کد خبر : 26341 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۸

جزییات جدید از کابینه حسن روحانی

خبرگزاری آریا-در چینش کابینه تا حدودی توزیع جغرافیایی وزرا نیز مورد نظر است که البته این یک کار علمی است نه احساسی . موید حسینی صدر؛ عضو فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا تاکید کرد: تا جایی که بنده از طریق نزدیکان رئیس منتخب …

جزییات جدید از کابینه حسن روحانی
خبرگزاری آریا-در چینش کابینه تا حدودی توزیع جغرافیایی وزرا نیز مورد نظر است که البته این یک کار علمی است نه احساسی .
موید حسینی صدر؛ عضو فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا تاکید کرد: تا جایی که بنده از طریق نزدیکان رئیس منتخب اطلاع پیدا کرده ام هنوزآقای روحانی هیچ جلسه ای با اطرافیانش برای تعیین کابینه نگذاشته است فقط تاکنون افرادی که شرایط مناسب برای حضور در کابینه یازدهم را دارند شناسایی کرده اند. وی افزود: شاخص هایی چون : خوش نام بودن و از افراطی های  هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا نبودن مورد تاکید دولت یازدهم است تا این وزرا بتواند با همه طیف ها کار کند البته همانطور که اشاره کردم هنوز انتخاب هیچ وزیری قطعی نشده است.
این نماینده مجلس تاکید کرد: در چینش کابینه تا حدودی توزیع جغرافیایی وزرا نیز مورد نظر است که البته این یک کار علمی است نه احساسی .به طوری که در کابینه باید افراد از نقاط مختلف کشور حضور داشته باشند. حسینی صدر اظهار داشت: تاکنون افرادی چون مسعود پزشکیان برای وزارت بهداشت؛ عبدالعلی زاده برای وزارت مسکن راه و شهرسازی ؛ بنده و آقایان هاشمی و صدیقی نماینده بناب نیز برای وزارت خانه ها مطرح هستند. وی حضور باهنر در کابینه یازدهم را بعید دانست و افزود: با توجه به شناختی که آقای باهنر نسبت به قوانین  و قواعد و آیین نامه داخلی مجلس دارند بنابراین ایشان می توانند نقش آفرینی بهتری در مجلس  داشته باشند. این نماینده مجلس با تاکید بر این مطلب که بعد از تعطیلات تابستانی مجلس نمایندگان با حسن روحانی دیدار خواهند داشت گفت :بررسی اعضای کابینه ازهفته آینده آغاز خواهد شد.
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سیاسی ، مجله خبری بازدید 181 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php