد از چند ماه برای دختر خواستگار می آید؛ تکلیف این دختر چیست؟

الف) به خواستگارها بگوید که باکره نیست و قبلاً با پسری ارتباط داشته (که در این صورت به احتمال قوی هیچ پسری او را به همسری برنمی گزیند و آبرویش هم می رود)؟

ب) به خواستگارها بگوید که باکره نیست، ولی علتش را دروغ بگوید؛مثلاً بگوید به خاطر ورزش این گونه شده و یا در دوران نوجوانی صدمه دیده که در این صورت دروغ گفته است؟

ج) به خواستگارها نگوید و خود را باکره نشان دهد که در این صورت دروغ گفته و چون باکره گی شرط عقد بوده، خلاف نموده و احتمالاً عقد باطل است. در ضمن، ممکن است در شب زفاف، حقیقت آشکار شود.

با توجه به این شرایط، تکلیف دختر چیست؟

در صورت امکان علاوه بر حکم فقهی، از لحاظ روان شناسی و مشاوره هم راهنمایی نمایید.

پاسخ قسمت (الف):

از نظر اسلام برای جلو گیری از اشاعه فحشا و حفظ آبرو و ارزش افراد حق ندارید روابط و گناهانی را که مرتکب شده اید، برای کسی بیان کنید و تنها باید در پیشگاه خداوند به گناه خود اعتراف و از کارهای گذشته خود واقعاً توبه کنید که انشاء الله امید عفو و بخشش وجود دارد

بنابراین، شما نباید ارتباط گذشته خود را به خواستگارها اطلاع دهید و آبروی خود را مورد خطر دهید. از دیدگاه اسلام، آگاهی دادن به دیگران درباره گناهی که انجام شده، خود گناه کبیره است.

پاسخ قسمت (ب) و (ج):

در این مورد نباید دروغ بگوید؛ و اگر خواستگار بفهمد حق فسخ و بهم زدن عقد را دارد.

آیت الله بهجت: اگر بودن بکارت در ضمن عقد شرط نشده و یا عقد مبنى بر ثبوت آن نبوده، باعث خیار (فسخ و بهم زدن عقد) نمى شود.

آیت الله صافی گلپایگانی: جرّاحی برای ترمیم بکارت اگر موجب نظر و لمس غیر شوهر باشد حرام است، و در صورت ترمیم چنان چه شوهر در موقع ازدواج شرط بکارت کند یا عقد را مبنی بر بکارت دختر جاری کنند، و بکارت بر اثر نزدیکی بر طرف شده باشد، حق فسخ برای شوهر وجود دارد و جرّاحی، در آن تأثیری ندارد.

پاسخ حضرت آیت الله هادوی تهرانی (دامت برکاته) به این شرح است:

1.اظهار گناهی که شخص مرتکب شده است در نزد دیگران، مگر در موارد خاص، حرام و گناه است و شخص باید از شخصیت خود حفاظت کند. بنابراین، شما حق ندارید ارتباط نامشروع خود را برای دیگران بازگو نمایید.

2.دروغ گفتن یا نیرنگ نمودن در قراردادها از جمله نکاح و ازدواج جایز نیست، ولی گفتن حقیقت واجب نمی باشد و در اینجا حرام است.

3.اگر باکره بودن دختر شرط ضمن عقد ازدواج باشد اگر چه این شرط از شرایط موجود اجتماعی و فرهنگی فهمیده شود و در عقد ذکر نشود، در صورت علم شوهر به خلاف آن، حق فسخ برای وی وجود دارد؛ ولی عقد بدون فسخ شوهر باطل نیست، هر چند به دلیل جهل او به عدم (وجود) شرط (بکارت) و (یا) عدم اعمال فسخ باشد.

در این مورد به فتوای مرجع تقلید خود عمل نماید.

3.4/5 - (10 امتیاز)
دسته بندی : ازدواج ، زناشویی بازدید 19,479 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس در تاریخ 1 مرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

سلام مثلا اگه ۵ سال پیش این اتفاق افتاده باشه پرده ترمیم میشه

. در تاریخ 7 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

سلام بعضی موقعا با خودم فکر میکنم این فلسفه وجود بکارت چیه؟ هر روز به خدا میگم خدایا تو خودت گفتی تا اخرین لحظه عمر میتونید به سوم برگردی و توبه کنی اگه راه توبه ای بود پس این بکارت چی میگه؟ من تو حالا دوست پسرم نداشتم هر موقع که موقعیت گناه برام پیش میومد میگفتم هیچ چیزلذت بخش تر از گناه نکردن نیست یه مدتم نامزد بودم ولی قسمت نبود خانواده هامون با هم مشکل داشتن بهمش زدم ولی چند ماه پیش به صورت ناخواسته دستم بهش خورده فکر کنم ساعت 3 9 اسیب دیده الان چند ماهه خواب و خوراک ندارم هر روز به خدا شکایت میکنم که چرا به ما دخترا ظلم کردی میگم خدایا اگه واقعا در توبه به روی دخترا باز بود باید جنس پرده جوری بود بعد چند ماه یا چند سال ترمیم میشد خودش. بارها و بارها به خودکشی فکر کردم ولی نمیتونم کاش خدا صدامو میشنید کاش قبل از اینکه آبروم بره روی این قضیه خودش جونمو میگرفت.24سالمه دیگه نمیتونم مجرد بمونم از طریق خانواده و جامعه تحت فشارم از یه طرف دیگه برا ایندم هیچ تضمینی نیست اگه خدای نکردی پدر و مادرم چیزیشو بشه من اواره و سرگردونم. خیلی بی انصافی شده در حق ما دخترا کاش به جای این بکارت یه دستگاهی بود که هرزه و پاک بودنو نشون میداد اونم تو جامعه ای که هیج اموزشی درباره بکارت نمیده من خودم فکر نمیکردم اینقدر حساس باشه چند ماه پیش فهمیدم اصلا کجاست و چطوریه….. من حتی تا سن 22سال حتی نمیدونستم خودارضایی چیه اونم از دوستام شنیدم که چیه… میخوام بگم خیلیا هستن مثل من باشن که بکارتشون اسیب دیده اما هرزه نیستن… خدا فقط خودش رحم کنه خدایا تو رو به حق ابروی فاطمه زهرا ابروی هیچ دختری رو نریز

مریم در تاریخ 5 فروردین 1399 گفته : پاسخ دهید

اگه اینطوری باشه که نباید بد بخت ازدواج کنه

مهدی در تاریخ 20 اسفند 1398 گفته : پاسخ دهید

سلام
من ی دختریرو از خیلی سال ها پیش میخواستمش چند بار بهش پیشنهاد دادم رد کرد ولی بعد چهار سال جوابمو داد ولی بهم گفت باکره نیست دوسپسرش که خیلی دوسش داشته این کارو کرده و دیگه خاستگاریش نرفته ولی من بخاطر اینکه عاشقش بودم قبولش کردم الانم خیلی میخوامش خیلی بعد این دو سال دوستی هیچ رفتاری بدی ازش ندیدم و همدیگرو خیلی دوس داریم، به این نتیجه رسیدم که اغفال شده بوده حالا من میخوامش تورو خدا کمکم کنید نه میتونم ازش جداشم نه میتونم گزشتشو فراموش کنم.

