کد خبر : 41343 تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۹:۱۴

خصوصیات کامل متولدین اسفند

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ اسفند ماه‌: خلاق‌، با قدرت‌ تخیل‌ قوی‌، حساس‌، زود رنج‌، دلسوز و با احساس‌ دل‌ رحم‌، رئوف‌، رحیم‌ و مهربان‌ از خود گذشته‌، فداکار، نوع‌ دوست‌، بی‌تجربه‌، غیر مادی‌ و معنوی‌ شهودی‌، همدل‌ و هم‌ فکر جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ اسفندماه‌: واقع‌ گریز، گریز گرا …

خصوصیات کامل متولدین اسفند

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ اسفند ماه‌:

خلاق‌، با قدرت‌ تخیل‌ قوی‌، حساس‌، زود رنج‌، دلسوز و با احساس‌
دل‌ رحم‌، رئوف‌، رحیم‌ و مهربان‌
از خود گذشته‌، فداکار، نوع‌ دوست‌، بی‌تجربه‌، غیر مادی‌ و معنوی‌
شهودی‌، همدل‌ و هم‌ فکر

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ اسفندماه‌:

واقع‌ گریز، گریز گرا و ایده‌آلیستی‌
مرموز، تو دار، پنهان‌ کار، دو پهلو و مبهم‌
سست‌ اراده‌ و به‌ راحتی‌ تحت‌ سلطه‌ قرار گیرنده‌

متولدین‌ اسفند ماه‌ به‌ نسبت‌ متولدین‌ ماههای‌ دیگر زیاد اهل‌ تظاهر نیستند و عادی‌تراز متولدین‌ ماههای‌ مرداد، آبان‌ و بهمن‌ هستند. آنها صاحب‌ سرشتی‌ ملایم‌، معتدل‌ وخوشایند هستند. آنها دارای‌ ویژگی‌ها و خصوصیات‌ سخاوتمندانه‌ بی‌شماری‌ بوده‌ ونسبت‌ به‌ احساسات‌ و عواطف‌ اطرافیانشان‌ دلسوز، همدرد، حساس‌، مهربان‌، بامحبت‌، صمیمی‌ و خوش‌ قلب‌ هستند و زمانی‌ که‌ عزیزانشان‌ با مشکلی‌ مواجه‌ می‌شوند، حداکثر ملاحظه‌ و همدردی‌ را از خود نشان‌ می‌دهند. آنها به‌ حق‌ مورد پسندهمه‌ قرار می‌گیرند، و دلیل‌ آن‌ این‌ است‌ که‌ آنها طبیعتا سلطه‌پذیر، مطیع‌، فرمانبردار،سر به‌ راه‌، رام‌، با محبت‌، با عاطفه‌، آسان‌ گیر، بردبار و پر تحمل‌ هستند و در مقابل‌شخصیت‌های‌ قوی‌تر از خویش‌ به‌ هیچ‌ وجه‌ حالت‌ تهدیدآمیز یا مبارزه‌ طلب‌ به‌خود نمی‌گیرند. در واقع‌ آنها هر کسی‌ را همانطور که‌ هست‌، می‌پذیرند و با هر شرایطی‌سازگار می‌شوند و صبورانه‌ در برابر مشکلات‌ به‌ انتظار می‌نشینند تا به‌ طور شهودی‌بهترین‌ راه‌ حل‌ را بیابند. می‌توان‌ گفت‌ آنها از مشکلات‌ دیگران‌ بیشتر ناراحت‌می‌شوند تا از مشکلات‌ خودشان‌.

آنها طبیعتا گرایشی‌ به‌ سمت‌ اخروی‌ بودن‌ دارند و واقعیات‌ زندگی‌ این‌ جهان‌ را به‌همان‌ شکل‌ که‌ هستند، می‌پذیرند. آنها بیشتر از نظر احساسی‌ و عاطفی‌ و از روی‌غریزه‌ زندگی‌ می‌کنند تا عاقلانه‌ و منطقی‌. تا حدی‌ بلند پرواز هستند و از نیروی‌ اراده‌ضعیفی‌ برخوردارند و از دلیل‌ و برهان‌ آوردن‌ در استدلالات‌ به‌ شدت‌ عاجزند، تمرکزحواسشان‌ ضعیف‌ است‌، فاقد قدرت‌ تصمیم‌گیری‌ هستند و اگرچه‌ مایلند به‌ عهد وپیمانشان‌ وفادار باشند ولی‌ به‌ راحتی‌ از مسیر رسیدن‌ به‌ اهداف‌ و مقاصدشان‌منحرف‌ می‌شوند. آنها همواره‌ در جستجوی‌ کار خاصی‌ هستند که‌ بتوانند واقعاخودشان‌ را در آن‌ پیدا کنند ولی‌ از آنجایی‌ که‌ شیوه‌ای‌ ناشیانه‌ را در پیش‌ می‌گیرند به‌سرعت‌ نومید و سرخورده‌ شده‌ و روحیه‌شان‌ تضعیف‌ می‌شود. آنها به‌ محض‌ آن‌ که‌احساس‌ می‌کنند اطرافیانشان‌ قدرشان‌ را نمی‌دانند یا به‌ اندازه‌ کافی‌ ارج‌ ننهاده‌اند، به‌سمت‌ شخص‌ یا کار دیگری‌ می‌روند. هم‌ چنین‌ از نظم‌ و ترتیب‌ بیزارند و از زندگی‌یکنواخت‌ و اصول‌ و قواعد رویگردان‌ هستند. اگرچه‌ مایلند که‌ بر علیه‌ آداب‌ و رسوم‌طغیان‌ کنند، ولی‌ انرژی‌ مبارزه‌ در مقابل‌ افراد قوی‌تر از خود را ندارند.

