کد خبر : 161184 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

حضور افتخاری مهران مدیری در مستند ناصر حجازی

در این مطلب از سایت میهن فال حضور افتخاری مهران مدیری در مستند ناصر حجازی به عنوان خبر داغ حوزه فرهنگ و هنر در نظر گرفته ایم که از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید. به گزارش میهن فال، صفحه پارسینما در اینستاگرام با انتشار عکسی از …

در این مطلب از سایت میهن فال حضور افتخاری مهران مدیری در مستند ناصر حجازی به عنوان خبر داغ حوزه فرهنگ و هنر در نظر گرفته ایم که از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید.

حضور افتخاری مهران مدیری در مستند ناصر حجازی

به گزارش میهن فال، صفحه پارسینما در اینستاگرام با انتشار عکسی از مهران مدیری از حضور این چهره شناخته شده عرصه بازیگری و کارگردانی در مستند ناصر حجازی خبر داد.
مهران مدیری روز گذشته در استودیوی آوای کوک رضا یزدانی حاضر شد تا بخش پایانی مستند ناصر حجازی را روایت کند.

این بخش با عنوان «پرواز عقاب» مربوط به دوران بیماری و درگذشت بهترین دروازه بان قرن آسیا است که مهران مدیری به صورت افتخاری با این پروژه همکاری کرد.

مدیری در آخرین روزهای زندگی ناصر حجازی در مراسمی که به مناسبت تجلیل از خدمات این اسطوره ورزش برگزار شد نیز حاضر شده بود.

امیر رفیعی تهیه کننده «من ناصر حجازی هستم…» در گفت و گویی کوتاه پس از اتمام روایت مهران مدیری ضمن سپاس فراوان از حضور ایشان و همچنین دیگر راویان که به صورت افتخاری در فیلم حاضر شده بودند، درباره ادامه روند تولید و ساخت این مستند گفت: با حضور مهران مدیری، روایت «من ناصر حجازی هستم…» نیز پایان یافت تا این مستند وارد مرحله فنی شود. تدوین فیلم در مراحل پایانی است و همزمان با آن مراحل صداگذاری، اصلاح رنگ، ساخت موسیقی و … نیز انجام می شود.

روایت این مستند که بدون حمایت ارگان های دولتی و با سرمایه شخصی ساخته شده، در ۵ فصل و به ترتیب حضور در فیلم با صدای بهرام رادان، شهاب حسینی، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، مهران مدیری و رویا تیموریان انجام شده است و رضا یزدانی نیز تیتراژ پایانی آن را می خواند.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، مجله خبری بازدید 363 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php