حمید در تاریخ 9 بهمن 1398 گفته : پاسخ دهید

به خانم بهار
سلام. همه ادما اشتباه میکنن. خودتونو ناراحت نکنین. اتفاق خاصی نیفتاده. امیدوار باشین و به خدا توکل کنید.انسان اگر قلبا از اشتباهاتش پشیمون باشه و تصمیم بگیره که خوب زندگی کنه، از همون لحظه مثله طفلیه که تازه متولد شده.. زندگی فقط ازدواج و ای مسائل نیست. زندگی زیباست…

رضا در تاریخ 24 دی 1398 گفته : پاسخ دهید

سلام

بهار در تاریخ 14 دی 1398 گفته : پاسخ دهید

ممنونم که درد و دل منم تو سایتتون گذاشتین.
من تک فرزندم و پدر و مادرم هم به خاطر مشغله کاری که تو بیمارستان و مدرسه دارن هیچوقت برام زمان کافی نمیزارن. شاید خودتون ندونید چه کار مهمی انجام میدین.ولی حرف زدن تو مجازی هم برا کسایی مثل من واقعا ارامش بخشه
فقط خواستم ازتون تشکر کرده باشم همین.

مریم در تاریخ 4 مرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

بهار شمارتو بفرست برام

بهار در تاریخ 14 دی 1398 گفته : پاسخ دهید

سلام. این موضوع که یه دختر باید باکره باشه رو زمانی میشه قبول کرد که سطح اگاهیو اموزش تو جامعه به قدر کافی بالا باشه.
۱۱ ساله که بودم به خاطر بلوغ هرازگاهی یه احساساتی بهم دست میداد،درست همون موقع ها چیزایی رو که نباید،دیدم .فیلم مستهجنی که تو خونمون بود چند باری ام رابطه پدر و مادرم رو دیدم.
از سر کنجکاوی و بچگی و نااگاهی چون کسی برام هیچ توضیحی از دختر بودن نداده بود اقدام کردم به کاری که بعد دو سال فهمیدم اسمش خود ارضایی . اوایل خیلی کم برام اتفاق می افتاد که برم سراغش ولی بعد دو سال شد برام عادت با مرض .دختر مذهبی ای بودم یه روز خیلی اتفاقی تو مدرسه از دوستام شنیدم که این کار گناهه ،تصمیم گرفتم ترکش کنم چون مخالف عقایدم بود. من سالها دست به کاری زده بودم که نمیدونستم چیه .از خودم بدم میومد چون تا یکی دوهفته میگذشت دوباره می اوم. سراغم.مونده بودم بین یه اعتیاد و اعتقاداتم.یه سالی طول کشید که بتونم ترک کنم.
حالا وارد دبیرستان شده بودم و داشتم بد کلی ذوق درسم رو میخوندم درسم خیلی خوب بود جوری که همه ازم انتظار داشتن پزشکی قبول شم. یه دختر درس خون و مودب و شاد که همه رو درک میکرد و چون زحمتی برا کسی نداشتم همه دوستم داشتن.سه سال گذشت سال سوم دبیرستان که بودم تازه فهمیدم دخترا یه چیزی دارن بهش میگن پرده.که نشونه دختر بودنشونه فکر و ذکرم شده بود نکنه مال منم از بین رفته.چون از بچگی کسی نبود که باهاش دردودل کنم نتونستم به کسی چیزی بگم. خلاصه نزدیک عید بود به طور اتفاقی تو یه کتاب داشتم چرخه قائدگی زنان رو میخوندم کا یاو دیدم نوشته پرده بکارت در ۳ تا ۸ سانتی متری ورودی مهبل قرار دارد.دنیا رو سرم خراب شد حالم بد بود استرس بیچاره ام کرده بود . امتحان نهایی ها رو خراب کردم معدلم از ۲۰ به ۱۷ افت کرد. ولی پدر و مادرم به خودشون زحمت ندادن حداقل بپرسن چرا ؟؟ مثل همیشه که حواسشون بهم نبود. تابستون دوستام برا کنکور میخوندن و من داشتم خود خوری میکردم.حالم از این حجم نفهمی خودم بهم میخورد.
اعصابم به قدری داغون بود که خودارضایی دوباره اومد سراغم یه سال گذشت و کنکور رسید.بعد کنکور اواخر تیرماه بالاخره تصمیم گرفتم به یکی از دوستام بگم قضیه چیه.نمیتونستم به ادما اعتماد کنم.به دوستم گفتم اونم مثل من فقط ۱۸ سالش بود چجوری میرفتیم دکتر ؟ چی می گفتیم؟ حالم اصلا خوب نبود بهانه کردم تا پزشکی قبول نشم نمیرم دانشگاه اونام قبول کردن.مثلا موندم پشت کنکور ولی دریغ از یه کلمه درس .روزا با استرس و نا امیدی و گاهی امید به اینکه شاید اشتباه میکنم میگذشت.
اخرای پاییز داشتم دیوونه میشدم قرار شد با دوستم بریم مطب یه دکتر.از نگاه سنگین منشی و کسایی که تو مطب بودن بگذریم.وارد اتاق دکتر که شدم گفت بشینم رو صندلی معاینه بعد معاینه پرسید نامزد داری؟؟؟ صداش تو سرم میپیچید این ینی یه چیز غیر عادی. به زور گفتم نه.گفت پس چی؟! سرم انداختم پایین.دکتر به کل یه ادم دیگه شد فارغ از این که کسی که روبروشه یه دختر ساده اس که حتی نمیدونسته دختر بودن ینی چی. رفتارش خیلی بد بود.از مطب که اومدیم بیرون هزار بار فکر کردم به اتفاقات تو مطب شاید باورتون نشه حتی نفهمیدم چجوری از صندلی معاینه اومده بودم و پایین و لباسامو پوشیده بودم حتی الانم یادم نمیاد.
بعد اون روز روزگارم سیاه شد. همش فکر فکر فکر.گریه گریه گریه.تا ۲۰ سالگی هر شب گریه میکردم هر لحظه از تنهایی و بی ابرویی میترسیدم.الان ۲۲ سالمه همچنان همون طوری ام هر شب گریه هرشب غصه هر شب ترس.
درسم نابود شد ۴سال پشت کنکور موندم امسالم یه رشته معمولی تو دانشگاه سراسری انتخاب کردم البته به اجبار پدر و مادرم. کسایی که این ۴ سال رو چماق کردن و کوبیدن تو سرم که چقدر بی عرضه ام فارغ از اینکه بدونن سر دخترشون تو این مدت چی اومد. میخوام بگم آدما هر کسی که میخوان باشن بی رحم ان . این همه سال با گریه خوابیدم یه شب حتی یه شب متوجه من نشدن میدونین چرا ؟ چون از نظر اونا همین که بچه شکمش پر باشه کافیه.
دلم از این میسوزه که بدون اینکه حتی یه دوست پسر داشته باشم یا دست حتی یه نامحرم بهم خورده باشه چون بکارت ندارم اسمم میشه هرزه . شدم یه بد کاره .من از رو بچگی و نادونی یه کاری کردم که الانم عواقبش دست از سرم بر نمیداره. از ۱۶ سالگی زندگی ایم شده جهنم.بار ها خواستم خودکشی کنم ولی نشد نتونستم چوندخترایی که خودکشی میکنن تو پزشکی قانونی پرده شون چک میشه.حتی به جنازه یه دختر تو این مملکت رحم نمیکنن.
خیلی خسته ام خیلی بی پناه انقدر تنها که تو مجازی برا شما مینویسم.
ببخشید اگه طولانی شد.
من موندم یه جسم که دیگه تحمل نداره یه مغزی که دیگه رد داده.
کلی خواستگار دارم مثلا از پاییز تا الان ۵ تا بودن سال های قبل ام بودن، هر خواستگار برای من ینی هزار بار مردن و زنده شدن .
به خدا قسم خسته ام. نمیدونم چیکار کنم؟؟

