کد خبر : 763 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۹ - ۸:۱۸

دانلود دفترچه و آغاز ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۸۹

توضیحاتی جدید را در ادامه بخوانید براساس هماهنگی‌های بعمل آمده بین وزرای محترم علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش و با مساعدت شورایعالی اداری کشور، تعلیق ثبت‌نام از داوطلبان مذکور برطرف گردید و لذا ثبت‌نام از داوطلبان از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۸/۴/۸۹ به صورت اینترنتی آغاز …

توضیحاتی جدید را در ادامه بخوانید

براساس هماهنگی‌های بعمل آمده بین وزرای محترم علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش و با مساعدت شورایعالی اداری کشور، تعلیق ثبت‌نام از داوطلبان مذکور برطرف گردید و لذا ثبت‌نام از داوطلبان از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۸/۴/۸۹ به صورت اینترنتی آغاز و در روز دوشنبه ۴/۵/۱۳۸۹ پایان می‌پذیرد.
داوطلبان آزمون فوق‌الذکر می‌توانند براساس اطلاعیه این سازمان که در نشریه پیک سنجش روزهای دوشنبه ۷/۴/۸۹ و ۱۴/۴/۸۹ منتشر گردیده و هم اکنون نیز برروی سایت سازمان قرار دارد و براساس دستورالعمل مندرج در بند ۵ اطلاعیه مذکور (ثبت‌نام برای شرکت در آزمون) برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

.

دانلود دفترچه و آغاز ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۸۹

ضمناً به اطلاع می‌رساند که به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای عزیزان شرکت‌کننده در این آزمون، علاوه بر ظرفیت‌های اعلام شده توسط وزارت آموزش و پرورش، به دستور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و همکاری صمیمانه مسؤولین در سراسر کشور، حدود ۵۰۰۰۰ ظرفیت دیگر نیز در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی کشور ایجاد شده است.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

مدیر سایت : من الان دارم میرم ثبت نام کنم . اما گویا ثبت نام به صورت اینترنتی هم انجام میگیره ازطریق آدرس :

http://www3.sanjesh.org/kart/arshad89_aml/index.php

دانلود دفترچه :

http://www6.sanjesh.org/download/zip/fani89.zip

من دفترچه رو لحظاتی پیش گرفتم . با اینکه سازمان سنجش هزینه رو ۵۵۰۰ تومان برای ثبت نام اعلام کرده اما اداره ی پست ۶۱۲۵ تومان میگیره .

یعنی ۱۰۰ هزار ضربدر ۶۲۵ تومان میشود بالای ۶۰ میلیون تومان . این پول به جیب چه کسی میرود .. ؟ ما راضی نیستیم

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 264 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php