کد خبر : 2281 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۶:۴۸

دانلود آهنگ تیتراژ مجموعه تلویزیونی نون و ریحون

ماه رمضان در راه است و رقابت شبکه های مثل همیشه برقرار.امشب براتون تیزری یکی از این سریال های صحنه آماده کردیم که انتظار میرود از برنده های این رقابت باشد.”نون و ریحون” با هنرپیشگانی محبوب و معروف آمده از جمله:بهنوش بختیاری،برزو ارمند،شبنم قلی خانی،رضا داوود نژاد،مهران رنجبر،علی قربان زاده،ملیکا …

ماه رمضان در راه است و رقابت شبکه های مثل همیشه برقرار.امشب براتون تیزری یکی از این سریال های صحنه آماده کردیم که انتظار میرود از برنده های این رقابت باشد.”نون و ریحون” با هنرپیشگانی محبوب و معروف آمده از جمله:بهنوش بختیاری،برزو ارمند،شبنم قلی خانی،رضا داوود نژاد،مهران رنجبر،علی قربان زاده،ملیکا شریفی نیا،پرستو صالحی و داریوش کاردان.
از نکته های قابل ذکر دیگر این سریال کارگردان آن یعنی فرزاد مؤتمن است،که به عنوان اولین تجربه ی سریال سازی وی تلفی می شود.

دانلود آهنگ تیتراژ مجموعه تلویزیونی نون و ریحون

در صورتی که قادر به مشاهده ویدئو نیستید نرم افزار km player را نصب نمایید

بازیگران :برزو ارجمند، علی قربانزاده، امیرحسین رستمی، رضا داوودنژاد، مهران رنجبر، شبنم قلی خانی، بهنوش بختیاری، بیتا سحرخیر، ملیکا شریفی‌نیا، گلاره عباسی، پرستو صالحی و داریوش کاردان حضور دارند.
دیگر عواملی که با مجموعه تلویزیونی «نون و ریحون» همکاری دارند،

شرح مختصر :

۵ دوست است که با یکدیگر یک حمام را به سفره خانه سنتی تبدیل می‌کنند ولی اتفاقاتی رخ می‌دهد که تصمیم می‌گیرند دیگر ازدواج نکنند.

محصول گروه فیلم و سریال شبکه تهران

هر شب ساعت ۲۳:۱۰ به روی آنتن می‌رود.

دانلود آهنگ تیتراژ مجموعه تلویزیونی نون و ریحون دانلود کیفیت بالا با حجم ۲۴٫۵۷ مگابایت
دانلود آهنگ تیتراژ مجموعه تلویزیونی نون و ریحون منبع شبکه تهران
دانلود آهنگ تیتراژ مجموعه تلویزیونی نون و ریحون پخش شده درشبکه تهران سیما در روز شنبه ۸۹٫۰۵٫۱۶

4/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : مدیا بازدید 1,312 بار
دیدگاهتان را بنویسید

میکسر سنگ مصنوعی در تاریخ 24 مهر 1397 گفته : پاسخ دهید

سلام.ممنون از لینکی که گذاشتید.خیلی عالی بود

محمد در تاریخ 5 اردیبهشت 1395 گفته : پاسخ دهید

با سلام و خسته نباشین خدمت ادمین محترم سایت. سایتتون خیلی عالیه.. فقط یه سوال برام پیش اومده. اینکه اسم اون بازیگر خانومی که توی قسمت ۱۲ نقش مصاحبه کننده رو داره و میره با آشپزه (مائده طهماسبی) مصاحبه میکنن، چی هست ؟ ممنون میشم جواب رو برام ایمیل کنین. درود.

css.php