مهران در تاریخ 7 تیر 1399 گفته : پاسخ دهید

من میخوام یه چیزی بگم که نمیدونم چه فکری در موردم میکنید شاید بگید بیغیرت یا هر چیز دیگه که اصلاواسم مهم نیست چون ذات خودمو میدونم که از خیلی از شما ها بهترم تو بچگی من شاهد رابطه جنسی دختر و پسری بودم که منم با دخترای فامیل همون کارو میکردم بدون اینکه فکر کنم خوبه یا بد بزرگتر که شدم فهمیدم کار بدی میکردم ولی خب لذت بخش بود واسم همینکه بدنم به بدن جنس مخالف میخورد حال خوبی داشتم ولی گذاشتم کنار چون از جنس مخالف خجالت میکشیدم البته باهاشون دوست میشدم ولی رابطه جنسی اصلا تا اینکه 21سالگی از سربازی برگشتم و تحصیلاتمو ادامه دادم با زنی شوهر دار دوست شدم و باهاش رابطه برقرار کردم و وابسته اش شدم 6 سال طول کشید رابطه مون و من تنها با همون بودم ازش جدا شدم چون میخواستم ازدواج کنم و با یه دختر دوست شدم بعد یه سال فهمیدم قبل من سکس مقعدی کرده از اونجایی که دوسش داشتم ونمیخواستم از دستش بدم پردشو زدم تادوستیمون ابدی بشه ولی روحیه اش به هم ریخت با اینکه میدونست میخوام پردشو بزنم حالا میخوام باهاش ازدواج کنم با اینکه از گذشته اش میدونم شما بگید بیغیرت ولی من اسمشو میذارم انسانیت و شانه خالی نکردن

ماهی در تاریخ 12 مرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

عزیزم چرا ناامید میشی هیج بنده ای حق نداره گناهشو ب بنده ی دیگش اعتراف کنه درضمن خدا ستارالعیوبه

ناشناس در تاریخ 6 مرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

سلام بهار دقیقا من همه شرایطم مث تویه ولی نمیدونم چیکار کنم چن بارم دس به خودکوشی زدم اما ….هرکار کردی واسه منم بگو

فیروزه در تاریخ 21 شهریور 1399 گفته : پاسخ دهید

سلام عزیزم دردت دردمنم هست من از ۵ سالگی دخترخالم بهم یاد داد خود ارضایی کنم سالها اینجوری بود من حتی تا ۱۷ سالگی نمیدونستم اسمش خودارضایی هست و حرامه بعدش به سختی و با کلی عذاب وجدان ترک کردم الان هم ترس دارم چون مطمئنم چرده ندارم و مثل تو موندم چیکار کنم چون بعد ۱۰ سال کاملا پرده پاره شده از بین میره این یعنی من حتی چیزیم ندارم که بدوزمش برو پیش یه روانشناس جنسی اون شاید بتونه کمکت کنه درسته که دوختنش حرامه ولی برای حفظ آبروت لازمه
من خودمم نمیدونم چیکار کنم کارم شده هر شب گریه و گریه و گریه

