کد خبر : 85443 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

دانلود نرم افزار USB Guardian 3.5 – حذف ویروس های usb

USB Guardian 3.5 آنتی ویروسی قدرتمند و بسیار عالی حذف ویروس های USB برای سیستم عامل ویندوز است. اگر شما هم از آن دسته از افردادی هستید که روزانه فلش های بسیاری را به سیستم خود وصل میکند و نگران این هستید که آیا این فلش ویروسی است یا نه؟ …

دانلود نرم افزار USB Guardian 3.5   حذف ویروس های usb

USB Guardian 3.5 آنتی ویروسی قدرتمند و بسیار عالی حذف ویروس های USB برای سیستم عامل ویندوز است. اگر شما هم از آن دسته از افردادی هستید که روزانه فلش های بسیاری را به سیستم خود وصل میکند و نگران این هستید که آیا این فلش ویروسی است یا نه؟ باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که نرم افزار USB Guardian این مشکل را حل کرده و شما به راحتی میتوانید هر چند تا فلش که دلتان میخواهد را بدون نگرانی ویروسی شدن, به سیستم وصل کنید و از کارتان لذت ببرید.

نرم افزار USB Guardian می تواند از ورود ویروس ها و کرم هایی که از طریق USB ها, نظیر Conficker به کامپیوتر جلوگیری کند. کار با این نرم افزار بسیار آسان است. این نرم افزار همواره در پس زمینه ویندوز در حال اجرا است و اگر ویروسی بخواهد از طریق فلش مموری وارد شود را شناسایی کرده و پاک میکند. حالا به وسیله ی نرم افزار می توانید فایل های خود را به راحتی از کامپیوتر به USB به اشتراک بگذارید. پس اگر دوست دارید فلش مموری خودتان را از هر ویروسی به خوبی پاکسازی کنید هم اکنون می توانید نرم افزار USB Guardian را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت میهن فال دریافت نمایید.

[divider]

دانلود نرم افزار USB Guardian 3.5   حذف ویروس های usb  دانلود با لینک مستقیم
دانلود نرم افزار USB Guardian 3.5   حذف ویروس های usb حجم: 1 مگابایت
دانلود نرم افزار USB Guardian 3.5   حذف ویروس های usb رمز: www.mihanfal.com

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : دانلود ، نرم افزار بازدید 510 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php