کد خبر : 107784 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰

خانم ها در این زمان ماکارونی نخورند!

خانم ها در این زمان ماکارونی نخورند! ماکارونی معمولا به عنوان یک غذای اصلی شناخته شده برای بچه ها وبزرگسالان و افراد جوان است که در فرهنگ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، تحقیقات جدید نشان می دهد ماکارونی خطر …

خانم ها در این زمان ماکارونی نخورند!

خانم ها در این زمان ماکارونی نخورند!

ماکارونی معمولا به عنوان یک غذای اصلی شناخته شده برای بچه ها وبزرگسالان و افراد جوان است که در فرهنگ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، تحقیقات جدید نشان می دهد ماکارونی خطر ابتلا به تغییرات متابولیک مربوط به بیماری های قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد.

در این مطالعه محققان دریافتند افردی که رشته های نودل و یا ماکارونی زیاد مصرف می کنند بیشتر به بیماری های قلبی و دیابت دچار می شوند و فشار خون بالا از دیگر بیماری هایی است که با مصرف ماکارانی به سراغ افراد می آید.

اگر چه ماکارونی یک غذای فوری، راحت و خوشمزه است اما می تواند خطر سندرم متابولیک را افزایش دهد و به دلیل سدیم بالا آن، چربی اشباع ناسالم قند خون را به طور ناگهانی بالا ببرد.

مطالعات اخیر محققان نشان می دهد زنان باردار و افراد دیابتی باید مصرف این غذا را محدود کنند و در صورت مصرف حتما آن را همراه با مایعات فراوان و میوه و سبزیجات مصرف کنند.

زنانی که دو بار در هفته رشته فرنگی می خورند بیشتر در معرض خطر سندرم متابولیک قرار دارند و این غذا باعث می شود تا فعالیت بدنی نیز کاهش یابد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پزشکی و سلامت ، سلامت بدن بازدید 395 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php