متولدین‌ اسفند ماه‌ مایلند که‌ در عالم‌ رؤیا فرو روند و از همه‌ کناره‌گیری‌ کنند، چون‌ درآنجا می‌توانند از نظر فکری‌ و ذهنی‌ خشنود شوند ولی‌ به‌ طور اجتناب‌ ناپذیری‌ نیز به‌دنبال‌ کسب‌ شهرت‌، آوازه‌ و ثروت‌ هستند. آنها افرادی‌ همه‌ فن‌ حریف‌ و شهودی‌هستند، از سرعت‌ انتقال‌ خوبی‌ برخوردارند، چشمانی‌ تیزبین‌ دارند و شنونده‌های‌خوبی‌ محسوب‌ می‌شوند و پذیرای‌ حال‌ و هوا و نقطه‌ نظرات‌ جدید هستند. تمام‌ این‌عوامل‌ می‌تواند درهم‌ ادغام‌ شده‌ و دست‌ به‌ دست‌ هم‌ دهند تا قدرت‌ ابتکار وخلاقیت‌ قابل‌ ملاحظه‌ و چشمگیری‌ را در زمینه‌ ادبیات‌، هنر و موسیقی‌ ایجاد نمایند.در مجموع‌ از ویژگی‌های‌ متوسط و معتدلی‌ برخوردارند و حتی‌ زمانی‌ که‌ قادر نیستندخلاقانه‌ ابراز وجود نمایند، غریزه‌ای‌ بالاتر از حد متوسط را به‌ همراه‌ علاقه‌مندی‌ به‌زیبایی‌ در هنر و طبیعت‌ با هم‌ ادغام‌ می‌کنند و خواهان‌ برخورداری‌ از تجمل‌ و تفریح‌هستند و در رؤیای‌ سفر به‌ مکان‌های‌ دور افتاده‌، پرت‌، خالی‌ از سکنه‌ و عجیب‌ وغریب‌ به‌ سر می‌برند و از رویدادهای‌ مهیج‌ لذت‌ می‌برند.

آنها هیچ‌ گاه‌ در ارتباطات‌ شخصی‌ خودشان‌ خودپسندانه‌ رفتار نمی‌کنند و دردوستی‌ها بیشتر دهنده‌ هستند تا گیرنده‌. از نظر جسمانی‌ آسیب‌ پذیر و ظریف‌ هستندو در هر رابطه‌ای‌ خواهان‌ تبادل‌ فکر و روح‌ می‌باشند. متأسفانه‌ گاهی‌ به‌ راحتی‌ گول‌می‌خورند و دست‌ به‌ ازدواج‌های‌ نسنجیده‌ و عجولانه‌ می‌زنند. با این‌ حال‌ به‌ شدت‌وفادار و عاشق‌ خانه‌ و کاشانه‌ هستند و به‌ همسرانشان‌ تا آخر عمر وفادار می‌مانند،اگرچه‌ از آنجایی‌ که‌ شدیدا رؤیایی‌ هستند نمی‌توانند خانه‌ای‌ آراسته‌ و منظم‌ داشته‌باشند. چون‌ قدرت‌ مدیریت‌ در آنها ضعیف‌ است‌.

به‌ نفع‌ آنهاست‌ که‌ یا به‌ تنهایی‌ کار کنند و یا نقش‌ مرئوس‌ را به‌ عهده‌ بگیرند. از آنجایی‌که‌ همیشه‌ نگران‌ اداره‌ یک‌ بخش‌ هستند، نمی‌توانند زیر بار تعهدات‌ و مسؤولیت‌های‌سنگین‌ بروند و از این‌ واهمه‌ دارند که‌ مبادا در بحرانها شکست‌ بخورند. آنها می‌توانندمنشی‌ یا دفتر دارهای‌ خوبی‌ از کار در آیند. به‌ خاطر حس‌ دلسوزی‌ و همدردی‌شان‌می‌توانند در کارهای‌ خیریه‌، تدارک‌ غذا برای‌ جشن‌ها، پرستاری‌ که‌ مراقبت‌ ازبیماران‌ را به‌ عهده‌ دارد، یا دام‌ پزشک‌ موفق‌ باشند. هم‌ چنین‌ به‌ عنوان‌ کتابدار یافضانورد می‌توانند روح‌ بی‌قرارشان‌ را آرام‌ کنند و از آنجایی‌ که‌ سفر به‌ مکان‌های‌ دوردست‌، قدیمی‌، خالی‌ از سکنه‌ و عجیب‌ و غریب‌ و نامتعارف‌ را دوست‌ دارند، ممکن‌است‌ ملوان‌ یا جهانگرد شوند. بسیاری‌ از مهندسان‌ معمار و وکلای‌ دعاوی‌ از میان‌متولدین‌ اسفند ماه‌ هستند و هنگامی‌ که‌ توانایی‌ خلاقانه‌ و استعداد تقلیدشان‌ را با هم‌ترکیب‌ می‌کنند و وارد احساسات‌ درونی‌ دیگران‌ می‌شوند، می‌توانند رضایت‌ خاطر وخشنودی‌ خویش‌ را روی‌ صحنه‌ نمایش‌ بیابند. ویژگی‌ها و خصوصیات‌ معنوی‌ وروانی‌ آنها می‌تواند آنان‌ را به‌ سمت‌ کارهای‌ مذهبی‌ یا احضار روح‌ و حالت‌های‌صوفیانه‌ و عارفانه‌ سوق‌ دهند. هم‌ چنین‌ می‌توانند رستوران‌ داران‌ خوبی‌ از کار درآیند و گفته‌ می‌شود که‌ کارآگاهان‌ موفقی‌ هستند چون‌ به‌ راحتی‌ خودشان‌ را به‌ جای‌جنایتکار قرار داده‌ و فکر و ذهن‌ او را می‌خوانند. نیز، در کار با مواد پلاستیکی‌،داروهای‌ بیهوش‌ کننده‌ و بی‌حسی‌، مایعات‌ و گازها خوب‌ عمل‌ می‌کنند. ولی‌ درمجموع‌ به‌ علت‌ تنوع‌ مهارت‌ هایشان‌، سر زندگی‌ بیش‌ از حدشان‌ و ناتوانی‌ شان‌ درتمرکز حواس‌ روی‌ هیچ‌ پروژه‌ای‌، آنها اغلب‌ به‌ طور خود جوش‌ بیش‌ از یک‌ حرفه‌ رادنبال‌ می‌کنند.