سحر در تاریخ 12 مهر 1398 گفته : پاسخ دهید

اگه برای کسی اتفاق افتاده باشه به زور اون واسه ازدواج چیکار کنه

ناشناس در تاریخ 20 خرداد 1398 گفته : پاسخ دهید

سلام خوب آبسه نباشه

a در تاریخ 4 خرداد 1398 گفته : پاسخ دهید

به خانوم f:
اینجور مسایل انق تابو هستن،که همیشه تو دل دخترا میمونن.حتی روت نمیشه به خونوادتم بگی!چه برسه به اقدام برای ترمیم!یا گفتن به پسری که قصدش ازدواجه.بنظرم واقعا پسرا باید به شخصیت،و کل پکیج رفتاری دخترا توجه داشته باشن و با اگاهی از چیزاییی که واقعا مهمتر از پرده اییه که مثلا من خودم تو ۱۶سالگی فهمیدم همچین عضوی!!هم به این نام هست!!اقدام به ازدچاج کنن.
مشکل اصلی دخترا،مطرح نشدن این موضوع تو بیشتر خانوادهاس.خونواده ها فک میکنن هرچی کمتر راجب این مساله حرف زده بشه بهتره و مصلحتو اینطور میبینن.درصورتی که نگفتن واسه صدسال پیشه.نه الان که با دیدن این فیلمای لعنتی (که هم دینو از بین بردن،هم خونواده هارو)دخترا بااتفاقی دیدنشون،هنگ میکنن میگن اینا چین که اینا دارن انجام میدن!…و اون مشکل همیشگی که فقط و فقط دامنگیر دخترا میشه.درصورتی که ندونسته دارن خاک عالمو میریزن رو سرشون نه واسه ی اتفاق بی ارزشی که براشون افتاده،واسه عذاب وجدانی که این دوگانگی جامعه و خونواده براشون ایجاد کرده.بدتر از اون ترس همیشگیشون از اینده شونه.و اون عذاب وجدان،ترس،تنهایی،نفرت از فکر مردم یاهمسر ایندشون،دور کردن خودشون از پسرایی که دوسشون دارن ،حتی تصمیم برای همیشه مجرد موندن بخاطر ابرو.
میدونم خیلی طولانی بود.خانوم f شرایطتون باهام مو نمیزنه.من با ختم قران و خوندن نماز،اعتماد و توکل به خدا،فعلا ارومم.بیخیال ازدواج و اینام.تحمل ریسکشم ندارم.دورمیکنم خودمو ازین مساله.ولی تو ببین طرف مقابلت چطور فکر میکنه.خدا گفته اعتراف به گناه نکن.ایشالا نسبت کسی میشی که دست اونم به هیچ دختری نخورده باشه.واقعا اگه خدایی باشه که مطمنم هست هواتوداره و ی ادم با منطق تو سرنوشتت میذاره.

f... در تاریخ 15 اردیبهشت 1398 گفته : پاسخ دهید

من تاحالا دست یه پسر رو هم لمس نکردم ولی وقتی 11/12 سالم که بود فیلم ها ی پورن رو تو گوشی یکی از اطرافیانم دیدم و خودم چیزی رو وارد واژنم کردم .ولی تاز ه دو سه سال بعد فهمیدم بکارت چیه اصلا!!! حالا من چیکار کنم؟؟؟؟ به نظرتون باید بگم؟؟

سارا در تاریخ 7 اردیبهشت 1398 گفته : پاسخ دهید

از نظر من بین دختر. و پسر (زن و مرد ) خیلی اختلاف وجود دارد
یکیش همین باکرگی چرا دختر باید بکارت داشته باشد ولی پسر نه
از کجا معلوم پسر با کسی رابطه نداشته

a در تاریخ 2 اردیبهشت 1398 گفته : پاسخ دهید

شهریار،ازکجا میخوای بفهمی دختری که به عقدت دراومده و به عبارتی شریک زندگیت شده(که البته حتما با ی علاقه ی زیادی تصمیم به ازدواج باهاش گرفتی)توسط خودش اونو ازدست داده؟
حتما که نظرت راجب سرکش بودن و اینا(از خود ارضایی)میتونه درست باشه،ولی اینکه میگی فقط همین دلیل مورد ،دلیل کافی ای برای رد چنین کسی (که الان اسمش اومده تو شناسنامه ت و بعداین ،طلاق اونو هزاران بار بیشتر از تو میشکونه و موقعیت اجتماعیش روداغون میکنه)نیست.
امیدوارم همه جوره پای کسی رو که دوستش دارین وایستین.

از ناشناس بسیار متشکرم .کاش همه افراد جامعه به چنین مسایلی ،مثل شما از زوایای مختلف نگاه کنن.

ناشناس در تاریخ 28 فروردین 1398 گفته : پاسخ دهید

اگه دخترا باکره نبودن اصلا پسرا دخترار و نگیرن. مگه آسمون به زمین رسیده. کین این پسرا.

آرش در تاریخ 26 فروردین 1398 گفته : پاسخ دهید

من پسری هستم بیستو سه ساله… تا حالا با هیچ دختری رابطه نداشتم… شاید فقط در حد تلفنی… و مسیج… (شاید فک کنبن تا حالا هیچ دختری نگامم نکرده و… )الان یه دختری هست که واقعا میخوامش.. ولی باکره بودن واقعا واسم مهمه(زیاد نمیشانسمش) کاش یه چیزی میبود که باکرگی پسرا رم ثابت میکرد.. چون فک نمیکنم کسی حرفمو باور کنه..
حالا میخوام که راهنماییم کنید.. که چجوری بفهمم دختری که میخوامش باکره هست؟

nazanin در تاریخ 8 فروردین 1398 گفته : پاسخ دهید

اقا برای مثال حکم منی که به دلایلی غیر از رابطه جنسی پرده ندارم؟ چجوری ازدواج کنم؟

سارا عبادی در تاریخ 8 بهمن 1397 گفته : پاسخ دهید

امریکا داره روز به روز پیشرفت میکنه اونوقت جوونهای ما دارن به این فک میکنن باکرگی اری یا خیر این است فرق جهان اول و سوم

محمدی در تاریخ 21 دی 1397 گفته : پاسخ دهید

والا میشه بخشیدش میشه نادیدش گرفت میشه فراموشش کرد ولی اگه طرف ی فاحشه ی خیابونی باشه و بعد از ازدواج ارتباطش ادامه پیدا کنه باید اونوقت آقایون برن مستقیم قبرستون . پسرای پاک که رابطه نداشتن ی مادر واسه بچه هاشون میخوان نه ی … واسه هم بستر شدن.

شهریار در تاریخ 23 مرداد 1397 گفته : پاسخ دهید

به نظرم در عصر حاضر باید نگاه دیگه ای به باکرگی دختران داشت. دختری که باکرگی اش رو به دست خودش و به شکل کاملا مخفیانه از دست داده یعنی دارای یک خوی یاغی گری و مخالفت با عرف جامعه و بعضا ارزش های خانواده خودش هست حالا این کار میخواد روی اشتباه کودکی باشه کنجکاوی باشه بی اطلاعی باشه هرچی باشه بلاخره یک سرکشیه. سرکشی وقتی در یکنفر وجود داشته باشه در اینده هم نمود پیدا خواهد کرد. نه لزوما به شکل جنسی که به شکل های متفاوت میتونه در طولانی مدت زندگی مشترک دو نفر رو زهر کنه. همین مساله در مورد مرد هم صادق هست. باکره نبودن یکی از نشانه های سرکشیه. نشانه های دیگه ای هم هست. با انسان سرکش ازدواج به جایی نمیرسه.

