کد خبر : 187666 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

سحر جعفری در کنار مادر آمریکایی اش +عکس

بازیگر زن سینمای ایران سحر جعفری جوزانی دختر مسعود جعفری‌جوزانی نویسنده و کارگردان ایرانی و دارای مادری آمریکایی است.به گزارش پارس ناز ، سحر جغفری جوزانی بازیگر سریال قهوه تلخ بتازگی عکسی از خود در کنار مادرش منتشر کرد و در توضیح آن نوشت : «سفر و دیدار عزیزان خیلى …

بازیگر زن سینمای ایران سحر جعفری جوزانی دختر مسعود جعفری‌جوزانی نویسنده و کارگردان ایرانی و دارای مادری آمریکایی است.به گزارش پارس ناز ، سحر جغفری جوزانی بازیگر سریال قهوه تلخ بتازگی عکسی از خود در کنار مادرش منتشر کرد و در توضیح آن نوشت :

سحر جعفری در کنار مادر آمریکایی اش +عکس

«سفر و دیدار عزیزان خیلى خوبِ. وقتى از سفر برمى گردى چمدانِ قلبت پُر از خاطره هاى جدید، صداى خنده، تجربه‌هاى تازه و، به هر حال هر سفرى به ما چیزهاى تازه اى مى آموزد. مهم نیست به کجا سفر کرده باشیم ،دور یا نزدیک،مهم این است که کمى خاطره ساخته باشیم.»

سحر جعفری جوزانی در چندین سریال به کارگردانی مهران مدیری نقش آفرینی کرده است، که از آن میان می‌توان «نقطه‌چین»، «قهوه تلخ» و «باغ مظفر» را نام برد.

از میان آثار سینمایی او می‌توان به «ایران برگر»، «دعوت» و «چشم‌هایش» اشاره کرد. جوزانی برای بازی در فیلم «بلوغ» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر ، تصاویر بازدید 483 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php