عیوب‌ و نقطه‌ ضعف‌ هایشان‌ بیشتر از آن‌ که‌ شرورانه‌ باشند، آزارنده‌ و زجر آورند. آنهامی‌توانند بیش‌ از حد مو شکاف‌، نکته‌ سنج‌، نازک‌ نارنجی‌، آسیب‌پذیر، احساساتی‌ وزود رنج‌ باشند. گاهی‌ در تجارت‌ غیرقابل‌ اعتماد، بی‌فایده‌، بی‌احتیاط، بی‌خیال‌، بی‌دقت‌، غیر عملی‌ و ناتوان‌ هستند. دوستانشان‌ ممکن‌ است‌ از حالت‌ تزلزل‌ و عدم‌اعتماد به‌ نفس‌ آنها به‌ تنگ‌ آمده‌ و دوستی‌ شان‌ را با آنها به‌ هم‌ بزنند، چون‌ گاهی‌ به‌شدت‌ بد عنق‌ و به‌ طرزی‌ افراطی‌ آتشین‌ مزاج‌، تند خو می‌شوند. هم‌ چنین‌ گهگاهی‌متهم‌ به‌ بی‌ثباتی‌، ناپایداری‌، غیبت‌، شایعه‌ پراکنی‌، ساده‌ لوحی‌ و زود باوری‌ و بی‌ملاحظگی‌ می‌شوند. گاهی‌ نیز خود بیمار انگاری‌ نگران‌ کننده‌ آنها زجرآور می‌شودو تحمل‌ کردنشان‌ صبر ایوب‌ می‌خواهد. به‌ لحاظ فکری‌ و عملی‌، گاهی‌ اوقات‌ دور رومی‌شوند و در تصمیم‌گیری‌ راجع‌ به‌ مسایل‌ مهم‌ دو دل‌ و غیر قاطع‌ هستند.

بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ اسفندماه‌:

صورت‌ فلکی‌ حوت‌ بر پاها، کبد و غدد لنفاوی‌ حکومت‌ می‌کند، در نتیجه‌ متولدین‌اسفند ماه‌ در معرض‌ ابتلاء به‌ کم‌ خونی‌، کورک‌، بیماری‌های‌ پوستی‌، انواع‌ زخم‌ها،التهاب‌ پلک‌ چشم‌ها، نقرس‌، ورم‌، عادت‌ ماهانه‌ دردناک‌ و ناراحتی‌های‌ پا و لنگی‌هستند.

علاقمندیها: تنهایی‌ و مکان‌های‌ دور افتاده‌ و خالی‌ از سکنه‌ برای‌ فرو رفتن‌ دررؤیا، کشف‌ و شهود و معما، مسخره‌ بازی‌، در خلسه‌ فرو رفتن‌.

بیزاریها: بدیهیات‌، مورد انتقاد قرار گرفتن‌، احساس‌ سر در گمی‌، افراد پر مدعا وهمه‌ چیز دان‌، فضل‌ فروشی‌.

مشکلات‌ احتمالی‌ که‌ ممکن‌ است‌ سر راهشان‌ قد علم‌ کنند و شیوه‌صحیح‌ برخورد با آنها: هر کسی‌ ویژگی‌ها و خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی‌ دارد و زمانی‌ که‌ این‌ خصلت‌هاسرکوب‌ و یا فرو خورده‌ شوند، یا برآورده‌ نشوند، باعث‌ بروز مشکلاتی‌ می‌گردند.توصیه‌ ما این‌ است‌ که‌ این‌ پیشنهادات‌ را به‌ کار ببندید و از مواجهه‌ با نتایج‌ عالی‌ آن‌شگفت‌ زده‌ شوید.

مشکل‌: خودتان‌ را در حالی‌ می‌یابید که‌ همه‌ طردتان‌ کرده‌اند در کاری‌ به‌ بن‌بست‌ رسیده‌اید.

راه‌ حل‌: سعی‌ کنید تا در همه‌ کارهایتان‌ تجدید نظری‌ داشته‌ باشید و آرام‌تر وخوددارتر با مسایل‌ برخورد نمایید. این‌ شیوه‌ خیلی‌ تأثیر گذار و تحسین‌ برانگیزتر ازهارت‌ و پورت‌، داد و بیداد، لاف‌ زنی‌ و رجز خوانی‌ است‌.

مشکل‌: آخر هر هفته‌، زمانی‌ که‌ قصد دارید به‌ گردش‌ و تفریح‌ بروید، با جیب‌های‌خالی‌ تان‌ مواجه‌ می‌شوید، در حالی‌ که‌ حقوق‌ تان‌ به‌ اندازه‌ سایرین‌ است‌.

