کد خبر : 162778 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

خواننده زن مشهور آمریکایی در گذشت

در این مطلب از سایت میهن فال به دنیای موسیقی وارد شده ایم و از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید با خبر خواننده زن مشهور آمریکایی در گذشت . به گزارش میهن فال لین اندرسون خواننده سبک کانتری و برنده جایزه گرمی، بر اثر سکته قلبی …

در این مطلب از سایت میهن فال به دنیای موسیقی وارد شده ایم و از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید با خبر خواننده زن مشهور آمریکایی در گذشت .

خواننده زن مشهور آمریکایی در گذشت

به گزارش میهن فال لین اندرسون خواننده سبک کانتری و برنده جایزه گرمی، بر اثر سکته قلبی در بیمارستانی در نشویل درگذشت. او در زمان مرگ ۶۷ سال داشت.

اندرسون که در داکوتای شمالی متولد شده و در ساکرامنتوی کالیفرنیا بزرگ شده بود، فرزند پدر و مادری آهنگساز بود و از شش سالگی شروع به خواندن کرد. او در سال ۱۹۶۷ به مدت دو سال در برنامه تلویزیونی لارنس وک حاضر شد. حضور در این برنامه سبب شد که شرکت کلمبیا رکوردز در نشویل پایتخت موسیقی کانتری قراردادی با او امضا کند.
او در سال ۱۹۷۱ برای آلبوم «باغ رز» جایزه گرمی را از آن خود کرد. اندرسون درباره این اثر گفت : «این اثر در بهترین زمان ممکن عرضه شد. در زمانی که آمریکا در حال خروج از ویتنام بود و بسیاری افراد دنبال احیای دوباره خویش بودند. این آهنگ به این نکته اشاره دارد که می‌توان از هیچ، چیزی بنا کرد.»
این خواننده علاوه بر کار خوانندگی بارها در کنار ستارگانی همچون جان وین و لوسیل بال در تلویزیون ظاهر شده بود. اندرسون همچنین در سال ۱۹۹۰ در یک قسمت از سریال پلیسی «استارسکی و هاچ» بازی کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : دنیای موسیقی ، مجله خبری بازدید 344 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php