کد خبر : 269343 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۴:۰۲

دانلود فیلم Tenet 2020 انگاشته با دوبله فارسی

دانلود فیلم Tenet 2020 انگاشته با زیرنویس فارسی دانلود فیلمTenet 2020 , دانلود فیلم انگاشته, کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده فیلم انگاشته زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد. امتیاز:  7.8/10 IMDb ژانر: اکشن ، علمی …

دانلود فیلم Tenet 2020 انگاشته با زیرنویس فارسی

دانلود فیلمTenet 2020 , دانلود فیلم انگاشته,

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم Tenet 2020 انگاشته با دوبله فارسی

فیلم انگاشته زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

امتیاز:  7.8/10 IMDb

ژانر: اکشن ، علمی تخیلی

مخاطب:  بالای ۱۳ سال

محصول: آمریکا

کارگردان: Christopher Nolan

ستارگان: Elizabeth Debicki، John David Washington، Juhan Ulfsak

مدت زمان : 142 دقیقه

درباره فیلم :

فیلم انگاشته محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم انگاشته بازیگرانی چون Elizabeth Debicki، John David Washington، Juhan Ulfsak، Robert Pattinson، و… به ایفای نقش پرداخته اند. بعد از پرستیژ و بی خوابی این سومین فیلم نولان است که هانس زیمر ساخت موسیقی آن را برعهده ندارد. وظیفه آهنگسازی این فیلم برعهده لودویگ گورانسون است که در سال ۲۰۱۸ برای ساخت موسیقی فیلم پلنگ سیاه برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم شد.

داستان فیلم
فیلم انگاشته (Tenet) در دنیای گرگ و میش جاسوسی بین المللی ، یک عامل ناشناس سیا ، معروف به قهرمان داستان ، توسط یک سازمان مرموز به نام تنت جذب می شود تا در یک وظیفه جهانی که بیش از زمان واقعی انجام می شود شرکت کند. مأموریت: جلوگیری از شروع جنگ جهانی سوم از آندری ساتور ، یک الیگارشی لشکرکش روسی با توانایی های شناختی. قهرمان داستان به زودی بر مهارت “وارونگی زمان” به عنوان راهی برای مقابله با تهدیدهای پیش رو تسلط خواهد یافت.

4.4/5 - (12 امتیاز)
دسته بندی : دانلود ، فیلم بازدید 3,656 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php