ناشناس در تاریخ 7 تیر 1399 گفته : پاسخ دهید

تو یه امل خر مقدسی

م در تاریخ 18 شهریور 1399 گفته : پاسخ دهید

موافقم

ناشناس در تاریخ 15 مرداد 1397 گفته : پاسخ دهید

دلیل اینکه جامعه ما دختران را باکره می خواهد به دلیل این است که می خواهد به خودش بقبولاند یا به عبارتی فریب دهد دختر پاک و بی گناه می ماند. حالا سوال اینجاست اگر اینگونه قضاوت کردن درست باشد پس پاکی زنان شوهر دار یا حتی بدون شوهر را چه چیزی تضمین می کند؟
نکته دیگر این است که آیا پاکی فقط برای جنس مونث است و قرار نیست مردان پاکی و قداست را حفظ کنند؟ پس ملاک قرار دادن باکرگی به نشانه پاکی قداست غلط است.
به علاوه آیا رابطه جنسی و یا رابطه با نامحرم فقط دخول از راه واژن است؟ کارهای مختلفی وجود دارد که کمترینش صحبت و خلوت کردن است. ما هنوز باکرگی را ملاک دست نخورده بودن می دانیم.
ببینید هر کسی چه بخواهد و چه نخواهد هم نوع خودش را جذب می کند. اگر پسری از دختری خوشش امد و او را برای ازدواج پسندید به خاطر این است که طرز فکر و اخلاق و اعتقاداتشان مشابه همدیگر است پس اگر این دختر به هر نحوی قبلا با پسری بوده به احتمال خیلی زیاد پسر هم همینگونه بوده یا اگر شرایط زندگی ان خانم را داشت و در همان محیط بود همانگونه اقدام می کرد.
به جد اعتقاد دارم انسانها را از روی رفتارشان امتخاب کنید و دلتان را به مسائل ظاهری خوش نکنید.
موضوع قابل بحث دیگر این است که اسلام با صیغه مشکلی ندارد کمی عقلمان را به کار اندازیم وقتی در جامعه مان حلال خدا را حرام کردیم و رابطه جنسی را فقط منوط به ازدواج دائم کردیم و با اوضاع کنونی که سن ازدواج به 25؛ 30؛ 35 سال رسیده؛ کمی فکر کنید ما انسان هستیم نهایت 70 سال می خواهیم عمر کنیم اصلا عاقلانه هم نیست شخص به طور میانگین تا 30 سالگی هیچ رابطه جنسی نداشته باشد.
درضمن وقتی مردان می توانند قبل ازدواج چه به صورت نامشروع و چه صیغه رابطه جنسی داشته باشند باید جامعه بفهمد همین نیاز را زنان هم دارند.
مشکل اینجاست که ما در جامعه مردسالاری هستیم که به جای انکه زنان درک شوند با چهارتا توجیه بیمنطق و پذیرفته نشده زنان را ساکت نگه میدارن و درعوض هرگونه جنایت و خوش گذرانی مردان به رسمیت و محترم شناخته میشود. در جامعه عقب افتاده ای هستیم که قانون جنگل و زور بازو حاکم است و زن هزار تا آقا بالا سر دارد. در جامعه بی فکری هستیم که هنوز زن را به عنوان انسان به رسمیت نمیشناسد و صرفا برده جنسی می خواهند. هنوز بحث صاحب داشتن زن در میان است.
در جامعه ای هستیم که پسر 15 ساله بی سواد و بی کار و بی پول و بی تجزبه اختیاراتی درمورد زندگی اش از نظر ازدواج و غیره دارد که زن تا اخر عمرش ندارد. اصولا در این جامعه برای زن شعوری قائل نیستند مرد خودش ذاتا می فهمد اما زن نمیفهمد و احساس بر او چیره می شود و غیره و باید با جبر قانون هزارتا آقا بالاسر و مواردی دیگر که باکرگی یکی اش هست کنترل شود.

fatemeh در تاریخ 2 تیر 1397 گفته : پاسخ دهید

من خودم خیلی نااگهانه همین اتفاق برام افتاد به با ضربه مستقیم اسیب دید ینی من حق زندگی ندارم واقعا چرا فک میکنی با هزار نفر هم خواب نشدم با یکی که پنج ساله باشم و دوبارم قبل این قضیه اومده خواستکاریم ولی خانواده مخالفت کردن و هنوزم منتظر رضایت پدرم ینی اگه یه روزی بیاد که نشه من حق ازدواج با یکی دیگه رو ندارم من خودم از عمد و قصد نخواستم اونم نمیخواست هیچکی اینحا مثل من نیومده از خودش نگفته من چون واقعا دلم نمیخواست اینجوریشه و تا یه مدتی حالم بد بود هنوزم بهش فک میکنم حالم بد میشه از این که مخالفته ادامه داره و من موندم یه اشتباه بزرگ

محسن در تاریخ 22 اسفند 1396 گفته : پاسخ دهید

باسلام ، من ۳۹ سالمه و مجردم ، تا بحال با بیش از ده دختر برای ازدواج آشنا شدم اما متاسفانه هیچکدوم باکره نبودن و با کلک ، نیرنگ و زبونبازی قصد فریب منو داشتن
و اصولا اینجور دخترا اغلب بطرز عجیبی پرتوقع ، خودخواه و طلبکارن
پسرا واقعا باید مواظب باشن چون دخترا این خصوصیات رو تا پیش از قطعی شدن ازدواج ، بطور کامل و با استادی عجیبی ، پنهان میکنن و بی تعارف باید بگم پسر بدبخت عاشق که اون دخترو بصورت ی فرشته میبینه ، بعد از ازدواج باید جهنم حقیقی رو تجربه کنه

امیر در تاریخ 18 بهمن 1396 گفته : پاسخ دهید

با سلام من برام گذشته مهم نیست آینده مهمه مگه خود من خطا نداشتم یا پسری داریم که دنبال خطا نباشه به هر حال من با یه دختر 19 ساله آشنا شدم و خیلی با هم تفاهم داریم که قبل از مطرح شدن تصمیم ازدواج برام مطرح کرد که با عشق چندین سالش بوده و بکارتش رو از دست داده و اون پسر فوت کرده و کاملا درست گفت و گفت که هنه میگن بعد ازدواج همسرت حسابی ازیتت خواهد کرد و من حتی برای عشق واقعی گذشتش هم احترام قاعلم و با هم درد و دل میکنیم و خاطراتش رو میزارم برام بگه البته برای من اصلا بکارت مهن نیست حتی حاظرم اعلام کنم کار خودم بوده و الان پیگیر نامه دادگاه هستیم برای ازدواج داعم چون خانوادش هم اصلا صلاحش رو نمیخوان فقط دعا کنید زود جواب بگیریم از دادگاه چون به دلیل فشارهای خانواده سکته ناقص کرده و باید فورا از اون وضعیت درش بیارم و به ارامش برسونمش و پیگیری پزشکی

شهاب در تاریخ 30 بهمن 1396 گفته : پاسخ دهید

جوونی و خام کاری که من پنج سال پیش کردم و پشیمونم….