راه‌ حل‌: همیشه‌ بیش‌ از آنچه‌ دارید، خرج‌ می‌کنید. لازم‌ است‌ که‌ به‌ خود آمده‌،دست‌ از این‌ کار بردارید و مقداری‌ پول‌ برای‌ هر کار خاصی‌ کنار بگذارید. از رفتن‌ به‌برخی‌ مهمانی‌ها صرفنظر کنید و بودجه‌ اندکی‌ را به‌ گردش‌ و تفریح‌ اختصاص‌ دهید.

مشکل‌: دوستان‌ و اعضای‌ خانواده‌ شما را در کارهایشان‌ شریک‌ نمی‌کنند،درنتیجه‌ به‌ شدت‌ احساس‌ تنهایی‌، استیصال‌ و درماندگی‌ می‌کنید.

راه‌ حل‌: بهتر است‌ از لاک‌ خودتان‌ بیرون‌ آیید و دریچه‌ قلب‌ تان‌ را به‌ روی‌اطرافیان‌ باز نمایید، مطمئن‌ باشید که‌ شما قدرت‌ الهام‌ بخشیدن‌ به‌ دیگران‌ را دارید.

مشکل‌: خودتان‌ باعث‌ می‌شوید که‌ دیگران‌ دست‌ به‌ یکی‌ کرده‌ و با شما سر جنگ‌و دعوا داشته‌ باشند.

راه‌ حل‌: آن‌ ماهی‌ که‌ خلاف‌ جهت‌ جریان‌ آب‌ شنا می‌کند، باید تحت‌ کنترل‌ شماباشد تا دیگران‌ از شما آزرده‌ خاطر نشوند. همواره‌ سعی‌ در شاد کردن‌ مردم‌ داشته‌باشید.

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری‌ راجع‌ به‌ ماه‌ تولد شما (اسفند):

حیوانی‌ که‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، ماهی‌ است‌ (دو ماهی‌ که‌ در دو جهت‌متفاوت‌ در حال‌ شنا هستند) سالیان‌ سال‌ است‌ که‌ ماهی‌ یک‌ منبع‌ اصلی‌ غذایی‌ برای‌انسانها محسوب‌ شده‌ است‌ و در مسیحیت‌ این‌ دو ماهی‌ نشانگر تنش‌های‌ درونی‌متولدین‌ اسفندماه‌ است‌.

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ اسفند ماه‌ «سبز،  آبی‌ ملایم‌» است‌.

سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ شما «سنگ‌ قمر» گرانبهاست‌. این‌ سنگ‌ها براق‌ و درخشان‌نیستند و از رنگ‌ هلویی‌ و خاکستری‌ گرفته‌ تا آبی‌ و رنگین‌ کمانی‌ روشن‌ و مات‌ در آنهابه‌ چشم‌ می‌خورد. ظاهر فیزیکی‌ یک‌ سنگ‌ اغلب‌ نشانگر ویژگی‌های‌ معنوی‌ آن‌است‌. مهمترین‌ خصوصیت‌ سنگ‌ قمر توانایی‌ آن‌ در کمک‌ به‌ شما و آرامش‌ بخشیدن‌ و تسکین‌ و فرو نشاندن‌ احساسات‌ و عواطف‌ است‌. هنگامی‌ که‌ شخصی‌ بعد ازاستفاده‌ از این‌ سنگ‌ آرامشی‌ نسبی‌ یافت‌، بعد می‌تواند از آن‌ برای‌ باز کردن‌ مسیرصحیح‌ و درک‌ و فهم‌ شهودی‌ از معنویت‌ استفاده‌ کند.

4/5 - (26 امتیاز)
دسته بندی : فال بازدید 18,367 بار
دیدگاهتان را بنویسید

حدیث در تاریخ 1 مهر 1399 گفته : پاسخ دهید

سلام منم ی اسفندیم و خیلی از خصوصیات بالا رو دارم تو زندگی موفقیت هایی داشتم واین باعث میشه خیلیا بخوان باهام رقابت کن ولی وقتی وارد رقابت میشم به شدت انرژیم گرفته میشه به همین خاطر به دیگران نگاه نمیکنم و فقط با خودم رقابت میکنم اون وقت واقعا چشم گیر میشم و تو این چند سال زندگیم متوجه شدم از بودن با فروردینا بهشدت اسیب میبینم چون به شدت علاقه به رقابت و سلطه گری دارن و من از این خصوصیات به شدت متنفرم

ناشناس در تاریخ 24 شهریور 1399 گفته : پاسخ دهید

خیلی چرت بود هیچ کدوم از خصوصیاتش شبیه من نبود من اسفندیم

ایدا در تاریخ 24 تیر 1399 گفته : پاسخ دهید

خیلی از اسفندی ها بد گفتین یه جاهایی شم درست بود ولی من پر از اعتماد به نفسم و همه میخوان باهام دوست بشن

mobina در تاریخ 29 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

منم اسفند ماهیم همونطور ک صدق شده منم بیخیال همه چیم عاشق مسخره بازی و این ک نشستم همه متنو خوندم و همه نظرات رو هم خوندم اونی ک میگفت اسفند ماهیا سرطان هستن اولا خودشه دوما خودشه
و اون اقایی ک گفت اسفند ماهیا موفق نمیشن
همین ک خودت خیلی موفق هستی کافیه
اسفند ماهیا مسخرخ کننده نیستن یا مسخره میکنن ک مسخره میشن یا حقشون بوده ک مسخره بشن
من ک خودمو دوست دارم نظر کسایی ک منفی بود راجب ب ماه تولدم اصلا مهم نیست
با ماچ فراوان

