کد خبر : 76754 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۸:۱۳

داشتن لب های پُر و زیبا با چند توصیه

خانم ها اغلب به دنبال راهی برای داشتن لب های پُر و زیبا هستند. ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد، ولی ما به شما اطمینان می دهیم که راه هایی متعادل برای داشتن این چنین لب هایی وجود دارد. در حالی که با صرف وقت و انرژی و با …

خانم ها اغلب به دنبال راهی برای داشتن لب های پُر و زیبا هستند. ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد، ولی ما به شما اطمینان می دهیم که راه هایی متعادل برای داشتن این چنین لب هایی وجود دارد.

در حالی که با صرف وقت و انرژی و با قیمتی ارزان، می توانید به لب های مورد علاقه تان دست یابید.

داشتن لب های پُر و زیبا با چند توصیه
1- لایه برداری

لایه برداری نه تنها سلول های مرده ی پوست را از بین می برد و لب ها را نرم تر می کند، بلکه به بهبود جریان و گردش خون نیز کمک می کند. این امر نیز منجر به لب هایی حجیم تر می شود. شما با استفاده از مواد موجود در خانه می توانید یک محصول لایه بردار تهیه کنید.

شکر و آب را با هم ترکیب کنید تا یک ماده ی خمیر مانند ایجاد شود. ترکیب را روی لب هایتان بمالید و سپس با آب بشویید. خواهید دید که لب هایتان حجیم تر و لطیف تر خواهد شد.

2- آرایش

خط لب به تعیین محدوده ی لب کمک فراوانی می کند. اگر هدفتان لب های پِر است، خط لب را به کمی بالاتر از خط طبیعی لب هایتان بزنید و داخل آن را با رنگ دلخواهتان پُر کنید. این گونه، توّهم لب هایی بزرگ را ایجاد می کنید.

داشتن لب های پُر و زیبا با چند توصیه
3- تمرینات لب

لبخند زدن: باور کنید یا نه، یک لبخند ساده کارهای زیادی می تواند بکند و احتمالاً ساده ترین راه برای داشتن لب های پُر است.

یک برنامه ی خنده دار تماشا کنید یا با فکر کردن به چیزهای زیبا در زندگی تان، چند بار در روز لبخند بزنید. این گونه، عضلات لب شما قوی شده، از آویزان شدن آن جلوگیری می شود و لب هایتان پُرتر نشان می دهد.

سوت زدن: سوت زدن نیز به سفت شدن عضلات لب کمک بسیاری می کند. لب های سفت تر به معنی لب های حجیم تر است. در اوقات بی کاری و تنهایی 5 تا 10 ثانیه سوت بزنید و این کار را 10 بار تکرار کنید.

داشتن لب های پُر و زیبا با چند توصیه
4- روغن های ضروری

استفاده از روغن های ضروری راهی طبیعی برای داشتن لب هایی حجیم است. امروزه بیشتر حجم دهنده های لب موجود در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی حاوی این روغن ها هستند. پس چرا پول خود را صرف محصولاتی کنیم که به راحتی می توانیم ترکیبات اصلی آن را با قیمتی ارزان تر در اختیار داشته باشیم؟!

روغن دارچین: دارچین به عروق لب در بهبود جریان خون کمک فراوانی می کند که به لب هایی حجیم تر و قرمز تر منجر می شود. مالیدن یک قطره ی کوچک روغن دارچین روی لب باعث ایجاد احساس خارش و سوزش لب (که به سرعت از بین می رود) و در نتیجه ی آن، لب هایی حجیم می شود.

روغن نعناع: نعناع نیز کاری مشابه دارچین انجام و جریان خون را افزایش می دهد. مانند روغن دارچین، چند قطره از روغن نعناع می تواند لب ها را تازه، خنک و حجیم کند.

3.6/5 - (14 امتیاز)
دسته بندی : آرایشگری ، سبک زندگی بازدید 4,769 بار
دیدگاهتان را بنویسید

سحر در تاریخ 7 مرداد 1396 گفته : پاسخ دهید

تاثیرش کوتاه مدته..ولی تاثیر دارع و واقعا لب حجم میگیره

سوگند در تاریخ 28 اردیبهشت 1396 گفته : پاسخ دهید

با سلام و خسته نباشید
میخواستم بپرسم تاثیر روغن نعنا یا دارچین همیشگی هست یا برای مدت کوتاهی لب ها رو حجیم میکنه ؟

الهه در تاریخ 22 تیر 1399 گفته : پاسخ دهید

اگه به مدت یک یا دوماه بزنی داعمی میشه ماله من داعم شده وخیلی زیباست

css.php