Niloofar fofo در تاریخ 15 خرداد 1397 گفته : پاسخ دهید

واقعا آفرین به شما آقا امیر…
چقد کمن پسرایی مثل شما

هانیه در تاریخ 29 تیر 1397 گفته : پاسخ دهید

اقا امیر واقعا پسرایی عین شما کم پیدا میشه شما فرشته ای

ناشناس در تاریخ 7 تیر 1399 گفته : پاسخ دهید

افرین امیر جان دیدگاهتو دوست دارم و هم عقیده هستم باهات

س در تاریخ 21 شهریور 1399 گفته : پاسخ دهید

آفرین به غیرت وشرفت پسر.واقعا پسرایی مثل شما کم پیدا میشه.

ناشناس در تاریخ 21 شهریور 1399 گفته : پاسخ دهید

هیچی نمیخوام بگم فقط من تو عذاب وجدان تنها گذاشت رفت .جوابمو نداد.گولم زد .بخدا سپردمش .سپردم به خوده امام حسین!

میترا در تاریخ 28 دی 1396 گفته : پاسخ دهید

تو رو خدا قضاوت نکنید، اینو در نظر داشته باشید که یکی مثل حضرت یوسف که اگه عنایت خداوند نبود با زلیخا زنا میکرد، اون وقت ما بنده های معمولی خدا چه کاره ایم که راجب دختر غیر باکره قصاوت کنیم شاید توبه کرده باشه و مطمئن باشید اگه توبش واقعی باشه شب عروسی آبرو ش نمیره فقط به شرط توبه نصوح، اینقدر مردایی هستن که قبل ازدواج با کسی نبودن اما بعد تجربه به زنهاشون خیانت کردن و دختران غیر باکره ای هستن که توبه کردن و بعد ازدواج هیچ جوره به همسر خیانت نکردن و یا حتی همین دخترها قبل ازدواج به. زنان مردان متاهل خیانت نکردن بس بیابید جای خدا نشینیم و قضاوت بی جا نکنیم در بناه حق

جلال در تاریخ 18 اردیبهشت 1397 گفته : پاسخ دهید

میترا واقعا درست میگه . من موافقش هستم. چه فرقی بین پسر و دختره آخه .من خودم پسرم ولی وقتی روشی برای تشخیص بکارت پسر وجود نداره پس بکارت دختر هم نباید ملاک باشه

انسانم آرزوست... در تاریخ 7 مرداد 1396 گفته : پاسخ دهید

تو جامعه ای که مردها به راحتی ارتباط جنسی نامشروع دارن و زن هارو قضاوت میکنن چه باید گفت؟
اگر مرد هم در آفرینشش جیزی شبیه پرده بکارت داشت امروز حرفای مردا شنیدنی تر و خواندنی تر بود وقتی که تمام تلاششون رو میکنن تا از بقای عاطفیشون دفاع کنن.
دنیا سرای گذره چه با همسر چه بی همسر
اما همین وجود پرده بکارت در زن وسیله ایه برای امتحان شدن خیلی ها که به راحتی مثل آب خوردن قضاوت میکنن.
به قول شاعر: که حال غرقِ در دریا نداند خفته بر ساحل
هم نوعای گرامی ما همه انسانیم همه دچار اشتباه و گناه شدیم و میشیم همه خطا کردیم و میکنیم ولی حواسمون باشه که امام صادق(ع) فرمودند: اگر کسی به شخص دیگری تهمت بزند یا قضاوت کند نمیرد تا به همان بلا گرفتار شود.
درسته که آقایون پرده بکارت ندارن که گرفتارش بشن اما آبرو رو همه دارن. با آبروی مردم بازی نکنیم. ما در مقام قضاوت نیستیم پس قضاوت نکنیم.دختری یا پسری ممکنه سالها به هر دلیل گرفتار گناه بوده باشه و روزی توبه کنه.این توبه اون رو پاک میکنه چون توبه ثمره عذاب وجدانی شبیه جهنمه.
پس ما چه کاره ایم که بگیم کی خوبه کی بد؟ عزیزان انسان ها تحت تربیت والدین متفاوتی هستن. هیچ وقت آدمها رو باهم مقایسه نکنیم. از شر شیطان به خدا پناه ببریم و کمک کنیم دنیا محل آسایش همه هم نوعانمون باشه. “یا علی”

مرد صالح در تاریخ 7 خرداد 1396 گفته : پاسخ دهید

چطور دختر با همونهایی که قبلا باهاشون لذت برده و به قول خودش اغفال شده ازدواج نمیکنه اما میخواد به یک پسر بدبخت خودش رو قالب کنه و دروغ بگه که باکره هست
و اما اونهایى که میگند و کامنت گذاشتند پسر ها بیماریهاى جنسى رو به همسرانشان منتقل میکنند باید بگم که امروزه آزمایش قبل از ازدواج صورت میگیره از قبیل ایدز ، اعتیاد و غیره اما اون دخترانى که قبل از ازدواج باکرگى خودشون رو از دست دادن باید به فکر امروز خود میبودند تا مجبور به فریبکارى و جعل حقیقت به همسرشون نباشند چرا که بلافاصله مرد اون زن رو طلاق خواهد داد

فرشاد در تاریخ 13 اردیبهشت 1396 گفته : پاسخ دهید

بی دلیل پروردگار پرده بکارت رو نذاشته….حتما دلیلی داشته…..خودتونو بیخود گول نزنید و خیال باطل نکنید

sara در تاریخ 6 تیر 1394 گفته : پاسخ دهید

من نمیدونم چجوری میتونید قضاوت کنید کنید که دختری که باکره نیست لیاقتش برای ازدواج بدترین هاست؟اره ی نفر هس ک از روی اگاهی میره و پردشو از دست میده و عشقو حالشو میکنه و از کاریم ک کرده پشیمون نیس اره شاید این فرد لیاقتش افرادی مثه خودشه ولی ادمایی هم هستن ک بطور ناگهانی وارد این رابطه ها میشن یا گول میخورن ین
ی واقعا دیگه این جور افراد لیاقتشون بدترین هاست؟خوده خدا میدونه چ کسی از ته دلش توبه کرده و پاکیه دوبارشو به دست اورده یکمم خودتونو جای اون افراد بزارید