ایدا در تاریخ 24 تیر 1399 گفته : پاسخ دهید

لایک داری

ناشناس در تاریخ 22 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

راستی میگماااااا این ک بود ضربه خوردن باید بگم من بیخیال تر از این حرفامممم🤣 #شامل_انرژی_مثبت
😊😉😂🤣
اسفندیااا خیلییییییییی باحاااالننننن اصلا
تک و خاص و متفاوتتتتتت😊 از نظر اخلاقی هم جذابن /:😊😉🤣

هلیا در تاریخ 23 شهریور 1399 گفته : پاسخ دهید

اسفند ماهی ها ماهن، ماه

ناشناس در تاریخ 22 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

راستیییییی
خخخخخخخ
اون تیکه. مسخره بازیش و من به دید مثبت برداشت کردم (😊)و درسته ک ما آدمای شادی و کلن عاشق خندیدن هستیمممم کلن باحالیم و زندگیو از حالت یکنواختی در آوردیم😎🤣

ناشناس در تاریخ 22 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

در باره ی انتقاد پذیری هم باید بگم که من اصلا نظرات دیگران و اگر قبول نکنم اصلا اهمیت نمی‌دم 😋😁 و کلن زند گیو آسون میگیرممممم🤣 و کلن باید بگم با شخصیت‌های ک میشناسم خیلییی گرممم با بقیه یخم بشکنه گرمم ههخخخ .
بزارجمله بگم حال کنین خخخ اسفندیا بهترین پدیده خدان چون خدا بهترین هارو آخر میاره .😎😋

ناشناس در تاریخ 22 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

راستی من احساساتیم اما اصلا بروز نمیدممممم سعی میکنم تا حد توانم بروز ندم و موفقم بودم 😎😁

😁____Ą____ در تاریخ 22 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

منم اسفندیم باید بگم کههه آره رویا پردازیم خخخخ بیخیالم هستممممم اما اعتماد بنفسم بالاست خدارو شکر. و زود رنج در برابر مشکلات هم نیستم و کلن از ویژگیهای سازگاریم استفاده میکنم 😁خیلیممممم خوووبهههههههه و واقعا باید بگم تیز بینیووو خوب اومدی هخخخخ و در ضمن ما اسفندیاخودمونو دوست داریم خیلییییییی خخخ و راستی از نظر احساسیم راستش درون گراییم اصلناااا نمشه بفمی خخخخخ 😅 دخترم هستم خخخخخخخ و راستی. اگر واقعا بخواین بدستمون بیارین باید خیلییییییی تلاش کنین چون کلن محافظ کاریم
😎من که لجبازم/: و حرف خودم شرطه و در ضمن توان مقابله با بالاتر از خودمم دارم 😋

هدیه در تاریخ 11 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

سلام بله درست من یک اسفندی هستم و کاملن موافقم که اسفندی ها رویا پرداز هستند و تو دنیا اون چیزی که واقعیت هست رو نمیبینن ولی باید اون چیزیرو که واقعیت هست رو ببینن وبه نظر من رویا پرداز بودن خیلی بد😑

ناشناس در تاریخ 2 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

من همین جوریم

کیانا در تاریخ 21 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

من نه موفق نیستم ولی تخیل قوی دارم

سامیا در تاریخ 31 اردیبهشت 1399 گفته : پاسخ دهید

سلام من اسفندیم من مغرور نیستم ولی تمام شخصیت هایی که نوشته بودید درباری من درست بود من یک دخترم فقط دوتا از شخصیت هایی که نوشته بودید درباره ی من اشتباه بود بحرحال خیلی از شما ممنونم که شخصیت های اسفند ماهی هارا نوشتید این کارتون باعث می شود زیادتر از زندگی خود بدانیم.

دختری از جنس آتش در تاریخ 20 اردیبهشت 1399 گفته : پاسخ دهید

زود رنج؟!!!!! من مردادیم و فکر می کنم اسفندی ها در زمینه ای که ضربه می خورند همین زود رنج بودنشونه از بقیه خصوصیات شون خوشم میاد ولی حس ضعف درشون دارمممممم، این حس باعث میشه در فکرم کمرنگ بشوند.
اگه زود رنج باشن اصلا خوب نیست دنیا پستی و بلندی هایی داره ولی اگه این خصوصیاتشونو کنار بذارن خیلی عالی میشهههه
من احساساتی هستم + مغرور+اعتماد بنفس بالا
به خاطر همین تا به حال ضربه نخوردم
این اصلا برای اسفندی ها مخصوصا پسرها اصلا خوب نیست
جالب بود ممنون از سایتتون

ناشناس در تاریخ 19 اردیبهشت 1399 گفته : پاسخ دهید

من اصلا رنگ ابی و سبز دوست ندارم

ناشناس در تاریخ 12 تیر 1399 گفته : پاسخ دهید

دقیقا منم این رنگا رو دوست ندارم من رنگ قرمزو بنفش و دوست دارم

Sadaf در تاریخ 14 اردیبهشت 1399 گفته : پاسخ دهید

با زود رنج بودن و رویایی بودنمون کاملا موافقم

ناشناس در تاریخ 3 اردیبهشت 1399 گفته : پاسخ دهید

من اسفند ماهی هستم تمام ویژگی هایی ک نوشتید درباره ی من درست بودند. زود رنج .احساستی .مغرور .و ب شدت عاشق رنگ‌ آبی ملایم هستم .ولی برای خودم متاسف ام چون احساساتی بودن اصلا خوب نیست خیلی از بابتش ضربه خوردم 😞

ناشناس در تاریخ 11 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

سلام بله درست منم متولدین اسفند هستم وکاملن موافقم که متولدین اسفند خیلی رویا پرداز هستند

سمیه در تاریخ 25 فروردین 1399 گفته : پاسخ دهید

یه کلام مینوشتین متولیدن اسفند اوتیزم دارن، هر چی خاصیت بده برا اسفند نوشتین. منم اسفندی ام و هیچ کدوم رو ندارم و اخلاقم مثل متولدین اکتبر هست.

