کد خبر : 180495 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۲۶

خانم‌های بلند قد اینگونه لباس بپوشید

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]معمولا خانم‌های بلند قد با اندازه طولی لباس‌ها مشکل دارند. شاید بسیاری از شلوارها و پیراهن‌ها برای شما کوتاه باشند.[/box] تصوری که بسیاری از ما از خانم‌های بلند قد داریم، یک خانم بسیار شیک پوش و خوش تیپ است، اما این تصور همیشه مطابق با واقعیت …

خانم‌های بلند قد اینگونه لباس بپوشید

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]معمولا خانم‌های بلند قد با اندازه طولی لباس‌ها مشکل دارند. شاید بسیاری از شلوارها و پیراهن‌ها برای شما کوتاه باشند.[/box]

تصوری که بسیاری از ما از خانم‌های بلند قد داریم، یک خانم بسیار شیک پوش و خوش تیپ است، اما این تصور همیشه مطابق با واقعیت نیست. هر چند که بسیاری از خانم‌های کوتاه قد دوست دارند برای بلند تر به نظر رسیدن هر کاری انجام دهند، اما واقعیت این است که خانم‌های بلند قد نیز هنگام انتخاب و خرید لباس با مشکلاتی مواجه هستند.

عدم امکان استفاده از کفش‌های پاشنه بلند یکی از نمونه‌های این مشکلات است. اما خانم‌های بلند قد می‌توانند با کمی ‌دقت و سلیقه به یکی از زیباترین افراد جمع‌های دوستانه و خانوادگی تبدیل شوند.

به طول لباس‌ها توجه کنید

معمولا خانم‌های بلند قد با اندازه طولی لباس‌ها مشکل دارند. شاید بسیاری از شلوارها و پیراهن‌ها برای شما کوتاه باشند و در کل گزینه‌های شما برای انتخاب کم شوند، اما هیچگاه حاضر نشوید لباسی را که اندازه طولی‌اش برای شما مناسب نیست را بخرید. پوشیدن لباسی که از اندازه عادی کوتاه‌تر است شما را بد فرم و بزرگ‌تر از اندازه واقعی‌تان نشان می‌دهد و این تصور را برای دیگران ایجاد می‌کند که شما لباس دیگری را قرض گرفته‌اید.

استفاده از کمربند را فراموش نکنید

اینجا نوعی توازن در اندام باید همیشه مد نظر همه خانم‌ها باشد. خانم‌های بلند قد باید کاری کنند که اندامشان بیش از حد بلند و بی نهایت به نظر نرسد. استفاده از کمربند یا هر وسیله دیگری که بدن شما را از لحاظ بصری به دو قسمت تقسیم کند در تحقق این هدف بسیار موثر است. راه دیگر، استفاده از گردنبندهای بلند وضخیم است. این گونه گردنبندها نه تنها زیبا هستند، بلکه توجه بیننده را به خود جلب می‌کند.

از پوشیدن همزمان بلوز و شلوار گشاد پرهیز کنید

اگر قصد پوشیدن شلوار گشاد و نخی را دارید، حتما باید از بلوزی با اندازه مناسب استفاده کنید، زیرا پوشیدن بلوز و شلوار گشاد به طور همزمان نه تنها شما را زیبا نمی‌کند، بلکه اندامتان را بیش از حد بزرگ جلوه می‌دهد، البته اندازه مناسب به معنای گشاد بودن نیست، زیرا بلوز یا شلوار تنگ نیز شما را چاق و بزرگ نشان می‌دهد.

شلوار جین، بهترین گزینه برای خانم‌های بلند قد

شلوار جین بیش از هر کس به خانم‌های بلند قد می‌آید. اینگونه خانم‌ها باید حداقل یک شلوار جین با اندازه مناسبشان داشته باشند. این شلوارها برای خانم‌هایی که پاهایی لاغر دارند بهتر است.

خانم‌های بلند قد اینگونه لباس بپوشید

بلوز یقه اسکی گزینه خوبی است

بلوزی که یقه اسکی یا یقه دکمه دار دارد برای خانم‌های بلند قد بهتر است، زیرا از بزرگ به نظر رسیدن شانه‌های فرد جلوگیری می‌کند. بلوزهایی که یقه تنگی دارند گردن و بالا تنه فرد را بزرگ‌تر از حد معمول نشان می‌دهند و در نتیجه پوشیدن اینگونه بلوزها به خانم‌های بلند قد توصیه نمی‌شود.

شلوارهای تنگ و راسته هر دو برای شما مناسب هستند

یکی از مزیت‌ها بزرگ بلند قد بودن این است که تقریبا هر نوع شلواری برای چنین اندامی‌مناسب است. شلوارهای تنگ، که معمولا به خانم‌های کوتاه قد توصیه نمی‌شود، برای خانم‌های بلند قد توصیه می‌شود. شلوارهای راسته نیز گزینه‌های خوبی هستند، البته اگر خانمی‌قصد استفاده از شلوار راسته یا گشاد را دارد، بهتر است که از بلوزی تنگ استفاده کند.

لازم نیست همیشه کفش تخت بپوشید

فکر نکنید که همیشه باید از کفش‌های تخت استفاده کنید و پوشیدن کفش پاشنه بلند برای شما به کلی ممنوع است. اتفاقا کفش‌های پاشنه بلند خانم‌های بلند قد را بسیار جذاب‌تر نشان می‌دهد، اما باید در انتخاب کفش پاشنه بلند دقت کنید. از انتخاب کفش‌هایی که پاشنه نازک و نوک تیزی دارند پرهیز کنید زیرا اینگونه کفش‌ها قد شما را به شکلی غیر عادی بلند نشان می‌دهند. در عوض بهتر است پاشنه کفش ضخیم و کمتر از ۵ سانتیمتر باشد.

سعی کنید از رنگ‌های روشن و متضاد بیشتر استفاده کنید

استفاده از رنگ‌های متضاد و متفاوت باعث می‌شود اندام شما یکپارچه به نظر نرسد و در نتیجه قد شما بیش از حد بلند جلوه نکند. مثلا اگر از دامن مشکی استفاده می‌کنید، حتما از بلوزی با رنگ متفاوت و ترجیحا روشن استفاده کنید یا برعکس. در کل رنگ‌های تیره اندام را بلند تر نشان می‌دهند. پس اگر دوست ندارید بیش از حد بلند به نظر رسید، از رنگ‌های روشن بیشتر استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سبک زندگی ، مد و پوشاک بازدید 292 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php