علd در تاریخ 17 خرداد 1395 گفته : پاسخ دهید

درسته ولی پسر ک گناهی کرده

shadi در تاریخ 3 مرداد 1393 گفته : پاسخ دهید

manam ba agha mehdi movafegam………albate begama benazare man avalan injur pesara hich donbale ezdevaj nemiran age ham tan be ejdevaj bedan baz haman asho haman kase mishe dovman age kasi ye ghalati kone mam bas konim?????sovoman un khanum doxtar ke gabl ezdevaj ….bas bedune eshgh age eshge ya mard age marde be jaye inke ba namuset bazi kone halge bedaset mikard xanum chaharoman age injur kara kam beshe yani dokhtara gabul nakonan fasad be nesf kahesh pida mikone miran donbale zendegi albate goftama be nesf bazia kesafat tar az in harfan ke miran donbale …………………panjoman vaghti mixain ejdevaj konid bas xanevadatun xub tahgig konan va ya hezar ravesh dige bra ashnaiy…….dige xod danid

مهدی در تاریخ 30 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

بنظر من پسری که قبل ازدواج حتی با یه دختر رابطه داشته نباید انتظار داشته باشه همسرش باکره باشه و همچنین دختری که با پسر رابطه داشته باید قبول کنه که شوهرشم مث خودشه.زندگی مث یه چرخست شاید دور بزنه ولی دوباره برمیگرده به خودت.

مریم در تاریخ 31 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

آفرین به آقا مهدی. کبوتر با کبوتر باز با باز

احمد در تاریخ 12 دی 1397 گفته : پاسخ دهید

ایول داداش دمت گرم این حرفت مورد مقبوله

ناشناس در تاریخ 25 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

در مورد مهریه هرچند اینجا جای بحثش نیست ولی باید بگم چون اسلام آقایون رو حمایتهای مالی فراوانی کرده چه از لحاظ ارث و چه از لحاظ دیگر و توان بدنی که خستگی ناپذیر بودن و آزادیهای بیشتر که دارند و دیگر اینکه به خاطر مسئولیتی که از باب فرزند آوری که خداوند این وظیفه خطیر رو به زن محول کرده که حداقل وقتگیر بودن آن برای زن 3 سال (حاملگی و شیردهی) می باشد و موارد دیگر و عوارض دیگری که باعث مشکلاتی برای خانومها می شود مهریه و نفقه باید حتما باشد که زن از لحاظ تامین زندگی انسانی خود مشکلی نداشته باشد و در مورد توان مالی مرد نیز ممکن است در حال حاضر مرد توان مالی آنچنانی نداشته باشد ولی به دلایل فوق در آینده امکان توانایی خواهند داشت پس کاملا معقول و منطقی است مهریه دینی بر عهده شوهر است و دیگر اینکه خیلیها اموالشون از دیه شون بیشتره و امکان پرداخت دارند و کلا هیچ منطقی مهریه از دیه بیشتره رو قبول نمیکنه و این حرف هم که دختر مدیونه از لحاظ باکرگی کاملا اشتباه است و همه حق ازدواج دارند در جامعه ای خیلی راحت آقایون اجازه می دهند برای ازدواج شرط و شروط های عجیب بگذارند و جهیزیه که وظیفه زن نیست تجاوز خیلی راحت شده و امنیت کافی نیست و دختری که از لحاظ قدرت بدنی از پسر پاینتر است و حق طلاق برای آقایون و ازدواج برای برخی خانومها در حد 10درصد و الی 0 درصد باشد اصلا مدیون نیستند و شرط مسخره ای ست چرا که در قرآن هم نیامده

saba در تاریخ 25 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

من نمیدونم کجای قرآن اومده باکرگی شرط ازدواجه گفته فقط دختر و پسر مجرد رو به ازدواج هم درآورید که هیچ دختر و پسر مجردی تو جامعه ی اسلامی نمونه که دخترا مدیون باشن.والا!!!!!!!!!!

مبینا در تاریخ 28 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

شما روابط نامشروع را هم برای دختر و هم برای پسر می پسندید؟ بارکلا به شما

پارسا در تاریخ 24 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

باید با هرمسیله منصفانه برخورد کرد در ایران که حتی مهریه بعضی وقتها از دیه یک انسان هم بالاتر میرود ناخدا گاه اثرات منفی روی مسئله می گذارد مهریه گفتن .نه پول زور نیرنگ. صداقت شر ط اول زندگی است اگه دختری باکره نباشه خودش باکره جلوه بده تمام عمر مدیون است همین طور پسری که مهریه نجومی انجام می دهد در صورت عدم رضایت همسر مدیون اگه مهریه را ندهد بد بختانه ازدواج در ایران از حالت نرمال خود خارج شده بعدا به حال ما کاش مهریه در ایران در زمان تعیین ملاک توانی طرف در پرداخت در همان زمان بررسی می شد تا زندگی براساس انصاف ودرستی به دور از ریا کاری ونیرنگ بنا می گردید

حسین در تاریخ 20 مهر 1397 گفته : پاسخ دهید

صحبتهای زیادی رو خوندم ولی منطقی ترین حرف رو این دوستمون بیان کرد مهریه
چطور اون رو باید پرداخت ؟. و مقابل یک کالای دست صدم گرفت
اگه میگم کالا چون ازدواج شده معامله
اگه قرار هست اینطوری باشه من صفر کیلومتر میخوام

shadi در تاریخ 23 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

khob shoma ras migin vali un dokhtari ke das be hamchin kari zade bas tavanesham pas bede farghi nadare ham tu in donia ham tu un donia tu ghoran umade negah khod ra az na maharam dur konid hala che berese be tan!rasesh be nazaram hagh marde bedune chon har kasi nemitune bahash besaze ………….man xodam pesar budam nemitunesam!vali tajavoz fargh dare dase xode adam nis vali doxtar budan masuliataiy dare mam tu in dore zamune zendegi mikonim ke pore fasade bas moragheb bashim hamin

mahya در تاریخ 24 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

تاوان نداره حقشه عین بقیه بره ازدواج کنه تا فحشا و فساد و زن خیابانی تو جامعه زیاد نشه چطور آقایون حق دارن با بیماریهایی که گرفتن بیان با یک دختر باکره ازدواج کنن و منتقل کنن بهش ولی خانوما حق ندارن یک ازدواج معمولی انجام بدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

ensiye در تاریخ 23 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

به نظر من این کم بودن عقلو فکرو طرفو میرسونه که بابته یه پرده عقدو بهم بزنه و از رسیدن دو نفر جلو گیری کنه
اگه اسلام همچین چیزی گفته خواسته از فحشا جلوگیری کنه به نظرم و ما پیاز داغشو زیاد میکنیم که اینجوری میگیم