فاطمه در تاریخ 21 مرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

موافقم

ابوالفضل در تاریخ 17 فروردین 1399 گفته : پاسخ دهید

منم اسفند ماهیم خیلی از خصوصیاتش برایمن صدق میکرد ولی چیزی در باره عشقو عاشقی ننوشته بود چرا ولی در هر حال دمتون گرم حال کردم با سایتتون ایولا بازم دمتووووت گرررم

غزل در تاریخ 16 فروردین 1399 گفته : پاسخ دهید

بیشتر خصوصیات درست بود ولی با بعضی هاشون مخالفم ممنون از سایتتون

آبانی در تاریخ 26 اسفند 1398 گفته : پاسخ دهید

من آبانیم وخیلی از اسفندیاخوشم میاد.چه زن چه مردخیلی انسانهای شریفی هستن نسبت به بقیه ماهها.مهربان،خوشقلب،متواضع،باهوش،بااعتمادبنفس،دارای روح قوی،دلسوزو…ماآبانیا واسفندیا خیلی اشتراکات باهم داریم که اون هم به عنصرمون برمیگرده که آبه.دوتامون نگاه عمیقی داریم به همه چیز وبه هیچ وجه ظاهربین وکوته فکرنیستیم وبا آدمای ظاهربین مشکل داریم(چون نوع نگاهمون به امورمتفاوته).فقط یه چیزی که میخواستم به اسفندیهای عزیز بگم اینه که خواهش میکنم به ظاهرسردوبی تفاوت ماآبانیا نگاه نکنیدوفکرنکنیدمابی رحم وخشن هستیم.باورکنید مااز درون مهربونیم وفقط موقعی که کسی اذیتمون کنه بی رحم میشیم وانتقام میگیریم.خواهش میکنم حداقل شما مثل بقیه به ما نگاه نکنید ونگید این یه عقرب خطرناکه!

سارا در تاریخ 14 اسفند 1398 گفته : پاسخ دهید

من اسفندی هستم وبیشتر دیدگاهای شمادرست بود امادرباره عشق چیزی ننوشته بودید ولی دمتون گرم*

ارغوان در تاریخ 3 اسفند 1398 گفته : پاسخ دهید

من اسفندی ام ولی یه زره غرور و خود خواهی تو دلم نیست

ناشناس در تاریخ 17 دی 1398 گفته : پاسخ دهید

من متولد اسفند هستم ولی خود خواه نیستم

ناشناس در تاریخ 13 دی 1398 گفته : پاسخ دهید

من یک اسفندیم همه ی گفته ها در بارهی من صدق می کنه😘😘😍😘

علی در تاریخ 4 دی 1398 گفته : پاسخ دهید

من اسفندی ام و بیشتر چیز هوایی که نوشته بودین درست بود مخصوصا مسائل احساسی که گفتین واقعا اگر‌یتونین‌ دل یک مرد اسفندی رو‌یه‌دست بیارین خوشبخت میشیم هر‌که بتونه‌دل‌ما اسفندی ها رو‌یه‌دست بیاره ما وفادار هستیم و به واش‌میشینیم راجب خوش اخلاق بودنشان رو‌ارام‌صحبت کردنشون هم‌ درست گفتین کاها معمولاادم هایس هستیم که همه‌دوسمون‌دارن ماها خودخواه نیستیم اعتماد به نفس بالایی داریم چون واقعا از بهترین ها هستیم سلامتی خودمون که توی رویاهامون غرقیم و‌فثگقط‌کسی از جنس‌خودمون‌حالمون‌ و‌میفهمه

sima در تاریخ 1 دی 1398 گفته : پاسخ دهید

بیشترشون واسه من درست بود
دمتون گرم

ناشناس در تاریخ 15 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

گل گفتی

پریان در تاریخ 27 آذر 1398 گفته : پاسخ دهید

مرد ی که من بهش علاقه دارم وخیلی دوستش دارم اسفند ماهی است جدا از خصوصیات گفته شده مرد مورد علاقه من است خیلی خوش قلب وجهت مثبت است با آن که من آبان ماهیم ونسبت به او عاشق پیشه وآرمانگرا برای رسیدن به او هستم ولی اعتماد به نفس او زیاد هست احساس میکنم زیادی نسبت به او رومانتیکم واحساسی ولی او زندگی میکند ومیخندد ومن از او کلا خوشم می آید مخصوصا از خصوصیت گوش دادن وآرام صحبت کردن ومتین اندیشیدنش او ماه من است برای نگهداشتنش باید زیاد تلاش کنم که راضی شود چون فکر می کنم برای من بهتر از او وجود ندارد او فکر میکند ممکن است روزی فراموشش کنم ولی خب حدس می زند او فوق العاده است اسفند ماهی بهت دل ببنده یعنی خوشبختی

پرسپوليس در تاریخ 13 آذر 1398 گفته : پاسخ دهید

من اسفندیم ولى اصلا خودخواه نیستم از رنگ آبى متنفرم

هانی در تاریخ 19 آبان 1398 گفته : پاسخ دهید

منم اسفندیم ولی اصلا خود خواه نیسم اسفندیای زیادی دیدم ولی خودخواه نبودن ولی بیشترشون راست بود

فاطمه در تاریخ 26 مرداد 1398 گفته : پاسخ دهید

این اصلا درست نیست اسفند ماهی ها خود خواه نیستند

مرتضی در تاریخ 13 مرداد 1398 گفته : پاسخ دهید

سلام من متولد اسفند ۱۳۶۸ هستم واااااقعاً اکثر این ویژگی ها رو دارم .خیییلی حال کردم ،ممنون.

sahar در تاریخ 25 تیر 1398 گفته : پاسخ دهید

من واقعا اعتماد نداشتم به اینتر نت ولی لان دارم

سوفیا در تاریخ 22 تیر 1398 گفته : پاسخ دهید

من اسفندی ام ولی از رنگ‌ سبز و آبی ملایم خوشم نمیاد😓

ترنم در تاریخ 20 تیر 1398 گفته : پاسخ دهید

من متولدین اسفند ماه هستم هیچ اسفند ماهی از خود راضی نیست

ترنم در تاریخ 20 تیر 1398 گفته : پاسخ دهید

خوب بود

ترنم در تاریخ 20 تیر 1398 گفته : پاسخ دهید

من اسفندی هستم هیچ اسفندی از خود راضی نیست

ترنم در تاریخ 20 تیر 1398 گفته : پاسخ دهید

من اسفندی هستم بعضی هاشون درسته

سارا در تاریخ 18 تیر 1398 گفته : پاسخ دهید

جناب محمد هیچ ربتی نداره چون پدر شما اخلاقش گنده بقیه اسفنیدیام همین طور باشن اتفاقا من اسفنیای زیادی رو میشناسم که عالین وه‍مه چیز شون خوبه پدر خودمم اسفندیه خیلی هم مهربونه همه فامیلم تعریف اخلاق خوبش رو میکنن

ناشناس در تاریخ 20 خرداد 1398 گفته : پاسخ دهید

دوشنبه ۲۰خرداد

NARYA در تاریخ 11 خرداد 1398 گفته : پاسخ دهید

من متولد اسفند ماه هستم🐟🐟

مریم در تاریخ 2 خرداد 1398 گفته : پاسخ دهید

منم اسفندی هستم ولی این خصوصیات نسبی هستند. بعضی هاشون در من هست بعضی هاشون نه. پس نمیشه گفت واسه اسفندیها دقیق هست. حالا چه برای اسفندماهی چه هر ماه دیگه ای فالهایی وجود داره که نسبی هستند و ما نباید زندگیمون را مبنا بر فالها بگیریم. اینها بیشتر جنبه سرگرمی دارن.

samin در تاریخ 21 فروردین 1398 گفته : پاسخ دهید

خیلییییی عالی بود به نظم کساییم که چرت میگن از سر بی اطلالیشونه و اینکه من خودم اسفندیم و تمام این متن ها درباره خودمم صدق میکنه
واقعااا مرسی عالی بود

گیسو در تاریخ 1 اردیبهشت 1397 گفته : پاسخ دهید

به نظر من دختروپسراسفندخیلی عشقن خیلی مهربون دوست پسرم اسفندعالی وبی نظیرهیچ پسری اینجوری نیست

محمد در تاریخ 14 اسفند 1396 گفته : پاسخ دهید

با افراد اسفندی زیادی بر خورد داشتم حتی رابطه خیلی نزدیک هم داشتم باهاشون بلا استثنا همشون ادم هایی ترسو هستند چه مرد چه زن و فوق العاده از خود راضی و به هیچ عنوان انتقاد نا پذیرند و اهل بحث نیستند به ندرت پیش میاد ک پیشرفت کنن برای ارامشتون هم ک شده با هیچ اسفندی ازدواج نکنید چه مرد چه زن

الهام در تاریخ 7 تیر 1397 گفته : پاسخ دهید

عجبااااا اقا محمد این چیزا بنظر من درمورد هرکسی صدق نمیکنه متولدین همه ی ماه ها نقاط ضعفی دارن ممکنه متولدین بقیه ماهها هم از این خصوصیات داشته باشن اونوقت چی پس در این صورت اصن ازدواج نکنیم ک بهتره هه

hosra در تاریخ 24 شهریور 1397 گفته : پاسخ دهید

اقا ممد تعداد افرادی ک تو باهاشون عمرت رو تلف کردی زیاد بوده و من متاسفم ولی اسفندی ها همشون کاملا مثل هم نیستن اگر اونجوری بود خدا دیگ براچی ظاهر متفاوت ب هر کسی داده همرو شبیه هم میکرد بعدشم اسفندیا همه مثل هم زندگی نکردن به جا نبودن ،چیزایی ک دیدن مث هم نبوده این در مورد ادم های دیگه با ماه های متفاوت صدق میکنه وتو از پدرت متنفری خب این ب شرایطی ک گفتم ربط داره ادم هارو از اسفندیا نرنجون یاعلی فعلا⁦:-)⁩

زهرا در تاریخ 6 اسفند 1396 گفته : پاسخ دهید

همه ی این خصوصیات رو دارم . خیلی ناراحتم که چرا متولد اسفندم! خیلی اذیت میشم

الهام در تاریخ 7 تیر 1397 گفته : پاسخ دهید

این هویت شما هستش شاید متولد هرماه دیگه ایی هم ک میشدید همینطوری بودش

پانی در تاریخ 5 اسفند 1396 گفته : پاسخ دهید

من قبلا اعتقادی به فال نداشتم ولی اینو که خوندم خیلی درست بود در مورد من
با این حال ممنونم که شرح دادین الان دیگه میتونم روی خودم کار کنم طبیعتم همینی که گفتید هست ولی همه چیز چیز قابل تغییره