مبینا در تاریخ 23 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

بارکلا به تو خانم محترم. اون دختر با کسان دیگر که معلوم نیست چند نفرند حال کنه و بعدش نصیب یه پسر بدبخت بشه. بنابراین همونایی که باهاش هم بستر شدند باید باهاش ازدواج کنند

maryam در تاریخ 24 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

با این طرز فکرها فحشا بیشتر میشه هیچوقت کم نمیشه و ضمنا اسلام هم این مورد رو نگفته و اگه اینگونه خرافات واین تحقیرها و طرز فکرها در مورد زن نباشه و در مقابل اگه دخترا امکان ازدواج و رسیدن به خواسته هاشون راحت باشه و حقوقشون پایمال نشه هیچ زمان فساد و مشکلاتی در جامعه به وجود نمیاد با این طرز فکرها فقط روان جامعه رو خراب میکنن ولی هیچ زمان فحشا مهار نمیشه اونی که بخواد به خواسته های نامشروع جنسیش برسه با این بندها و سدهای مقابلش هم میرسه

mohanna در تاریخ 24 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

پس اون پسری که حتی از همخوابگی با یک بزغاله و یا فاحشه پرهیز نکرده چرا باید قسمت یه دختر بیچاره باکره بشه و هر گونه بیماری که داره به به یک دختر پاکدامن منتقل کنه دختره چه گناهی کرده واقعا پررویی محضه

پروانه در تاریخ 24 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

نه بابا پس اون پسری که با هر فاحشه ای همخواب شده با تموم مریضیهاش بیاد قسمت یک دختر بدبخت باکره بشه و مریضیهاشو عقده های روانیشو منتقل کنه انصافه؟ اصلا درسته؟!!!!!!!!

مبینا در تاریخ 26 تیر 1393 گفته :

انصافا درسته که دختری هم که دست هزار نفر به جونش رسیده و با دیگران بوده و حالا اونا ولش کزردند بعد از اینکه کلی لذت بردند ، نصیب دیگران بشه؟

rana در تاریخ 22 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

اگر شرط برای زن نیز این باشد که شوهرش با هیچ کس همخواب نشده باشد نظر چیست آیا عقد صحیح است یا خیرمن خیلی از مرد فاحشه و هرزه و خیانتکار بدم میاد چیکار کنم حالم ازشون به هم میخوره و ضمن اینکه باید بگم دختر چه باکره باشد چه باکره نباشد اگه شوهر همخواب شد و عقد و به هم زد باید کل مهریه رو به زن پرداخت کنه مگه زن ببخشه و از لحاظ شرعی اصلا باکرگی شرط نیست فقط در کشور ما این رو شرط و شروط گذاشتن و ضمنا دخترا هم اینقد ساده نباشند پسرا به خاطر مهریه هزار بهونه و شرط می گذارند که اصلا حق همچین کاری رو ندارن شرط همیشه از جانب زنه و یکی هم اینکه با این همه شرط و شروط بازهم اگه زن مهریه شو بخشید میتونن مهریه ندن هر چند که مردا با این طلاق توافقی دارن جدیدا اسلام رو خیلی راحت دور میزنن دودش به چشم خود مردا میره روز به روز به خاطر این شرطهای مسخره فحشا تو کشور زیاد میشه و اینکه حقوق زنان خیلی راحت زیر پا گذاشته میشه در حالیکه در کشورهای غربی حتی معاینه و تشخیص باکرگی رو هم انجام نمیدن چون اینو فهمیدن که احتمال باکرگی یا باکره نبودن تشخیصش با معاینه هم صد در صد نیست و جالبه در کشور ایران غولی به نام پزشکی قانونی گذاشتن که اصلا حق همچین کاری رو نداره و این حق همه ی انسانهاست که اختیار بدن خودشون رو داشته باشند و هیچ کس نمیتونه این حقو از انسان بگیره و اینکه ازدواج و زندگی نیز حق همه ی انسانهاست نه مخصوص یک گروه خاص هر کسی که این قوانین رو مد کرده پیش مردم و خدا مدیونه و یه جور حق الناس و توهین به جنس مقدس زن هست که مادر پیامبران و انسانها و اینکه بهشت زیرپای تمام مادران هست نه یک گروه خاص لطفا اگه کسی هم شب زفاف باکره بودن یا نبودن رو تشخیص داده خودشو نشون بده فقط قسم به خدا و قرآن بخوره و دروغ نگه

هادی در تاریخ 22 دی 1396 گفته : پاسخ دهید

به نظر من اگر پسری واقعا براش مهمه، خانم در مورد گذشته اش نباید دروغ بگه. اتفاقیه که افتاده، خیلی از آفایون هم باکره نیستن، براشون هم مهم نیس طرف باکره باشه. اما اگه پسره باکره بود، دختره هم حق نداره دروغ بگه و با این بهانه که آبروم میره پنهان کاری کنه. میتونه وقتی دید طرف بکارت براش مهمه، به یه بهانه دیگه ردش کنه که آبروش هم حفظ بشه

نرگس در تاریخ 22 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

به نظر من باید با کسی که یه همچین شرط و شروطهایی میزاره هیچوقت و تحت هیچ شرایطی نباید ازدواج کرد چیزی که زیاده پسره

ملیسا در تاریخ 22 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

پس تکلیف دختری که بکارت خودرا از دست داده چیست یعنی هرگز نمیتواند به عقد کسی دربیاید و ازدواج کند.این خطایی بوده ه انجام شده راه حلی باید داشته باشد راهنمایی کنید مرسی

مبینا در تاریخ 23 تیر 1393 گفته : پاسخ دهید

به نظر من باید خاکی بر سرش کنه . خطا چی چیه.

css.php