فریده در تاریخ 1 اسفند 1396 گفته : پاسخ دهید

نمیدونم چرااین طالع بینیا درسته البته من یه اسفندی آزادی خواهم و اصلنم تاحالا نترسیدم ازقوی ترخودم وزیربارحرف زورنرفتم

محمد در تاریخ 3 بهمن 1396 گفته : پاسخ دهید

شما اومدین واقع بینانه بنویسین اما نظرات شخصیه خودتونو نوشتید. علاقمند به مسخره بازی یعنی چی دقیقن؟ من متولد اسفند هستم و به نظرم بیشتر چیزهایی که نوشتید شبیه توهین بود تا تجزیه تحلیل

شبنم در تاریخ 2 اسفند 1396 گفته : پاسخ دهید

منم‌موافق حرفتونم.منم‌اسفندیم و نمیخام‌تعربف کنم‌ولی باهمه سازش دارم ب نطرم تاثیر تربیتو محیطم قطعا کم‌نیست

الهام در تاریخ 7 تیر 1397 گفته : پاسخ دهید

لایک کاش حداقل نقاط قوتشون رو هم میذاشتن

ناشناس در تاریخ 10 شهریور 1399 گفته : پاسخ دهید

این یعنی چه اسفندیا ناامیدن فقط ناامیدی را نوشته ولی ننوشته این ناامیدی چگونه است حلاصه خیلی ناامیدی داریم یک از ناامیدی ها کلا جسم انسان را ناتوان می کند یک ناامیدی هم هست طبیعی هست کلا منظور ازاین ناامیدی یعنی چه جسم را ناتوان می کند که روحیه طظعیف می شه

کیوان در تاریخ 10 شهریور 1399 گفته : پاسخ دهید

این یعنی چه اسفندیا ناامیدن فقط ناامیدی را نوشته ولی ننوشته این ناامیدی چگونه است حلاصه خیلی ناامیدی داریم یک از ناامیدی ها کلا جسم انسان را ناتوان می کند یک ناامیدی هم هست طبیعی هست کلا منظور ازاین ناامیدی یعنی چه جسم را ناتوان می کند که روحیه طظعیف می شه

Yashar در تاریخ 22 دی 1396 گفته : پاسخ دهید

منم دقیقا این احساسات را دارم

سونا در تاریخ 17 دی 1396 گفته : پاسخ دهید

با ی خانوم اسفندی برخورد داشتم سرطان بود سرطاااان
با ی آقای اسفندی برخود داشتم لوووووووس و از خودراضی و فک میکرد همه آدما رو میتونه مسخره کنه.لذت میبرد از مسخره کردن و سرکار گذاشتن این و اون.ادعای شعور و فرهنگشم میشد

محمد در تاریخ 3 بهمن 1396 گفته : پاسخ دهید

خب به تربیت بیشتر مربوطه تا ماه تولد!بنظرم خود شما هم برای خیلیها شاید بدتر از سرطان باشید!!!

محمد در تاریخ 14 اسفند 1396 گفته : پاسخ دهید

دقیقا منم همین تجربه رو داشتم اسفندی ها هنرو مسحره میکنن ولی خودشونم ادعای فرهنگ و شعورشون میشه بنده خودم پدرم اسفندی و واقعا ازش متنفرم این تازه یکی از اخلاق گندشه

علی در تاریخ 12 دی 1396 گفته : پاسخ دهید

سلام
خیلی جالبه! منم شدیدا همین خصوصیات رو دارم. کم حرف درون گرا تاحدودی سلطه پذیر و پیرو…

Fatemeh در تاریخ 2 شهریور 1396 گفته : پاسخ دهید

واقعا خوووب بود منم این طوریم

Fatemeh در تاریخ 2 شهریور 1396 گفته : پاسخ دهید

واقعا خوووب بود منم این طپریم

Bad boy در تاریخ 22 تیر 1396 گفته : پاسخ دهید

من اصلا اینجور نیسم?

yasamin در تاریخ 22 تیر 1396 گفته : پاسخ دهید

عالی …واقعا اینطورم thanx

علی در تاریخ 8 فروردین 1396 گفته : پاسخ دهید

چه جالب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منم دقیقا درون گرام و همین روحیات رو دارم (اسفندی ام) به نظر من ما اسفندی ها باسد درک بشسم و به هم روحیه بدیم..

الهام در تاریخ 7 تیر 1397 گفته : پاسخ دهید

اوهوم دقیقن

اسفندی ام در تاریخ 30 مرداد 1395 گفته : پاسخ دهید

عالیییییییی دقیقا همینطورم دققققییییقاااا?

یاسر در تاریخ 26 اسفند 1394 گفته : پاسخ دهید

خیلی دیر این متن رو خوندم…..!

سبا در تاریخ 8 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

ممنون واقعا درسته من خودم متولد اسفندم و بیشتر این ها توم هست.متشکرم

آویشن در تاریخ 31 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام آیا واقعا این طالع بینی ها حقیقت داره؟ منابع خودتونو معرفی کنید
اما واقعا در مورد من که درسته

سیده زینب حجازی دهاقانی در تاریخ 30 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

بی نهایت عالی مرسی خیلی جالب بود

مهیا در تاریخ 29 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام محمدجون بابت سایت ممنون مرسی بوووووووووس

css.php